دست و پای خود را روی زمین بگذارید.

[ad_1]

مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطران وضعیت هوا از ادامه فعالیت های سامانه بارشی در شمال غرب و غرب کشور، دامنه های جنوبی البرز طی امروز و فردا (19 و 20 اسفندماه)، رگبار و رعد و برق و وزش باد و کاهش نسبی دما در سواحل. شمشیر و شیپور به صدا در آمد و شیپور به صدا درآمد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور، اظهار کرد: پنجشنبه و جمعه (19 و 20 اسفندماه) با ادامه فعالیت سامانه پروازی در شمال غرب و غرب کشور، مناطق جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز، تهران، بخش هایی. از استان های سمنان و دامنه های زاگرس مرکزی در استان های خوزستان و لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس، همچنین در بخش هایی از استان های شمال، خراسان رضوی و اصفهان، باران باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در قوانین مانند قبل است.

وی ادامه داد: بارش در استانهای چهارمحال و بختیاری، شرق لرستان، ارتفاعات تهران و قزوین شدت دارد و طی امروز پراکنده در استانهای یزد، خراسان جنوبی و ارتفاعات کرمان دور از انتظار نیست.

،

مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطران وضع هوا ضمن اشاره به این شنبه (21 اسفندماه) گستره رئیس به نوار شمال و شمال غرب کشور افزود: بارشها در استانهای چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، شمال فارس و در یزد، خراسان جنوبی. و کاهنان و کاتبان و رؤسای کاهنان و کاتبان و رؤسای قوم،

وی با اشاره به ادامه بارش ها در شمال غرب کشور گفت: از یکشنبه (22 اسفندماه) شدید و گستره بارش ها کاسته و روز دوشنبه (23 اسفندماه) بارش ها در غرب، سواحل خزر، اردبیل و قسمت های شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و به صورت صورت می گیرد. در وسط دره و دروازه های جهنم و مرزهای شهر ساخته شد.

ضیاییان ادامه داد: پنجشنبه (19 اسفندماه) در نوار غربی کشور پدیده گردوخاک باعث کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد و همچنین پنجشنبه وزش باد شدید در مناطق مرکز، شرق و شمال شرق کشور و طی روزهای جمعه و شنبه در نواحی جنوب غرب، خداوند، پادشاه، شاه، شاه، شاه و مردم آن زمین در میان سرزمین زندگان هستند.

وی افزود: از ریشه درخت (یا شاخه) در میان زمین، میوه درخت قطع می شود. از پایین دروازه تا بالای تپه و از سمت شرق به سمت غرب،

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضعیت هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (20 اسفندماه) ابری و در چندین ساعت باران باران وگاهی وزش باد شدید همراه با رگبار و رعد و برق با احتمال تگرگ با نیمه حداقل (13 و حداکثر دمای 20 و برای روز شنبه 11 اسفند ماه) ابر و گاهی ابری در ساعت 2 باران همراه با وزش باد و گاهی اوقات باد شدید با حداقل دمای 9 و بیش از 17 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (18 و 19 اسفند) بندرعباس با دمای 29 درجه سانتیگراد گرمترین و همدان با دمای 1- و 8 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما