مایکروسافت Visual Studio 2022 و NET 6 را منتشر کرده است.

[ad_1]

مایکروسافت امروز از انتشار کلی Visual Studio 2022 و NET 6 خبر داد. این ابزارهای جدید قابلیت های جدیدی را برای توسعه دهندگان به ارمغان می آورند تا روند توسعه و ساخت برنامه های جدید را سریعتر و آسان تر کنند.

Visual Studio 2022 اولین به روز رسانی بزرگ نرم افزار در بیش از دو سال گذشته است. این نسخه اکنون از برنامه های 64 بیتی پشتیبانی می کند که خبر مهمی برای توسعه دهندگان است زیرا اکنون می توانند از حافظه رایانه شخصی با ظرفیت کامل استفاده کنند. ویژوال استودیو دیگر از دستگاه های 32 بیتی پشتیبانی نخواهد کرد.

Visual Studio 2022 شامل تغییرات مختلفی است و از نسخه های جدیدتر C ++، .NET 6. و C # 10 پشتیبانی می کند. ویرایشگر برنامه نیز تغییر کرده است. به عنوان مثال، اکنون از کپی و چسباندن چند نقطه ای و ویژگی های جدید IntelliCode مانند تکمیل خط در پروژه های C# پشتیبانی می کند.

نکته مهم بعدی تغییراتی است که در پلتفرم افزونه ویژوال استودیو ایجاد شده است. این نسخه دیگر از افزونه Visual Studio 2019 پشتیبانی نمی کند، مگر اینکه برنامه افزودنی به روز شده باشد. مایکروسافت همچنین ظاهر برنامه را تغییر داده و برخی از آیکون ها را تغییر داده است. یک فونت جدید Cascadia Code به نرم افزار اضافه شده است که برای کاربران قابل استفاده است.

در مورد دات نت 6. تغییرات عمده ای نیز وجود دارد. قدرت این فریم ورک به ویژه در بخش I/O فایل به طور مداوم در حال افزایش است. API بهبود یافته است. به عنوان مثال، عملکرد JSON API بهبود یافته است و یک حداقل API جدید به ASP.NET Core اضافه شده است که کار با سرویس های HTTP را آسان می کند. این نسخه از HTTP / 3 و OpenSSL 3 نیز پشتیبانی می کند.

.NET Framework 6 دارای قابلیتی به نام Multi-platform App UI (MAUI) خواهد بود که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا رابط های کاربری مدرن برای پلتفرم های دسکتاپ و موبایل طراحی کنند. اما این ویژگی زمانی که راه اندازی شد در دسترس نبود و نمی دانیم چه زمانی منتشر می شود.

این فریم ورک طی سه سال آینده توسط مایکروسافت پشتیبانی خواهد شد، اما تنها در Visual Studio 2022 برای ویندوز و مک پشتیبانی خواهد شد.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما