تیم کوک: من این کد را دارم، اما اپل هیچ برنامه ای برای سرمایه گذاری در این بازار ندارد

[ad_1]

تیم کوک، مدیر عامل اپل در این کنفرانس اعلام کرد که به صورت خصوصی روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است، اما اشاره ای به این موضوع نکرد که در کدام ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است. کوک به بازار ارزهای دیجیتال ابراز علاقه کرد و همچنین اشاره کرد که اپل نه تنها می خواهد در این بازار سرمایه گذاری کند، بلکه برنامه ای برای فروش محصولات با ارزهای دیجیتال در آینده ندارد.

تیم کوک در کنفرانس «Dealbookنیویورک تایمز در صحبت با اندرو راس سورکین گفت که سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال بخشی از یک سبد متنوع است:

“من احساس می‌کنم رمزارز بخشی از یک سبد متنوع است. در هر صورت، به هیچ‌کس توصیه نمی‌کنم در این بازار سرمایه‌گذاری کند. مدتی است که به ارزهای دیجیتال و تحقیق علاقه‌مندم.” به نظر من ارزهای دیجیتال جالب هستند. “

البته، تیم کوک چیز زیادی در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نمی گوید. اگرچه مدیر عامل اپل در کنفرانس سرمایه گذاری خصوصی خود را در این بازار تایید کرد، اما رویکرد محتاطانه تری نسبت به برنامه های این شرکت داشت. کوک سرمایه گذاری نقدی اپل در بازار ارزهای دیجیتال را رد کرد و البته گفت که کوپرتینویی ها هیچ برنامه ای برای اجازه دادن به مردم برای خرید محصولات با ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک ندارند.

تیم کوک رمزارز

البته، تیک کوک در یک کنفرانس آنلاین اشاره کرد که اپل چیزهای دیگری را در بازار ارزهای دیجیتال می بیند، بنابراین ممکن است Apple Pay از آن پشتیبانی کند.

وقتی در کنفرانس از مدیر عامل اپل درباره NFT پرسیده شد، آن را جذاب دید. تیم کوک همچنین گفت که اپل هیچ برنامه ای برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ندارد زیرا سرمایه گذاران معتقدند که سهام این شرکت را برای مالکیت ارزهای دیجیتال خریداری نخواهد کرد و حتی ممکن است مستقیماً وارد بازار ارزهای دیجیتال شود.

بازار ارزهای دیجیتال در چند وقت اخیر رونق گرفته است و قیمت بیت کوین و اتریوم به بالاترین حد خود رسیده است. اگر اپل تصمیم بگیرد در آینده از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کند، بازار روند صعودی را تجربه خواهد کرد، اگرچه ما انتظار نداریم که چنین اتفاقی بیفتد.



[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما