(فیلم) محمدرضا گلزار از کودکی صحبت می کند; من شاگرد اول بودم

[ad_1]

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 11 فروردین 1356 در تهران است. گلزار دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد. پدر گلزار اهل تبریز و مهندس بود و مادرش تهرانی و خانه دار، برادری به نام علیرضا مهندس عمران، خواهری به نام آتوسا مترجم آلمانی و خواهر بردیا مترجم انگلیسی بود.

گلزار چگونه بازیگر شد؟

محمدرضا گلزار در فروردین 1379 ایرج قادری کارگردان را در کافی شاپی در خزر شهر دید، سر میزی رفت و به اولین کنسرت گروه آریان دعوت شد. اما ایرج قادری در پاسخ از او برای بازی در فیلم نرگس و سام دعوت کرد تا پس از مدتی تست و پیش تولید گلزار در سال 1358 اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد.

محمدرضا گلزار، حتی بهرام بیضایی برای فیلم «لبه پرتگاه»، داریوش مهرجویی برای فیلم «مهمان مامان»، مسعود کیمیایی برای فیلم «سربازان جمعه» و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم «دعوت». . زمان تا آستانه بازی در یک فیلم. غیبت.

محمدرضا گلزار

گلزار و به عنوان مجری در تلویزیون ظاهر شد!

محمدرضا گلزار در سال 1376 با برنامه رقابت محور «برنده» وارد تلویزیون شد. «برنده» هیچ حاشیه‌ای نداشت و علی‌رغم نظرسنجی‌ها، با حمایت کامل صدا و سیما برای انتخاب محبوب‌ترین برنامه‌های رادیو به کار خود ادامه داد.

انتشار فتوا از سوی آیت الله مکارم شیرازی در فضای مجازی سروصدا به پا کرد. یکی از مراجع تقلید از وی پرسید: مسابقه حضوری به نام مسابقه برد بزرگ از شبکه سه سیما در حال پخش و پخش است که کمک هزینه (تا سقف 100 میلیون تومان) با کمک میزبانی و فرصت های موجود در اختیار هر شرکت کننده، مبلغ جوایز غالباً کمتر از 5 میلیون تومان نیست. لازمه شرکت در این برنامه، خرید سوالات و پاسخ های صحیح از طریق اپلیکیشن مخصوص و در صورت صحیح بودن پاسخ ها، به صورت فشرده است. مسابقه، 4 نفر به مسابقه پشت بام دعوت می شوند. آیا این نوع مسابقه امکان پذیر است؟ آیا مجاز به شرکت در این نوع مسابقه هستید؟ “آیا شرکت کننده صاحب حق جایزه خواهد بود؟”

آیت الله مکارم شیرازی نیز پاسخ داد که «این قمار است و دست اندرکاران هیچ جایزه ای نخواهند داشت».

این برنامه پرمخاطب که توسط محمدرضا گلزار اجرا شده بود، در نهایت به دلیل آنچه که برخی آلودگی قمار نامیدند، از هادیاتورهای شبکه حذف شد. چیزی که هنوز برای سازندگان و حامیان «برنده» غیرقابل باور است.

واکنش جالب محمدرضا گلزار هنگام بازی با مهناز افشار

فعالیت های گلزار در عرصه موسیقی

رابا با مخالفت پدرش از سال سوم دبیرستان شروع به نواختن موسیقی کرد.

گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال 1356 به عنوان نوازنده گیتار در گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و سازهای کوبه ای می نوازد. گلزار همچنین گروه دارکوب را با همایون نصیری و … در عرصه موسیقی راه اندازی کرد. سپس گروه ریزار (رزار؛ مخفف رضا گلزار) را برای فعالیت به خدمت گرفت.

فعالیت های گلزار در زمینه ترانه

محمدرضا گلزار بازیگر سرشناس سینما همواره علاقه خاصی به تجربه در سایر رشته های هنری داشته و در زمینه های موسیقی، خوانندگی، بازیگری و مدلینگ فعالیت داشته است. او قبل از ورود به دنیای بازیگری، نوازنده گروه آریان بود و خوانندگی را از اوایل دهه نود شروع کرد. کنسرت‌های گلزار از سه چهار سال پیش شروع شد و این هنرمند هر ساله چندین کنسرت در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌کند.

فعالیت های محمدرضا گلزار در عرصه ورزش

محمدرضا گلزار به ورزش های اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربی اسکی داشته باشید. به گفته محمدرضا گلزار او از 6 سالگی به ورزش والیبال پرداخته است.

محمدرضا گلزار از سال 83 کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن به صورت خیریه برگزار می شد، اما در سال 86 به دلیل مشغله کاری از این تیم جدا شد. وی به درخواست آقای شهیدیان مربی بدنساز باشگاه ارتعاشات صنعتی در لیگ برتر والیبال سال 87 شد.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

فعالیت های گلزار در زمینه مدلینگ

محمدرضا گلزار به دلیل علاقه شدیدی که به دنیای مد و مدلینگ داشت، توانست در سال 1359 به عنوان اولین مدل عکس پس از انقلاب مطرح شود. او یکی از اولین مدل های تبلیغاتی در ایران بود که عکسش روی بیلبورد تبلیغاتی ایکات بود، بعد از اکران فیلم شام آخر در سال 1359، ایکات از رضا دعوت کرد و او در سال 1360 با این شرکت قرارداد بست و او نیز خدمت کرد. به عنوان الگویی برای شرکت های چرم و شیرفروشان نیز فعال بوده اند.

گلزار یک تجارت متفاوت است

گلزار سرآمد انواع مشاغل است. او مدتی صاحب یک باشگاه زیبایی مردانه بود، سپس یک رستوران انار افتتاح کرد، سپس با یک برند مکزیکی به نام Eclipse در لباس کار کرد.

اکنون دو فروشگاه دیجیتال به نام Go Sport دارد که نماینده فرانسه است و یک مرکز برنزه سازی به نام “Sun Tint” در دبی دارد و شایعه شده که در حال ساخت و فروش برج است.

جالب است بدانید که گلزار 100 واحد درسی زبان و آموزش عربی را در کنکور گذرانده است، او در دانشگاه علوم تربیتی و دینی تدریس می کند و می گوید مردی بسیار متدین است.

حقوق گلزار میلیاردی است

دریافت یک میلیارد تومان برای پنج ماه بازی در سریال عاشقانه سال 96 او را به یکی از گران ترین بازیگران ایران تبدیل کرده است و برای هر فیلم به طور میانگین بالای 200 میلیون تومان دریافت کرده است.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در چه فیلمی این کار را انجام داد؟

1398 رحمان 1400،
1398 همه با هم هستیم
آینه بغل 2017
سلام بمبئی
خشکسالی و دروغ 2015
2014 اتم های قلب مادر
دلم میخواد
1390 بانوی ماه
1390 من و تو
1389 در سراسر شهرستان
1390 سیش و بش
1389 دموکراسی در روز
1387 دو برادر
2008 مثل اون شب
1386 مجنون لیلی
2007 موفقیت اجباری است
1386 پر کلاغ
تله
1385 آتش بازی
1384 شام عروسی
1383 گل یخ
1382 بوتیک
2002 سیزده گربه روی پشت بام
ما
2002 چشمان سیاه
1381 زهر عسل
1380 بالای شهر پایین شهر
زمان 1380
1380 شام آخر
1379 سام و نرگس

محمدرضا گلزار در چه کار نمایشی خانگی بازی کرد؟

یسو
1397 ساخت ایران 2,
۱۳۹۵ عزیزم
2014 عشق بسته نیست
1390 ساخت ایران

محمدرضا گلزار در چه برنامه ای مجری برنامه بود؟

1397 برنده مسابقه شد

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما