درگذشت مشهورترین مربی فوتبال فرانسه

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از بی بی سی هات ، که در چهار سال گذشته با سرطان معده دست و پنجه نرم می کرد ، وی در آرامش و در میان خانواده اش درگذشت. او رئیس آدیداس ، باشگاه المپیک مارسی و نخست وزیر فرانسه ، فرانسوا میتران بود. برنارد تاپی نیز به دلیل نقض قانون مدتی را در زندان گذراند.

دومینیک ، همسر آقای تاپی و سایر اعضای خانواده گفتند که می خواهند در مارسی ، “شهر قلب آنها” دفن شوند.

امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه یکی از کسانی بود که در مرگ بوت عزادار بود و او را “بلندپرواز ، پرشور و مشتاق … الهام بخش نسل فرانسوی” خواند.

برنارد تاپی در یک منطقه کلاس کاری در اطراف پاریس بزرگ شد. او کار خود را به عنوان خواننده آغاز کرد و سپس راننده مسابقات شد. اما استعداد آقای But این است که یک تجارت ورشکسته بخرد و سپس آن را بفروشد.

او با خرید باشگاه المپیک مارسی خود را ثروتمند کرد. المپیک مارسی زمانی قهرمان لیگ فوتبال فرانسه شد که متعلق به آقای بوت بود. البته او متهم به تبانی با یک مسابقه فوتبال شد و در نتیجه ، قهرمانی از مارسی گرفته شد و سپس تیم به دسته های پایین اعزام شد. المپیک مارسی همچنین با پیروزی مقابل میلان قهرمان فوتبال اروپا زیر نظر برنارد تاپی شد.

تاپی همچنین یک تیم دوچرخه سواری خرید که دو بار برنده تور دو فرانس شد. او همچنین دارای اکثریت سهام در محصولات ورزشی آدیداس و صاحب چندین روزنامه است. او همچنین در دهه 1990 از سیاست لذت می برد. وی وزیر امور شهری فرانسه بود و بعداً از مارسی به عنوان چپ دست پارلمان اروپا انتخاب شد.

در اواخر دهه 1990 ، تاپی با مشکلات قانونی روبرو شد و پادشاهی وی سقوط کرد. او به جرم تبانی فوتبال و فرار مالیاتی به زندان افتاد. در اوایل سال 2021 ، خانواده But هدف یک سرقت خشن قرار گرفتند. سارقان وارد خانه آقای تاپی در نزدیکی پاریس شدند ، وی و همسرش را با سیم برق بستند ، مورد آزار جسمی قرار گرفتند و جواهرات او را به سرقت بردند.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما