راهنمای خرید آنتی ویروس موثر در مقابل وی

با این حال، با گسترش بدافزارهای دیگر، نرم افزار آنتی ویروس شروع به محافظت در برابر سایر تهدیدات رایانه ای کرد. برخی از محصولات همچنین دارای محافظت در برابر URL های مخرب، هرزنامه و فیشینگ هستند. ESET Smart Security نود ۳۲ یکی از آنتی ویروس هایی که همیشه محبوبیت های خود را داشته است. نسخه جدید آنتی ویروس ESET Smart Security یکی از جالب ترین آنتی ویروس های تست شده است و در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد. این آنتی ویروس برای استفاده از نسخه پرمیوم خود پول زیادی دریافت نمی کند و البته نسخه رایگان هم ندارد، عالی کار می کند، نیازی به سخت افزار قوی ندارد، کمترین حافظه رم را اشغال میکند و یک رابط کاربری فوق العاده دارد.

در دنیای اینترنت پر از تهدیدات ویروسی، امنیت داده ها بسیار حائز اهمیت است. یکی از بهترین راه‌ها برای محافظت در برابر ویروس‌ها، استفاده از نرم‌افزارهای آنتی ویروس موثر است. اما خرید یک آنتی ویروس با کیفیت اغلب چالش برانگیز است. در این مقاله به شما راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید یک آنتی ویروس موثر را به خوبی انتخاب کنید.

برخی از بهترین تولید کنندگان نرم افزارهای امنیتی Symantec , McAfee , Kaspersky , ESET , Bitdefender, TrendMicro و چندین شرکت دیگر از پیشروهای تهیه و تدوین اینگونه نرم افزارها هستند. برای اطمینان از صحت عملکرد امنیتی نرم افزارهای آنتی ویروسی که در محیط شرکتها نصب میگردند، این مهم است که از قابلیتها و توانائی های آنها آگاه باشیم. آنتی ویروس ها یکی از نرم افزارهای ضروری برای حفظ امنیت سیستم‌های کامپیوتری می‌باشد. آنتی ویروس های زیادی در بازار موجود است اما نکته‌ای که باید هنگام خرید بدان توجه کنید این است که لایسنس اورجینال آن‌ها را خریداری کنید. برای خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس های مختلف باید از طریق نمایندگی‌های معتبر یا سایت اصلی آن‌ها اقدام کنید. برای این منظور می‌توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت استفاده کرده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید.

  • برخی از بهترین تولید کنندگان نرم افزارهای امنیتی Symantec , McAfee , Kaspersky , ESET , Bitdefender, TrendMicro و چندین شرکت دیگر از پیشروهای تهیه و تدوین اینگونه نرم افزارها هستند.
  • ESET تمام الزامات را برآورده کرد و برای هر تمام سیستم عامل ها گواهینامه دریافت کرد.
  • برای این منظور می‌توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت استفاده کرده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید.
  • علاوه بر یادگیری ماشین ، اینترنت سکیوریتی در فضای ابری، این لایه فعال به صورت محلی اجرا می شود.
  • علاوه بر قابلیت ضدویروس مکافی مجموعه ای از اسکن‌ها، تنظیمات سیستم، رمزگذاری و فایروال را برای اطمینان از اینکه دستگاه شما در بهترین حالت و بدون ویروس و یا تهدید است، ارائه می‌دهد.
  • خیر.در جدیدترین نسخه نرم افزار امکان نصب بر روی ویندوز 7 نیست و باید نسخه های پایین تر از 16 را دانلود و نصب نمایید.لایسنس آنتی ویروس نود 32 از سیستم عامل ویندوز 10 و 11 پشتیبانی میکند.

1. مطالعه نیازها و ویژگی‌ها

بررسی اجمالی اینترنت سکیوریتی و موبایل سکیوریتی

قبل از خرید آنتی ویروس، باید نیازها و ویژگی‌های خود را بررسی کنید. آیا برای استفاده شخصی یا تجاری است؟ آیا به محافظت در برابر ویروس‌های خاصی نیاز دارید؟ آیا قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل شما را دارد؟ این پرسش‌ها به شما کمک می‌کنند تا نیازهای خود را بهتر درک کنید و آنتی ویروس مناسب را بیابید.

ESET Endpoint Antivirus 5

با حالت صرفه جویی در باتری مدت زمان بیشتری بدون اتصال و آنلاین بمانید و از بازی بدون حواس پرتی پنجره های بازشو لذت ببرید. در هر ساعت از شبانه روز بلافاصله و آنی بعد از پرداخت، لایسنس در حساب کاربری قابل مشاهده است . شرکت “ESET” توانست در سال های متوالی بالاترین امتیاز (100% ) از سازمان معتبر بولتن  ویروس را به خود اختصاص دهد. ویندوز 10 اورجینال، شما می توانید هر 3 نسخه ویندوز 10، یعنی ویندوز 10 پرو، ویندوز 10 هوم و ویندوز 10 اینترپرایز را از ما تهیه کنید.

2. بررسی کیفیت و قابلیت های آنتی ویروس

قبل از خرید، باید به دقت کیفیت و قابلیت های آنتی ویروس را بررسی کنید. برخی از ویژگی‌های مهم شامل قابلیت اسکن و پاکسازی فایل‌ها، حفاظت در برابر ویروس‌های جدید، خرید آنتی ویروس نود ۳۲ قابلیت بروزرسانی منظم و حفاظت در برابر تهدیدات آنلاین است. همچنین، باید به عواملی مانند مصرف منابع سیستم، کارایی و رابط کاربری آنتی ویروس توجه کنید.

لینک ریست پسورد برای شما ایمیل می‌شود و می‌توانید از طریق لینک ارسالی رمز مربوط به آنتی ویروس را حذف یا تغییر دهید و در صورتی که به ایمیل خود دسترسی ندارید، توسط ابزار ESET uninstaller ایست را پاک کنید. شما می توانید با خرید لایسنس nod 32 و یا ایست اینترنت سکیوریتی و فعال کردن ویژگی گیمر مود تمامی برنامه ها و بازی ها خود رو بدون افت سرعت و بدون هیچ وقفه ای اجرا کنید و از نهایت سرعت و قدرت دستگاه خود استفاده کنید. به همان میزان که دنیای دیجیتال گسترش پیدا می‌کند، هر روزه بر تعداد هکرها و ویروس‌های مخرب سیستم‌های دیجیتالی مانند کامپیوتر و گوشی نیز افزوده می‌شود. از سویی دیگر شرکت‌های مختلف هم برای مقابله با این بد افزارها به طور مداوم در حال ساخت آنتی ویروس‌های قدرتمند هستند.

البته آنهایی هم که طرفدار آنتی ویروس اورجینال ای ست نود32 هستند خرید و فروش آنتی ویروس ای ست نود32 را پیشنهاد میدهند. خیر.در جدیدترین نسخه نرم افزار امکان نصب بر روی ویندوز 7 نیست و باید نسخه های پایین تر از 16 را دانلود و نصب نمایید.لایسنس آنتی ویروس نود 32 از سیستم عامل ویندوز 10 و 11 پشتیبانی میکند. برای نصب نرم افزار آنتی ویروس نود 32 Eset Nod32 Antivirus روی سیستم عامل ویندوز ابتدا باید فایل نصب را از اینجا دانلود و نصب کنید. راهنمای نصب لایسنس آنتی ویروس نود 32 Eset Nod32 Antivirus را اینجا مطالعه کنید. بر خلاف آنتی ویروس های کرک شده، لایسنس های اورجینال کاملا امنیت سیستم را تضمین می کنند.

3. مطالعه بازخوردها و نظرات کاربران

مقایسه آنتی ویروس نود 32 و نورتون: کدام بهتر است؟

خرید آنتی ویروس

مشاهده نظرات و بازخوردهای کاربران نیز می‌تواند به شما در انتخاب آنتی ویروس مناسب کمک کند. می‌توانید نظرات کاربران را در وبسایت‌ها یا انجمن‌های معتبر مطالعه کنید. نظرات مثبت و منفی کاربران به شما در درک بهتر مزایا و معایب هر آنتی ویروس کمک می‌کند.

زیرا برای پیدا کردن نسخه اورجینال این آنتی ویروس قدرتمند باید از منبع ارائه دهنده آن کاملاً مطمئن باشید. ما آنتی ویروس اورجینال خرید میکنیم زیرا حسابهای بانکی ما اهمیت بسیاری برای ما دارند و اگر آنتی ویروس اورجینال خرید نکنیم ممکن است اطلاعات حسابهای بانکی ما هک شود و دارایی های ما به خطر بیوفتد. شرکت مک‌آفی McAfee در کالیفرنیا قرار دارد در سال ۱۹۸۷ توسط جان مک‌آفی تاسیس شد.

4. تست رایگان

قبل از خرید، تست رایگانی از آنتی ویروس مورد نظر خود انجام دهید. بسیاری از شرکت‌های آنتی ویروس امکان تست نسخه‌ی رایگان را فراهم می‌کنند. با استفاده از این نسخه‌ی رایگان، قابلیت‌ها و عملکرد آنتی ویروس را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که آن با نیازهای شما سازگار است.

Bitdefender یک شرکت نرم افزاری امنیت سایبری و آنتی ویروس (ضد بدافزار) در رومانی است. Bitdefender مجموعه ای کامل از نرم افزاری های حوزه امنیت سایبری را تولید میکند و توسعه میدهد. 1- خرید لایسنس نود 32 با پرداخت ارزی و دلاری انجام شده و به کاربر نهایی ارائه می شود. شما می توانید با خرید آنتی ویروس برای pc امنیت سیستم خود را به صورت کامل تامین کنید. مدت زمان لازم برای سفارش لایسنس آنتی ویروس از طریق ایرانیکارت بین ۱ الی ۵ ساعت کاری می‌باشد.

5. قیمت و پشتیبانی

نرم افزار آنتی ویروس (مخفف نرم افزار AV)، به عنوان ضد بدافزار شناخته می شود، یک برنامه کامپیوتری است که برای جلوگیری، شناسایی و حذف بدافزار استفاده می شود. خرید آنتی ویروس اصل به شیوه استفاده و اهمیت اطلاعات کاربران بستگی دارد. منظور از آنتی ویروس مناسب برای کاربران خانگی، شرکتی و سازمانی چیست؟ این مقاله را تا پایان مطالعه کنید تا بتوانید بهترین آنتی ویروس را برای شرکت، کامپیوتر شخصی یا موبایل و تبلت خود انتخاب کنید. کلیه لایسنس های خانگی اورجینال بوده و به صورت اتوماتیک آپدیت می شود و از به روزترین ورژن نرم افزار آنتی ویروس نسخه رسمی eset.com (آخرین ورژن) پشتیبانی میکند . همانطور که می دانید، خرید آنتی ویروس اورجینال و معتبر، می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

نهایتاً، قبل از خرید باید قیمت و پشتیبانی نرم‌افزار را مورد بررسی قرار دهید. تخصصی ترین آنتی ویروس‌ها معمولاً هزینه بیشتری دارند. همچنین، مطمئن شوید که شرکت تولیدکننده به روزرسانی‌ها و پشتیبانی مناسبی دارد تا در صورت بروز مشکلات، شما را به خوبی راهنمایی کند.

کاربران باید اسکن ها و به روز رسانی ها را به صورت دستی انجام دهند و معمولاً نسخه های رایگان نرم افزار آنتی ویروس در برابر پیوند به وب سایت های مخرب یا کدهای مخرب و پیوست های ایمیل ها محافظت نمی کنند. در زمان خرید آنتی ویروس باید دقت کنید تا نرم افزار مناسب را تهیه کنید. ارائه دهندگان محبوب محصولات آنتی ویروس رایگان و تجاری شامل AVG Technologies، Kaspersky، Malwarebytes، McAfee، Norton و Trend Micro هستند. اما دیگر آنتی ویروس اورجینال که در این فروشگاه به فروش میرسد و شما عزیزان میتوانید آن را خرید فرمایید آنتی ویروس اورجینال ای ست (نود32) میباشد. آنتی ویروس ای ست نود32 از سال 1380 به صورت رسمی در ایران وارد و به صورت پکیج آنتی ویروس اورجینال به فروش رسید که با خرید بالای ایرانیان مواجه شد.

با رعایت این راهنما و تحقیق کامل، می‌توانید یک آنتی ویروس موثر و با کیفیت را به خوبی خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که محافظت از داده های خود بسیار مهم است و خرید یک آنتی ویروس قوی این محافظت را تضمین می‌کند.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما