داشان به ژیرو پاسخ داد. بنزما باید توپ طلا را ببرد

[ad_1]

کد خبر: 1791074/29

زمان: 14:23
1400/08/18

بازدید از: 9,114

سرمربی فرانسوی از بازگشت کریم بنزما به تیم ملی دفاع کرد و به اظهارات اولیویه ژیرو پاسخ داد. او همچنین معتقد است کریم شایسته توپ طلا است.

به گزارش “ورزش سه”، از روزی که کریم بنزما به سوالی درباره مقایسه با اولیویه ژیرو (خود را با ماشین فرمول یک و ژیرو با ماشین کارتینگ مقایسه می کند) پاسخ شیطنت آمیز داد، بذر اختلاف بین این دو کوبیده شد. مهاجمان فرانسوی و مصاحبه اخیر مهاجم تیم فوتبال میلان نیز ثابت می کند که هنوز ابهاماتی بین دو طرف وجود دارد.

ژیرو در مصاحبه با مجله تیم، درباره بازگشت بنزما گفت:این را می دانم، مثل همه بازیکنانی که سرمربی تیم ملی به اردو دعوت کرده است. این تصمیم او بود که بنزما را صدا کند. اما می‌خواهم زودتر به من یادآوری کند.» من هم این فرصت را داشتم که در تیم ملی در این مورد با او (دشان) صحبت کنم.»

ژیرو فوروارد:“بازگشت بنزما تعادل تاکتیکی تیم ما را به هم می زند و سبک بازی ما را تغییر می دهد. من می گویم این یک واقعیت عینی است، نه خصومت یا نفرت با کریم. از زمان بازگشت او اتفاقات زیادی افتاده است و او گل های زیادی به ثمر رسانده است. من هیچ وقت این موضوع را نداشتم. او تغییرات زیادی داشته و به پختگی بیشتری رسیده است.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در واکنش به اظهارات اخیر ژیرو برای دفاع از تصمیم خود برای دعوت بنزما گفت:مهمترین چیز برای من گفتگوی مستقیم و صادقانه با بازیکنان در مورد آن است و ژیرو خودش می داند که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

دشان پاسخ ژیرو را داد که بعد از فینال لیگ اروپا او را به تیم ملی دعوت نکرد.

دشان همچنین درباره مزایای کریم برای توپ طلا گفت:“بالون طلا جایزه معتبری است و برای تمام کارهایی که بنزما در طول سال برای رئال مادرید و تیم ملی انجام داده است، امیدوارم او بتواند برنده شود.” من نمی گویم چون مربی کریم و فرانسوی هستم. من مطمئن هستم که او واقعاً لیاقتش را دارد.”

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما