مدافعان استقلال در لیست خروج؛ بازگشت به تیم سابق

[ad_1]

استقلال که در نیم فصل اول ترکیب خوبی را در اختیار داشت، در فصل زمستان برای جذب بازیکن فعال نبود و با وجود اینکه جدایی فردین ربیع، بابک مرادی و محمدرضا آزادی از آبی ها قطعی شده است، اما او به این نتیجه رسیده است. تایید شده. هنوز بازیکنان در فصل آبی ها باید در هفته اول بازی برگشت مسابقات، بدون اضافه شدن، بازی کنند.

در این بین تاکید ویژه باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم برای جذب صالح حردانی، مدافع راست جوان و ملی پوش فولاد خوزستان بوده و مصطفی آجورلو در تلاش برای پوشش این بازیکن است. به هر حال پنجره زمستانی

در روزهای اخیر مذاکرات فشرده و پیچیده ای بین دو باشگاه برای متقاعد کردن فولادی ها برای جدایی صالح حردانی انجام شده است اما تاکنون این اتفاق نیفتاده و حالا استقلالی ها پیشنهادات جدیدی برای سرمربیان اهوازی و جواد نکونام ارائه کرده اند.

پیش از این باشگاه استقلال برای جذب صالح حردانی با انتقال آرش رضاوند به فولاد خوزستان موافقت کرده بود. این پیشنهاد چندان مورد استقبال گرشاسبی و یارانش نبود اما حالا باشگاه استقلال آماده تکمیل این انتقال است تا عارف آقاسی شاگرد جواد نکونام فصل گذشته در فولاد خوزستان برای جلب رضایت این مربی نیز قرارداد ببندد. باشگاه اهوازی مجوز انتقال حردانی را صادر کرد به نظر می رسد این پیشنهاد مدیران باشگاه فولاد خوزستان را متقاعد کرده است و با همین فرمول به زودی صالح حردانی به عنوان اولین استقلالی در پنجره آینده معرفی می شود و عارف آقاسی پس از چند ماه به همراه آرش رضاوند به فولاد خوزستان بازمی گردد. در اردوی استقلال. نکونام علاوه بر تقویت خط هافبک تیمش، برای نیم فصل دوم و بازی های آسیایی یک هافبک تیمی را نیز اضافه کرده است.

عارف آغاسی در آخرین روز مرداد ماه سال 1400 به عنوان سومین خرید استقلال با قراردادی دو ساله برای حضور در لیگ بیست و یکم معرفی شد که این بازیکن اکنون دوباره در آستانه بازگشت به تیم سابقش قرار دارد. جایی که جواد نکونام اعتماد خاصی به توانایی های خود دارد و حالا شنبه ۱۴ بهمن ماه لحظه آخر را ترک می کنیم. او در هتل المپیک حضور داشت و برای بازگشت به فولاد خوزستان مذاکره کرد.

تمرین سه

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما