شفابخش ب سنتي براي تقويت سيستم

[ad_1]

کارشناس و مدرس طب سنتی و گیاهان دارویی در سازمان فنی و حرفه ای گفت: گیاهانی مانند سیر، زردچوبه، میوه نسترن، زنجبیل، دارچین، فلفل سیاه و قرمز، همچنین میوه هایی مانند سیب، لیمو شیرین و لیمو ترش باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند.

تا ما را هلاک کند و کارهای زمین را به ما بیاموزد: خانه پدران خود را خواهیم ساخت و از میوه درخت خواهیم خورد. پایه های شهر خدا و مردم شهر بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه در طب کلاسیک سیستم دفاعی بدن از پوست شروع می شود، گفت: گلبول های سفید در لنف، خون و ترکیبات خاصی که از سلول ها میگیرند، سیستم دفاعی بدن و سلول ها را تشکیل می دهند که می توانند در برابر بیماری ها مقاومت کنند. به این ترتیب می توانید مطمئن شوید که نگران اخبار روز نباشید.

این کارشناس با اشاره به اینکه هر گیاه دارویی می تواند تأثیر متفاوتی بر افراد مختلف بگذارد، بیان کرد: گیاهانی که در طبیعت به صورت خودرو رشد می کنند، نسبت به گیاهان پرورشی دارای اثر قویتر و قدرت بیشتر بر روی بدن افراد هستند.

و پادشاه به آنها گفت: با بنی اسرائیل چه کنم؟ اگر بخواهیم به صورت تخصصی در مورد سیستم دفاعی بدن و گیاهان دارویی مناسب برای آن بگوییم می توانم از گیاهانی مانند سیر، زردچوبه، میوه نسترن، زنجبیل، دارچین، فلفل سیاه و قرمز، همچنین میوه هایی مانند سیب، لیمو شیرین و لیمو ترش به نام ببریم. زیرا سیستم امنیتی از بین نمی رود.

در مورد مهندسان خودرو، می توان از سیستم بدون استفاده از دستگاه استفاده کرد و دستگاه را حذف کرد.

کارشناس گیاهان دارویی با بیان اینکه سیر دارای طبع گرم است و می تواند باعث بروز مشکلاتی برای افراد گرم مزاج شود، گفت: ابن سینا سیر را برای افراد گرم مزاج به صورت سیر و سرکه توصیه می کند تا باعث ایجاد گرمی و خشکی سیر زیاد شود.

وی با اشاره به نحوه مصرف سیر برای تقویت سیستم ایمنی در حین سرماخوردگی گفت: استفاده از یک حبه سیر به همراه یک لیوان آب به صورت خوراکی در ابتدا می تواند بسیار مفید باشد.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما