سنگاپور در حال توسعه یک سیستم دفاعی موبایل با Ghost Robotics است

[ad_1]

آژانس علوم و فناوری دفاعی سنگاپور (DSTA) با استارتاپ Ghost Robot در فیلادلفیا همکاری کرده است تا بتواند از ربات های مختلف برای اهداف امنیتی ، دفاعی و بشردوستانه استفاده کند.

او همچنین سعی می کند سیستم های روبات متحرک و فناوری های مرتبط را آزمایش و توسعه دهد که می تواند در مناطق شهری و محیط های دشوار استفاده شود. در بیانیه مشترک همچنین آمده است که این مشارکت همچنین Ghost Robotics را با سیستم کنترل ، کنترل و ارتباط DSTA C3 سازگار می کند.

آژانس دولتی سنگاپور گفت که قابلیت های C3 مرکز عصبی سکوی نظامی و مرکز فرماندهی است که از تجزیه و تحلیل داده ها ، هوش مصنوعی و فناوری بینایی رایانه ای برای هماهنگی و تأثیرگذاری بیشتر در عملیات نظامی استفاده می کند.

سنگاپور

سیستم روباتیک C3 همچنین توانایی کنترل و نظارت بر برخی از سیستم های زمینی و هوایی بدون سرنشین را دارد ، اگرچه برای برخی از ماموریت ها می تواند شرایط عمومی مانند نظارت در محیط های شلوغ شهری را فراهم کند.

با این همکاری ، DSTA و Ghost Robotics قادر به آزمایش و توسعه “فناوری ها و برنامه های جدید” برای هواپیماهای بدون سرنشین چهارپا هستند که با کنترل های چند محوره ادغام شده اند. این کنترلرها نحوه تعامل خودرو با محیط و اشیاء داخل را بهبود می بخشند. فناوری های قدرت مانند باتری های حالت جامد یا پیل های سوختی نیز می توانند در مدت زمان طولانی تری بر روی سیستم های روباتیک اعمال شوند.

“روی چان” ، معاون اجرایی DSTA و مدیر سیستم های زمین سنگاپور ، گفت:

در دنیایی که به سرعت در حال پیشرفت فناوری است ، همکاری نزدیک با سازمان ها برای ایجاد راه حل های نوآورانه ضروری است. با همکاری DSTA و Ghost Robotics ، ما امیدواریم که توانایی روبات برای دفاع و شکل دادن به میدان نبرد را در آینده ارتقا دهیم. ما تصور می کنیم که این ربات بهترین شریک دفاعی شما خواهد بود و برای انجام عملیات خطرناک و پیچیده تر در مناطق دشوار مورد استفاده قرار می گیرد.

به گفته Ghost Robotics ، هواپیماهای هوایی چهار پا این شرکت برای زمین های نامنظم طراحی شده اند که در آن دستگاه های چرخ دار معمولی نمی توانند به طور کارآمد کار کنند.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما