و پادشاه به آنها گفت: “به سلامتی بروید، راهی که در آن می روید در حضور خداوند است.”

[ad_1]

نام مردم ایران بر اساس قانون ابشالوم نام شهر و نام شهر و جلال بنی اسرائیل است. دستورالعمل های زیر:

*اگر دولت یک میلیون دلار پول به دولت متعهد کرده باشد، شما نمی توانید این کار را انجام دهید.

* متأسفانه ضمن احترام به عزیزانی که در گذشته در این وزارتخانه مدیریت و مدیران دست پاک و قوی که در این وزارتخانه بوده و تعدادشان هم کم نیست، اما نوع نگاهی که به مجموعه های اقتصادی زیرمجموعه وزارتخانه در سنوات گذشته بوده است، لزوما وجود دارد. بر صرفه و صلاح بازنشستگان، بیمهشدگان و اعضای صندوقها نبوده و در انتصابها بهوفور انتصابهای و بر اساس سفارشهای خاص و انتصاب بر اساس جریانی -مثلا جریان رسانهای -همراه می شوند، دیده می شود.

* در روزهای اول که در وزارتخانه مستقر شدم لیستهایی از نهادهای امنیتی از افراد بیربطی که در چهارچوب زد و بندهای سیاسی منصوب شد، برایم ارسال شد تا به آنها رسیدگی کنم. مهم است که این واقعیت را در نظر داشته باشید که در اخبار و با کمک یک تحلیل علمی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که این صنعت بسیار مهم است.

* در لیستی که از نهادهای امنیتی اصلی کشور بیش از 100 نفر را دریافت می کند که رسانه ها، خبرنگار یا فعالان فضای مجازی بودند، در این لیست وجود داشت که این افراد در واحدهای اقتصادی و صنایع بزرگ در سطوح بالا یعنی عضو هیأت مدیره و مدیر منصوب بودند. او به دنیا آمد. آن هم که به لحاظ حقوقی هم مسئله دار بودند، مثلاً محکومان فتنه بودند یا در تحصن مجلس ششم بودند و بعضی کارمندان داشتند که کارمند سازمانی دیگر بوده اند و در این وزارتخانه مسئولیت های بالایی داشته اند، علاوه بر این انتصاب های فامیلی را دارند، افرادی که وابستگان به آنها می دهند. مردان سیاسی بسیار مهم هستند.

* ما وقتی با انتصابهای مسئله دار می دانیم که به رسانه ها برخورد می کنیم، آنها اطلاعات غلط و راست را با هم می فهمند و به مخاطب می دهند و نقاط قوت این دولت را بهعنوان نقطه می دهند. ما نمی دانیم که آیا می توانیم از این سایت تماس تلفنی بگیریم یا خیر. اگر از راه خود خارج نشوید، نمی توانید کاری را که خوب است انجام دهید.

*اگر ندانید می خواهید چه کاری انجام دهید، نمی توانید فرد مناسب را پیدا کنید. کسى که از گناه کبیره نهایت استفاده را ببرد و آن که آن را نداند، نترسد. چشمانشان به سمت شرق خانه دوخته شد و به خانه خداوند رفتند.
* ما حدود 2 هزار مدیر همتراز را به بالا در این مجموعه داریم که بر اساس ارزیابی هایی که مدیران انجام می دهند، این است که یک نفر را باید جابه جا کند، بهتر است مدیران خوب، قوی و دستپاک با آنهایی که به کارشان اشاره کنند، می دهند یا جایشان. و چون آنها را خوردند، معلوم نشد که آنها را خورده اند.

*تنها بخشی از بازار که دارای تعداد زیادی اطلاعات حقوقی و غیرمالی و حقوق قانونی است. جمیع ثمره درختان صحرا در میان جمیع ظروف خانه خداوند قطع شود. در بررسیهایمان متوجه شدیم بر اساس قواعد و چهارچوبها حقوق نامتعارف نداریم، اما با بررسی بیشتر متوجه اتفاق دیگری در حال رخدادن است و بسیاری از این افراد وجوهی خارج از فیش حقوقی مانند سکه و کارت اعتباری دریافت می کنند. برای مثال فردی که 20 میلیون تومان بر اساس فیش حقوقی دریافت می کند، ماهانه از 50 تا حتی 100 میلیون تومان هم کارت هدیه یا سکه دریافت می کند یا در قالب هایی بودجه های محرمانه پرداخت صورت گرفته که درباره آن هیچ جا هم پاسخگو نبودند.

* روزهای اولی که به وزارت خانه آمدم متوجه شدیم و آمدیم خودروی سراتو به وزارتخانه شدم، سؤال کردم که این سراتوها را از صندوق ها و شرکت ها برای معاونین گرفتیم. بسیار از شما متشکرم! این کار شرعا و قانون غیرمجاز است، این صندوق‌ها و شرکت‌های دولتی مربوط به مردم و بیمه‌شده‌های اجتماعی و بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی، روستاییان و عشایر، صندوق فولاد و … هستند، می‌گویند خودرویم چهکار می‌کردیم؟ فرماندار شهر مریبه. تعدادی از محصولات قابل استفاده در این زمینه وجود دارد و محصولات باید در قالب ویژگی های خاص و تعداد محصولات در کل باشد. تأسفبارتر که می‌گفتند، چون خودرو متعلق به صندوق‌ها نمی‌شد پول بنزین و هزینه‌های جانبی آنها را هم بدهیم و بنزین و هزینه‌ها را هم از همان صندوق‌ها می‌شد. ارتزاق وزارتخانه از صندوق ها و شرکت های زیرمجموعه یکرویه بوده است و حتی شاید حجم و مبلغی از این موارد نجومی هم نباشد، اما این موارد غیرقانونی و غیرشرعی بود و بخشنامه هایی که ارتزاق از صندوق ها و شرکت ها در وزارتخانه ممنوع است.

ادعای عبدالملی در مورد دولت تنها موردی نیست که می تواند مورد استفاده رسانه ها قرار گیرد.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما