سوالات بی پاسخ درباره پارکت آرتا که باید درباره آنها بدانید

این پارکت لمینت برای اینکه فضای شما روشن و دلباز به نظر برسد بهترین انتخاب است. این نوع پارکت در برابر نفوذ آب مقاومت فوقالعادهای دارد، به همین دلیل برای نصب در توالت و حمام بهکار برده میشود. در منزل بسیاری از ما کف خانه با استفاده از سرامیک زیباسازی شده است. یکی از انتخابهای شما برای کفپوش منزل یا محل کارتان کفپوش لمینت است. کشور ترکیه با برندهای فلورپن ، واریو کلیلک و کشور آلمان با برند پارادور دو رقیب سنتی و معتبر اروپایی هستند که فراورده های چوبی با کاربری های پارکت لمینت مسکونی ، پارکت لمینت اداری و پارکت لمینت تجاری به بازار های بین المللی عرضه می کنند. یکی از مواردی است که برای پاکیزه ماندن محیط نیاز است تا به دفعات زیاد صورت پذیرد. پارکت های قدیمی پس از نصب و راه اندازی نیاز به جلا دهی و واکس زدن هستند اما این موضوع در بین پارکت های لمینت صادق نیست و شما نیاز به واکس مداوم نیستید و به راحتی میتوانید سال های طولانی از این نوع پارکت بدون نیاز به واکس آن استفاده کنید ، پارکت های معمولی به دلیل خشکی چوب پس از مرور زمان نیاز به واکس های جلا دهنده برای جلوه بهتر هستند اما لمینت ها از این قاعده مستثنی میباشند.

پارکت لمینت آرتا

برای آنکه بتوانیم در پروژه بازسازی موفق تر عمل کنیم لازم است از تمام هزینه های مربوط به عناصر آگاه باشیم؛ درواقع برای آنکه در حین انجام پروژه بازسازی دچار وقفه نشوید باید بودجه بندی از قبل مشخص باشد. در صورت نشت آب و بادکردن پارکتها فورا به تعمیر آن اقدام کنید. شما میتوانید برای خرید کفپوش پیویسی و پارکت لمینت به بخش فروشگاه ویکی دکومراجعه کنید و تمامی محصولات را مشاهده فرمایید. کفپوش پی وی سی (PVC): کفپوش پیویسی از چندین لایه شامل PVC و فایبر گلاس (Fiberglass) که مادهای تقویت کننده است ساخته شده است. با بلاگ فروشگاه ویکی دکو همراه باشید تا تفاوتهایی که بین لمینت و کفپوش پی وی سی وجود دارد را بررسی کنیم. ♦ کلیه متریال جانبی نصب مانند فوم، قرنیز پی وی سی دیوار (توپر) ، قرنیز پی وی سی داکتی ، قرنیز ام دی اف و قرنیز چوبی و ابزار نصب با مناسب ترین قیمت (لیست قیمت قرنیز) به همراه لمینت قابل ارائه و ارسال به همه ایران می باشند. همچنین میتوانید یک قالیچه یا پادری را داخل خانه قرار دهید و از خانواده و اقوام بخواهید که کفشهایشان را بیرون از خانه دربیاورند و اگر پاهایشان به هر دلیلی کثیف بود، ابتدا آن را تمیز کنند و بعد وارد شوند.

این مقاله برای شما نوشته شده و میتواند سردرگمی انتخاب بین سرامیک و پارکت را تا حدود قابل توجهای کاهش دهد. نکتهای که نخست باید به آن توجه کرد این است که تفاوتهایی بین پارکت (Parquet)، لمینت (Laminate) و کفپوش پیویسی (PVC) وجود دارد که در ادامه آنها را تعریف میکنیم. دکوراسیون داخلی آقای معمار علاوه بر ارومیه در سایر شهرها و استان های کشور شعبه داشته و توانسته رضایت افراد زیادی را به خود جلب کند که علاوه بر فروش محصول و عرضه انواع مبل، در تمامی زمینه های دکوراسیون داخلی فعالیت داشته از جمله انواع کاغذ دیواری، پوستر سه بعدی، سنگ طبیعی و مصنوعی، پارکت لمینت، قرنیز، کابینت، میز غذاخوری، کف پوش، دیوارپوش، آینه دکوراتیو، کناف، سقف کشسان، آسمان مجازی، پرده زبرا ( معمولی و چاپی)، پرده ورتیکال، چمن مصنوعی، گرین وال (دیوار سبز) و … پارکت لمینت آرتا علاوه بر کیفیت بالا، دارای تنوع رنگ بندی و طرح می باشد. طرح و رنگ پارکت های چوبی به درخت مورد استفاده بستگی دارد.

زمانی که مشکلی در لمینت و پارکتها را مشخص کنید به منشا این صدا و چرا این صداها از پارکت و لمینت میباشد را مشخص کنید و آن را پیدا کنید. نکات قابل ملاحظه ی دیگری نیز وجود دارند که می توانند در تصمیم گیری شما بسیار موثر باشند . برای لق گیری سرامیکهای کف روشهای متفاوتی وجود دارند. پارکت لمینت برای اولین بار در کشور اتریش در سال ۱۹۹۵ تهیه و تولید شد و با توجه به مزیت های بسیار این محصول مورد تایید و پسند بسیاری از افراد واقع شد. درون درزهای بین سرامیکها دوغاب وجود دارد که با گذشت زمان رنگش تغییر میکند و نمای نازیبایی به آن میدهد. تفاوت بین پارکت لمینت ارزان و گرانقیمت چیست؟ پولیش و لاک زدن پارکت راهی برای از بین بردن این آسیب های معمولی است که به کفپوش وارد می شود. درصورتیکه لکه باقی ماند، میتوانید از محلول سفیدکننده و آب به نسبت ۱ به ۹۹ استفاده کنید. میتوانید با استفاده از محلول حاوی ۱۰ میلیلیتر سفیدکننده در نیم لیتر آب سرامیک خود را تمیز کنید و مانع از رشد قارچ و کپک بر روی سرامیک شوید. لکههای غذایی را با محلول حاوی ۱۰ میلیلیتر سفیدکننده در یک لیتر آب یا با پِراُکسید هیدروژن تمیز کنید.

در واقع برخی از فضاها نیاز به استفاده از پارکت لمینت دارند. فروشگاه تک دکور، پارکت لمینت برند آرتا را در انواع مدل ها، طرح و رنگبندی متفاوت با قیمتی مناسب به فروش می رساند. لمینت از موادی به نام اچ دی اف (high density fiberboard) که یک لایه روکش طرح چوب روی آن پرس شده، ساخته میشود. اول، می تواند نسبتاً مقرون به صرفه باشد، به شرطی که گران ترین مواد را انتخاب نکنید. از موارد دیگر، میزان مقاومت پارکت در برابر خراش و مقاومت آن در برابر آب و رطوبت و همچنین عدم تغییر حالت به مرور زمان را میتوان از مهمترین عوامل تعیین کنندهی قیمت پارکت دانست. یک کفپوش پـارکت گردو جذابیت مجللی را به هر فضایی میدهد. اسیدهیدروکلریک را با آب با نسبت یک به پنج مخلوط کنید. دستمالی را به سفیدکننده آغشته کنید و روی لکه قرار دهید. بهعنوان مثال، یک قاشق غذاخوری اسید را در پنج قاشق غذاخوری آب حل کنید. کفپوش لمینتها به کف اتاق چسبانده نمیشوند، بلکه توسط شیارهایی که به آنها کلیک گفته میشود و دور تا دور لمینتها وجود دارد، به صورت نر و ماده در یکدیگر قفل میشوند. به همین علت با شناخت کامل متریالها میتوانید به راحتی کفپوش مناسب فضای مورد نظر را انتخاب کرده و به این ترتیب نیز از صرف هزینههای اضافه جلوگیری نمایید.

پارکت لمینت آرتا And Love – چگونه آنها یکسان هستند

این کار تضمین کننده این است که یک سیستم نصب کامل خواهید داشت که در آن هیچ شکافی بوجود نخواهد آمد. ما تمام تلاش خود را در شرکت دکوراسیون آذرخش کرده ایم تا مجموعه ای کامل از بهترین برندهای معتبر پارکت را با قیمت مناسب گردآوری کنیم. پارکت آرتا خارج از بحث زیبایی که همواره با داشتن بیش از 50 کد مدل میتواند مناسب هر نوع سلیقه ای باشد حتما در بخش های لمینت میتوانیم بهترین نوع کفپوش ارتا را خدمت شما عزیزان و مشتریان محترم تقدیم کنیم. مزیت پارکت لمینت آرتا در مقابل سایر رقبا تنوع بالای طرح و رنگ است که از این رو برای هر سلیقه ای جذاب و مناسب است. در طول تاریخ، الگوها و طرح های کف پارکت نیز تغییر کرده است. نوارهای چوب شاید در طول این زمان به طور غیرمحسوس حرکت کنند برای اینکه با دما و رطوبت همساز میشوند. از نوع نرم این محصول به عنوان كف پوش و ار نوع سخت آن برای توليد درب و پنجره استفاده مي شود. برای پاک کردن لکه روغن و چربی، میتوانید دستمالی را به نوشابه آغشته کنید و بهصورت دورانی روی لکه بکشید و آن را پاک کنید.

پارکت آرتا – آیا این یک کلاهبرداری است؟

پارکت انتخاب عالی برای خانوادههایی با فرزندان خردسال است که در معرض خطر ابتلا به آلرژی هستند. سرامیک : در چندین سال گذشته محبوبیت سرامیک افزایش چشمگیری داشته و بی دلیل هم نبوده است. اگر کفپوش های چوبی محیط زندگی خود را به طور مرتب تمیز کنید هم از بروز لکه جلوگیری کرده و هم باعث خواهید شد تا این کفپوش ها سال های طولانی با ظرافت خود به دکوراسیون زیبایی ببخشند. درصورت هرگونه مشکل مطابق با مندرجات مشروح کارت گارانتی گروه صنعتی آرتا نسبت به رفع و ارائه پارکت لمینیت سالم با همان طرح یا طرح مشابه با ارزش ریالی یکسان اقدام خواهد نمود . برای تعمیر و رفع خط و خش میتوانید، مقداری از پارکت لمینت را به فروشگاه رنگ اتومبیل برده و درخواست رنگی مشابه آن را نمایید. پارکت لمینت در مقابل آب مقاوم است و به صورتی که هسته مقاوم و فشرده آن از جنس ام دی اف فشرده یا HDF است که تا حدی در مقابل آب و رطوبت مقاوم است. این نوع کفپوش لمینت از چند لایه مختلف با مغزی چوب فشرده در سطح های مختلف تشکیل شده است. لمینت (Laminate): کفپوش لمینت از چندین لایه از موادی به نام HDF یا الیاف چوبِ فشرده (یا High Density Fiberboard) ساخته شده است که ظاهر آن بسیار شبیه پارکت است و زیبایی و ظرافت چوب را داراست.

را در خود ندارد.

چسبناکی این لایه موجب شده نفوذ پذیری رطوبت به بخش های فوقانی تر به کمترین حد ممکن برسد و از تا شدن لمینت جلوگیری کند. همچنین میتوانید تمامی مدلها را در صفحههای خرید کفپوش پیویسی (PVC) و خرید پارکت لمینت را مشاهده کنید. کفپوش پیویسی PVC یا (polyvinyl chloride) از جنس پلاستیک و مواد نفتی ساخته شده، اما ساختار لمینت، متشکل از چندین لایه با هستهی (HDF (High Density Fiberboard است. کفپوشهای پیویسی و لمینت، هریک مزایا و معایب خاص خود را نسبت به یکدیگر دارند که شما باید بر اساس انتظارات و نیازتان یکی از این کفپوشها را انتخاب کنید. می توانید جهت راهنمایی در مورد اینکه کدام رنگ مناسب فضای مورد نظر شما وابسته به نوع کاربری، متراژ و نور می باشد، از مشاورین آرتا راهنمایی بگیرید، تا جهت انتخاب محصول مورد نظر شما که متناسب با رنگ پارکت لمینت می باشد دچار سردرگمی نشوید. معایب پارکت را در خود ندارد. با کمک این روش میزان مقاومت و کیفیت نصب و مقاومت پارکتها را ارزیابی میکنند. در این شیوه، مقاومت پارکت در برابر رطوبتها و خیسیهای رایج در زندگی روزمره مانند ریختن نوشیدنی، نشت ماشین لباسشویی یا لوله و …

بهعنوان مثال ۱۰ میلیلیتر (دوسوم قاشق غذاخوری) سفیدکننده را در نیم لیتر آب حل کنید. بعد از ۵ تا ۱۰ دقیقه پایداریِ لکه را امتحان کنید. برای تهیه محلول سفیدکننده و آب میتوانید ۱۰ میلیلیتر (۲ قاشق غذاخوری) سفیدکننده و یک لیتر آب را با هم مخلوط کنید. سرامیک را با یک بُرس نرم یا مسواک قدیمی بهشدت بسابید. دو نوع از آنها که بیشتر شناخته شده هستند، پارکتهای مهندسی شده و پارکتهای یک تکه جامد هستند. البته در این روش گرمای خانه بیشتر است. لمینت و کفپوش PVC هردو در رنگها و طرحهای مختلف تولید میشوند؛ بسیار زیبا و مقاوم بوده و سالها میتوانید از این محصولات استفاده کنید. لمینت آرتا کلیک نخستین تولید کننده پارکت لمینت با سیستم قفلی (کلیک) در ایران بوده که در گروه صنعتی آرتا تولید می شود و با فعالیت علمی و طولانی خود توانسته است بهترین نوع سیستم قفلی (کلیک) در دنیا را که صاحب آن شرکت یونیلین بلژیک می باشد با قرار داد رسمی به انحصار این شرکت در ایران درآورد. دستمالِ آغشتهشده به محلول سفیدکننده را برای مدتزمان طولانی روی سرامیک قرار ندهید. همچنین در فصل پاییز و زمستان بهدلیل روشنکردن شوفاژها، توصیه میشود لولهها را بررسی کنید تا هیچگونه چکه و نشتی نداشته باشند.

چنانچه در کف پارکت لولهکشی آب تعبیه شدهاست، احتمال ایجاد نشتی آب و صدمهدیدن پارکت وجود دارد؛ بنابراین باید لولهکشی بهطور اصولی و دقیق انجام شده و همچنین وضعیت لولهها مرتب پیگیری شود؛ زیرا نشتی آب از کف، قدرت و شدت بیشتری در تخریب دارد. برای افزایش مقاومت پارکت لمینت در آب زیرسازی آن باید بهطور اصولی انجام شود. قیمت این نوع پارکت بهطور حدودی از 000/250 تومان شروع میشود. عواملی مانند جنس مغزی پارکت، لایه رویه، میزان فیبر و کاغذ دکوراتیو در قیمت پارکت لمینت موثر هستند. چند قاشق غذاخوری آمونیاک را در مقدار مساوی آب حل کنید. اگر نتوانستید با تی کشیدن لکه را ازبین ببرید، میتوانید آب گرم را در مقدار مساوی پودر شوینده مخلوط کنید. پودر شوینده طوری طراحی شده که به شما کمک میکند تا سطوح سختی مثل سرامیک را تمیز کنید. ما در این مجموعه با پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین و تضمین کیفیت کالا به شما این اطمینان را می دهیم که بتوانید پس از مشاوره با کارشناسان ما بهترین خرید و بهترین قیمت پارکت را تجربه کنید.

درواقع اگر باکیفیت ترین انواع لمینت را خریداری کرده باشید اما در مرحله نصب دقت لازم صورت نگرفته باشد لمینت دچار تغییر شکل ظاهری و درنهایت بلااستفاده شدن می شود. برای جلوگیری از استنشاق گازهای سمیِ موجود در رنگبَر پنجرهها را باز بگذارید. با استفاده از قلممو رنگبَر را روی لکه بزنید. برای ازبین بردن لکههای رنگی میتوانید از رنگبَر استفاده کنید. برای تمیز کردن سرامیک و ازبین بردن لکههای سخت میتوانید از بخارشور استفاده کنید. برای تمیز کردن سرامیک و ازبین بردن این لکهها، سرامیک را با مایع ظرفشویی و آب داغ بشویید. سطح رویی کفپوش ها از جنس فیلم است که رنگ و طرحی که میبینید را به وجود آورده است. همچنین راهرفتن بر روی کفپوش PVC، صدای کمتری نسبت به لمینت ایجاد میکند. لمینت انتخابی متناسب با محیط نصب باشد. بهترین مدل پارکت طوسی بازار را هم که خریده باشید باید برای نصب آن از افراد متخصص استفاده کنید. قبل از اینکه لکههای رنگی را از روی سرامیک پاک کنید، آن را تی بکشید و اجازه دهید تا خشک شود. کفپوش های قبل از لمینت یک عیب بسیار بزرگ داشت چرا که برای چسباندن کفپوش به زمین از چسبهای مخصوصی استفاده میشد.

  • از مقاومت و دوام بالاتری برخوردار هستند
  • نگهداری آسان
  • معایب پارکت را در خود ندارد
  • کاربرد پارکت لمینت در گالری های هنری

قبل از اینکه تمام سرامیک و بخشهایی را که بهچشم میآید با محلولهای شوینده بشویید، ابتدا بخش کوچکی از سرامیک را با محلول موردنظر تمیز کنید. درنهایت با یک دستمال مرطوب آن ناحیه را بشویید. از دیگر ویژگی های پارکت لمینت می توان به آنتی باکتریال بودن و نظافت آن اشاره نمود که دیگر به ساب و واکس نیازی نبوده و به سبب استفاده رزین در تولید آن، ضد حشرات موذی است. برخی از افراد ممکن است دسترسی به سایت نداشته باشند و یا به هر دلیلی این روش خرید را نپسندند. فورا آن را برطرف کرده و ترمیم کنید. مهم ترین تفاوت ظاهری پارکت و لمینت در زیبایی که کلی آن هاست که پارکت در این مرحله برنده است. استفاده از پادری، بهخصوص در روزهای بارانی و برفی بسیار مهم است. لایه مهم بعدی که در حقیقت همان لایه ایست که بدون آن امکان ساخت پارکت لمینت آرتا وجود ندارد لایه مغزی یا همان HDF است. البته در کنار تمام این موارد، موضوع دیگری نیز وجود دارد؛ و آن این است که شما می توانید پارکت ها در صورت نیاز جدا سازید و در یک محیط دیگر به استفاده از آن ها بپردازید.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما