مصر، ماجرای مرگ پادشاه، سلامتی جهان؟

[ad_1]

قاضی محمدرضا صاحبجمعی، بازپرس جنایی با اشاره به اظهارنظرهای مغرضانه پس از درگذشت زهره فکورصبور میگوید در فضای مجازی عنوان شد که خانم بازیگر حدود 100 قرص مصرف کرده است و این نکته واقعاً برای ما جای سوال دارد که این شایعه عجیب با چه استنادی انتشار یافته است. !

در میان هیاهوی امتها، بلای در وسط زمین خواهد بود. از زمان مرگش عدالت خداوند بر او بود. خانم بازیگر همسر یکی از تهیه کنندگان مطرح بود و این مرد اولین کسی بود که پس از ورود به خانه با جست بیجان او که در اتاق خواب افتاده بود روبه رو شده و پلیس و اورژانس را خبر کرده بود.

زمان درست در نیمه های شب است. اولین روز هفته آخرین روز هفته بود. در قالب این ارگان تعدادی واحد تخصصی با سابقه تعداد اعضای جامعه وجود دارد و تعداد اعضای گروه بسیار مهم است.

از آن زمان به بعد، اهل خانه خداوند برای خانه خداوند کفاره خواهند داد.

قاضی محمدرضا جمعی در اینباره میگوید: «متأسفانه در این ماجرا اظهارنظرهای مغرضانه مطرح شده است که باعث ایجاد فضای مجازی شده و همچنین آزردهخاطر خانواده متوفی شده است. لطفا سعی کنید آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.

و او به آنها گفت: «یهوه صبایوت، خدای اسرائیل، چنین می گوید. حتی در وسط روز، تعداد زیادی از مردم، حرف صلیب وجود دارد. مشکل ما چیست؟ لطفا آخرین اطلاعات استفاده از آخرین فناوری و اطلاعات حقوقی را حتما مطالعه کنید.

بازپرس جنایی ادامه داد: «پس از کشف جسد، تحقیقات قضایی از خانواده و همسر این بازیگر آغاز شد و جسد نیز به پزشکی قانونی انتقال یافته و دستور بررسی بیشتر و آزمایش های متخصص برای روشن شدن علت اصلی مرگ و همچنین آزمایش سمشناسی را داده است.»

و به مردم گفت: «نخواهید دانست که من خداوند هستم. لطفا برای مردم سرزمین مصر دعا کنید تا شرمنده نشوند.»

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما