معرفی کامپیوتر بدون قاب ZX240 MasterTech – Zomit

[ad_1]

اکنون بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها از سیستم های همه کاره به جای سیستم های رومیزی استفاده می کنند. حذف کل قاب این ون را به یک دستگاه جمع و جور تبدیل می کند که دارای سخت افزار سبک تری برای کارهای اداری است. حتی خانواده هایی که می خواهند سیستمی را بخرند که برای استفاده روزمره مناسب است، می توانند آل این وان را به عنوان یک گزینه مناسب و نسبتاً مقرون به صرفه در نظر بگیرند.

معرفی ویدیو از کامپیوتر بدون کیس ZX

آن را در دوربین تماشا کنید


می‌توانید مشترک رایانه‌های شخصی بدون کیس سری ZX شوید فروشگاه ترابایت دلنگن.

برند ایرانی مسترتک یکی از تولیدکنندگان فعال در بازار سخت افزار کشور است که محصولاتی را در رده های مختلف عرضه می کند. سیستم بدون کیس MasterCaseless با پردازنده نسل نهم اینتل به نام سری ZX تولید شده و با قیمتی در حدود 20 تا 25 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. MasterTech می گوید که در آینده ای نزدیک، All-in-One ون هایی با پردازنده های نسل دهم و یازدهم اینتل عرضه خواهد کرد.

صفحه نمایش کامپیوتر بدون قاب ZX

مدل های مختلف سری ZX با صفحه نمایش های 22، 24 یا 27 اینچی عرضه می شوند که کاربر می تواند هر مدلی را با توجه به نیاز خود انتخاب کند. مدل 22 اینچی دارای صفحه نمایش لمسی است. اما نمایشگر مدل های 24 و 27 اینچی از دسترس خارج شده است. یک کامپیوتر بدون کیس در دو رنگ مسلط شوید سیاه و سفید بازده.

کامپیوتر بدون کیس ZX240 یکی از مدل های سری ZX است که از صفحه نمایش 24 اینچی با پنل IPS LCD 6 بیتی استفاده می کند. پنل نمایشگر، رزولوشن Full HD یا 1080 در 1920 پیکسل را ارائه می دهد و با حاشیه های باریک خود، از ابعاد موجود حداکثر استفاده را می کند. ارتفاع نمایشگر ZX240 در محدوده 7 سانتی متر قابل تنظیم است. علاوه بر این، می توان آن را تا 45 درجه کج کرد و تا 90 درجه در اطراف مرکز ثقل یا به صورت عمودی چرخید.

ماوس کامپیوتر بدون قاب ZX

خوشبختانه نمایشگر All-in-One MasterTech را می توان بر روی دیوار نیز نصب کرد تا کاربرانی که محدودیت فضا دارند بتوانند از این سیستم برای محل کار یا منزل بدون اشغال فضای زیاد استفاده کنند. البته کامپیوتر بدون کیس MasterTech فضای زیادی را اشغال نمی کند و ابعاد آن با پایه به 541 x 477 x 190 میلی متر می رسد. وزن این هواپیما تقریباً 6.8 کیلوگرم است.

صفحه‌کلید و ماوس بی‌سیم MK9000 با مجموعه رایانه‌ای بدون کیس MasterTech عرضه می‌شود که کیفیت ساخت خوب و تجربه کاربری عالی دارد. علاوه بر دکمه های اصلی، ماوس MasterTech از دو دکمه عقب و جلو و یک دکمه برای تنظیم دقت ماوس (DPI) و نوردهی ماوس استفاده می کند. رویه ماوس از پلاستیک نرم و مات ساخته شده و ابعاد نسبتا بزرگی دارد که باعث می شود کاربر با دست های بزرگ راحت کار کند.

کیبورد کامپیوتر Master Keyless ZX Case

صفحه کلید دارای مجموعه ای از دکمه های جزیره ای است که عمق حرکت خوبی را ارائه می دهد. خوشبختانه صفحه‌کلید شامل یک صفحه‌کلید نیز می‌شود و مکان و احساس کلیدها در هنگام لمس و همچنین مواد به کار رفته در ساخت آن‌ها، MK9000 را به ابزاری مناسب برای تایپ گهگاهی تبدیل کرده است. طراحی صفحه کلید از نور پس زمینه قرمز استفاده می کند که می تواند شدت نور را افزایش یا کاهش دهد.

All-in-one ZX240 به صورت سخت افزاری در نسخه های مختلف به فروش می رسد. علاوه بر پردازنده‌های i3، i5 و i7، این نسخه با پردازنده ارزان‌تر پنتیوم 5420 عرضه می‌شود که 4 گیگابایت رم DDR4 را ارائه می‌دهد. ZX240-C581SB با پردازنده Core i5-9400 اینتل، 8 گیگابایت رم DDR4-2666، 1 ترابایت حافظه HDD و 256 گیگابایت حافظه SSD در فروشگاه، یکی از مدل های متوسط ​​این خانواده است. انتخاب خوب.

غلت زدن روی کامپیوتر بدون قاب ZX

پردازنده کافه 9400 اینتل که در سال 2019 راه اندازی شد، دارای لیتوگرافی 14 نانومتری است. CPU از شش هسته و شش پردازش Thread با فرکانس پایه 2.90 گیگاهرتز و یک هسته CPU با دسترسی به 9 مگابایت حافظه نهان L3 استفاده می کند. همه این MasterTac های 24 اینچی با 8 گیگابایت رم DDR4 عرضه می شوند. به جز ZX240-C7162SB که 16 گیگابایت حافظه DDR4 دارد. حداکثر ظرفیت رم پشتیبانی شده توسط پردازنده 9100 128 گیگابایت است.

پردازنده i5-9400 مجهز به یک واحد پردازش گرافیکی یکپارچه بر روی تراشه UHD 630 اینتل است که می تواند ویدیوهای 4K را با نرخ تازه سازی 60 هرتز نمایش دهد. با توجه به استفاده از کامپیوترهای بدون کیس، نباید انتظار انجام پردازش گرافیکی و اجرای بازی های جدید را داشت. اما برای برنامه هایی مانند تماشای فیلم یا فقط ویرایش عکس و فیلم، می توانید روی همه این حمام های اصلی حساب کنید.

طراحی پشت کامپیوتر بدون قاب ZX MasterCase

با نسخه‌های سخت‌افزاری مختلف کامپیوتر MasterCaseless، این شرکت همچنین به کاربران امکان انتخاب طرح‌بندی سخت‌افزاری مختلف را ارائه می‌دهد و در صورت تمایل می‌توانید نسخه سفارشی‌شده خود را سفارش دهید. البته باید توجه داشته باشید که تمامی این استاد حمام ها مجهز به پردازنده های نسل نهم اینتل هستند. بنابراین، باید چیدمان سخت افزاری را که می خواهید روی پردازنده ای که استفاده می کنید پشتیبانی کنید، انتخاب کنید. به عنوان مثال این سری از پردازنده ها تنها از حافظه های DDR4-2400 (برای مدل های i3) و حافظه های DDR4-2666 (برای مدل های i5 و i7) پشتیبانی می کنند و با حافظه های قدرتمندتر سازگاری ندارند.

در قسمت اتصال، All In One MasterTek مجموعه کاملی از پورت ها را در اختیار شما قرار می دهد. دو پورت USB 2.0، یک پورت HDMI، یک پورت LAN، یک پورت سریال یا COM، چهار پورت USB 3.1، یک پورت VGA و یک پورت SD Card برای ZX240‌ موجود است. علاوه بر جک 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون، دو بلندگو در قلب کامپیوتر بدون قاب اصلی وجود دارد. همانطور که می خواهید، تمام پورت ها در پنل پشتی مانیتور نصب می شوند. از نظر اتصال بی سیم، بلوتوث 4 و وای فای نیز به مجموعه ای از اتصالات مجهز شده اند.

پورت اصلی بدون کیس ZX

به دلیل تنوع پیکربندی‌های سخت‌افزاری همه این حمام‌های اصلی، اگر صاحب کسب‌وکار هستید یا به دنبال یک سیستم جمع‌وجور برای استفاده روزمره در خانه هستید، ممکن است بخواهید یک کامپیوتر بدون کیس اصلی را به عنوان یکی از گزینه‌های خرید خود در نظر بگیرید.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما