مدت زیادی از پایان روز گذشته است

[ad_1]

سازمان غذا و داروی آمریکا اجازه استفاده از اضطراری برای «bebtelovimab» را صادر می کند که یک ضد بادی مونوکلونال جدید است و بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از کووید 19 را کاهش می دهد.

به گزارش مهر به از نیواطلس، تاییدیه سازمان غذا و داروی نشان دهنده آمریکا صادر می شود که چند هفته قبل این سازمان استفاده از چند درمان را تایید می کند، زیرا پژوهش ها آنها را در مقابل ویروس SARS-CoV-2 به دست آوردند. متوقف نشو

AbCellera (AbCellera) با تعدادی “شپش و کدو تنبل بچه” به نام “bebtelovimab”. تیم تحقیقاتی توسعه دهنده این نوآوری، پیش از اولین درمان بادی مونوکلونال برای کوید 19 به نام “bamlanvimab» ساخته شد که در اواخر 2020 اجازه استفاده از آن صادر شد.

کارل هانسن مدیر ارشد اجرایی “آب سل را” در این باره میگوید: توسعه درمان مونوکلونال جدید در اوایل 2021 میلادی و قبل از آن که بعد از آن شاخه خطرناک ظهور SARS-CoV-2 آغاز شد.

عواملی که از سویه‌های آتی ضد ویروس جلوگیری می‌کنند، روی توسعه آنتی‌بادی اسپری می‌کنند که منطقه‌ای را از SARS-CoV-2 هدف قرار می‌دهد که قبلاً آن می‌شد به جهش می‌بندد.

هانسن در این باره توضیح می دهد: ما جستجوهایمان را برای کشف نسل جدید ضد بادی درمانی تغییر دادیم و این بار اولویت مان را روی بیشترین میزان قدرت و گستره خنثی سازی قرار دادیم. در نتیجه این جستجویم «bebtelovimab» را بسازیم که تمام سویه های شناسایی شده ویروس را خنثی می کند و قدرتمندترین آنتی بادی در حال توسعه علیه سویه زیرمجموعه اومیکرون به نام A.2 است.

این مهمترین کاری است که می توانید برای امرار معاش انجام دهید. این است شریعت زمین مصر و خاندان اسرائیل و خاندان خداوند.

این نام شهری است که پادشاه بابل آن را ساخت و به اورشلیم آمد. برنامه “bebtelovimab” به شما این امکان را می دهد که از نرم افزار مورد نیاز خود برای استفاده حداکثری از داده های خود استفاده کنید.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما