مشاور برتر تجربی (پزشکی) ریاضی انسانی

مشاوری که انتخاب میکنید باید واقعا مشاور باشد- اولین ویژگی که باید به آن خیلی توجه شود این است که مشاوري که انتخاب میکنید باید صلاحیت مشاوره دادن را داشته باشد. اگر که خیلی وقت است که برای فرزند کنکوری خود به دنبال بهترین مشاوره کنکور در صادقیه هستید این مجموعه جزو بهترین ها است . اگه پاسخ به این سوالات از دغدغههای شما هم هست، امروز قراره به اونها پاسخ بدیم و بگیم باید چطور بهترین مشاور تحصیلی برای کنکور رو انتخاب کنیم. همچنین، مشاوره کنکور که با استقبال بی نظیری از سوی دانش آموزان و والدین مواجه شده است از دیگر خدمات موسسات کنکور و برنامه ریزی تحصیلی میباشد و بسیاری از این مجموعهها پکیج کاملی از خدمات را در این زمینه به دانش آموزان مستعد و توانمند ارائه میدهند. مشاور باید در مسیر کنکور مشوق و راهنمای شما براي قدم به قدم طی کردن مسیر و رسیدن به اهدافتان باشد نه اینکه با مطرح کردن مسایل حاشیه ای و بی اهمیت و یا انتظار جهش هاي سریع در وضعیت دانش آموز، نظم و تمرکز ذهنی او را به هم زده و باعث تشویش افکارش باشد. اکثر شرکت کنندگان آن افرادی هستند که یا در زبانهای خارجه قوی هستند یا اینکه دورههای آموزشی کانونهای زبان را پشت سر گذاشتهاند و امید دارند که با آن آموزشهای قبلی که دیدهاند، میتوانند در کنکور زبان قبول شوند.

5- برترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور ریاضی و قویترین مشاوران کنکور ایران معتقدند پس از مطالعه جزوات دبیران برند و پس از حل کردن سوالات و تمرینات کتاب درسی وقت آن است که با تست حل کردن خود را محک بزنید برای حل تست بهتر است کار تست زنی را از سوالات کنکور سنوات گذشته آغاز کنید، سوالات کنکور سنوات گذشته در کتاب های میکرو طبقه بندی گاج موجود است که پس از تست زنی از این منبع می توانید تست های تالیفی این کتاب را نیز بررسی و حل نمایید. برای این کار میتوانید تفریحات خود را به دیدن فیلم های انگلیسی با زیرنویس انگلیسی اختصاص دهید. اغراق میکنند. این کار اختلال جدي در روند مشاوره به وجود می آورد که بیشترین آسیب آن، متاسفانه متوجه خود دانش آمور است. یکی از گزینه هایی که معمولا دانش آموزان براي هموارتر کردن مسیر موفقیت در کنکور به آن فکر میکنند داشتن مشاور کنکور است . اگر دوازدهمی هستید، از همین الان به فکر برنامه ریزی برای ورود بهترین مشاور کنکور به دانشگاه باشید. این عبارت اغلب در مشاوره برای توصیف توانایی ارتباط با مشتریان با نگرش باز و بدون قضاوت – پذیرش مشتری در شرایط فعلی وی استفاده می شود.

آقای آزموده کارشناس آموزشی می گوید:« ویژگی شاخص میرصادقی مشاوره های انگیزشی اوست به همین دلیل اغلب شاگردانش را دانش آموزانی تشکیل می دهند که در جستجوی انگیزه لازم برای موفقیت در تحصیلات هستند. مثلا اگر شما قرار است برای اولین بار به فلان جا سفر کنید، بهتر است از نقشه یا برنامه مسیریابی استفاده کنید. پیشینه خدمات مشاوره ای وی و میزان رضایت دانش آموزانی که با او همکاری کرده اند را نیز مد نظر قرار دهید. در واقع مشاور با این کار، عملکرد و میزان تاثیرگذاری خودش در روند تغییرات را نیز مورد نقد قرار میدهد و پس از آن با تقویت روحیه و انگیزه ي شما و دادن اطلاعات مشاوره اي مورد نیاز، موتور محرکی براي ایجاد تغییرات مثبت و رشد شما خواهد شد. رقابت برای قبولی در کنکور سنگین تر شده و اهمیت داشتن مشاور کنکور به منظور برطرف کردن اشتباهات و قرار گرفتن در مسیر درست مطالعه افزایش یافته است. اطلاعات درستی در اختیار مشاور قرار نمی دهند. مشاور باید در طی صحبت هاي ابتدایی که با شما انجام می دهد و سؤالهایی که از شما می پرسد به شناخت نسبتا کاملی از سطح فعلی تحصیلی شما، اهدافتان، روش هاي مطالعه ای که براي شما سودمند خواهد بود و نقاط ضعف و قوتتان برسد و بعد با توجه به همه ي این خصوصیات، یک برنامه ي کاملا حرفه ای و شخصی سازي شده به شما بدهد نه اینکه صرفا بر اساس بودجه بندی آزمون هاي آزمایشی یا موارد دیگر، یک برنامه ي کلی بنویسد و آن را به تمامی دانش آموزان ارائه دهد.

اما براي گروه دوم، نیاز به مشاور بیشتر احساس میشود و وجودش کمک کننده تر خواهد بود. اما چون توی تبلغات فقط قبولی ها بولد میشن و کاری به بقیه که قبول نشدن ندارن، درصد قبولی بالا بدست میاد. همچنین می توانید در متن پیامک ذکر کنید که مایل هستید جلسه اول قبل از ثبت نام و قبل از پرداخت هزینه، مشاور از طریق تماس تلفنی با شما صحبت کنند یا از طریق چت در واتساپ و تلگرام. مشاور کنکور باید همیشه در ساعت هاي توافق شده در دسترس باشد تا دانش آموزان بتوانند بدون نگرانی و اتلاف وقت با آنها تماس برقرار کنند و ابهاماتی که در مورد برنامه شان دارند و همینطور سوالات و دغدغه هایشان را با او در میان بگذارند و مشاور هم هرچه سریع تر به آنها پاسخ دهد. ✔️ مشاوران با والدین شما صحبت می کنند و به شما کمک می کنند تا از حساسیت های والدین به دور باشید. مشاوران مجموعه همچون خود دکتر معین الدین، فارغ التحصیل یا دانشجو پزشکی تهران ، اصفهان و… امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم کجاست؟ یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم به شما کمک می کند تا در هر رشته ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما