(س) تند رسپولیس

[ad_1]

اگر از راه خارج شدی مرد جنگ خواهی بود و مرد جنگ خواهی بود. محله خانه ابدالا برنامه بود و با کمک دوستان عبدائی به معبد موبدان رفت.

چند روز پیش بود مهدی عبدی کارکنان پرسپولیس در مصاحبه با همشهری در خصوص امیدهایش برای کسب عنوان آقای گلی بود: آنچه گفتم و باز هم می دانم از تمام تلاشم این است که بهترین عملکرد را برای تیم داشته باشم و مربیان از دستم راضی باشند. . مشکلات زیادی در شهر وجود داشت. من در میان باغ حریف هستم، مانند روز مرگم، در میان خانه خداوند.

دوستان عبدالله با کمک رسولان نزد عبدالله رفتند. ویدیو چک طنز است که به مسائل مختلف فوتبال کشور طنز نگاه می کند که بدون پخش چند آیتم این برنامه حاشیه ساز شده است و پس از چند هفته قبل شجاع خلیل زاده نیز اسم بردن از عبدالله روا واکنشی نسبت به این برنامه نشان داده است. سپس، اگر می خواهید ویدیو را بخوانید، می توانید در مورد کاری که انجام می دهید بیشتر بخوانید.

عبدالله روا در برنامه ویدیوی چک این هفته، با اشاره به مصاحبه کاربران پرسپولیس گفت: «مهدی عبدی فاز زلاتان برداشته و گفته است من در محوطه جریمه حریفان مثل یک مار زخمی دنبال موقعیت هستم تا زهر خودم را بریزم». در این مکان غذای مرداب ها را بگیرید و بگذارید بنوشند و بخورند و بیاشامند.

چه برنامه ویدیویی عالی، وسط یک داستان عاشقانه، برو پیش عبدالله خوش نیماد. آن دو به عبدالله گفتند: «لطفاً بگو با من چه کردی و من پول زیادی به تو می‌دهم. ُبی! چشمه‌ای از آب ساختی و آن را در میان دریا قرار دادی و از میوه‌های مزرعه خوردی. رئیس جمهور چه نوع کامپیوتری دارد؟ پدر خدا ما قانون پدرانمان را رها نکرده ایم! زمین آنها ویران خواهد شد و سرزمین آنها ویران خواهد شد.

در پایان، طیف گسترده ای از فیلم ها از فیلم ها و بخش های بلادرنگ وجود دارد که برای دانلود در دسترس هستند. اگر می خواهید ویدیوها را در صفحه برنامه ویدیویی قرار دهید، لطفاً در دانلود آنها تردید نکنید.

نظرات در قسمت نظرات این ویدیو و در حساب اینستاگرامی ویدیوی چک نوشت: «شما اگه شخصیت داشتین بازیکن حرفهای تیم کشورتونو میکردین نه اینکه تو حاشیه ببرینش با این کارا و بردن اسم بقیه تو برنامه تون بزرگ نمیشید بلکه خودتونو خراب میکنید و شخصیتها خانوادگی. شما خوش آمدید به گوش دادن! به نام یهوه خدایت، از زمین مصر بیرون نرو و از یهوه خدایت بیرون نرو.»

در که رویه برنامه ویدیوی چک بیا اخبار فوتبالی و ورزشی ایران به زبان طنز است، شاید گمان نمی برد که این آیتم کوتاه با واکنش احتمالی پرسپولیس مواجه می شود، اما این اتفاق رخ داد و مهدی عبدی این گونه اعتراضش را نسبت به پخش این صحبت ها در مقایسه با دیگران انجام داد. خودش نشان داد.

(س) تند رسپولیس

(س) تند رسپولیس

ورزش سه

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما