هوانگ دونگ هیوک ساخت بازی Squid Game برای فصل دوم را تایید کرد

[ad_1]

بالاخره انتظارها برای تایید ساخت فصل دوم سریال Squid Game به پایان رسید!

هوانگ دونگ هیوک، سازنده سریال کره ای Squid Game در نتفلیکس تایید کرد که ساخت فصل دوم این سریال تایید شده است. هوانگ، سازنده سریال، اخیراً در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس گفت که به دلیل واکنش مثبت مخاطبان به سریال، «قطعاً فصل دوم در راه خواهد بود». با این حال، سازنده سریال کره ای درباره فصل دوم بازی Squid گفت که «هنوز خیلی زود است که درباره زمان و چگونگی این اتفاق صحبت کنیم». هوانگ درباره فصل دوم بازی Squid Games گفت: «گای هون برمی گردد و برای این دنیا هر کاری انجام می دهد.

هوانگ دونگ هیوک ساخت فصل دوم بازی Squid Game را تایید کرد، اما گفت که تاریخ و تاریخ هنوز مشخص نیست.

هوانگ در مصاحبه ای با Squid Game گفت: “خب، فشار زیادی، خواسته ها و عشق زیادی برای فصل دوم وجود داشت.” بنابراین تقریباً احساس می کنم که شما برای ما انتخابی باقی نمی گذارید! اما من می گویم که فصل دوم قطعا کار خواهد کرد. الان تو مغزم هست در حال حاضر در مرحله برنامه ریزی هستم. اما فکر می کنم هنوز زود است که بگوییم چه زمانی و چگونه این اتفاق افتاد. “بنابراین قول می دهم، گی هون برمی گردد. او برای این دنیا هر کاری می کند.” اکنون که تولید فصل جدید بازی Squid Game تایید شده است، کسانی که از اتفاقی که در انتهای داستان در فصل اول رخ داد راضی نیستند، می‌توانند بیشتر از اینکه شکایت کنند، پاسخ دریافت کنند.

هوانگ دونگ هیوک ساخت فصل دوم بازی Squid Game را تایید کرد، اما گفت که تاریخ و تاریخ هنوز مشخص نیست.

لبرون جیمز، ستاره بسکتبال NBA، به طور خاص از تصمیم گای هون برای تعقیب یک خالق مسابقات ترکیبی به جای پیوستن به دخترش در ایالات متحده ابراز نارضایتی کرد، انتقادی که از سوی بسیاری دیگر که خواهان پایان احساسی تری برای این شخصیت هستند، مطرح شد. . هوانگ در پاسخ به این انتقادات گفت که تصمیم گای هون از یک میل فداکارانه و فداکارانه برای سرنگونی سیستم استثمارگر برای انتقام گرفتن از کسانی که نقاب زده بودند شروع شد.

هوانگ دونگ هیوک ساخت فصل دوم Game Squid را تایید کرد، اما گفت که تاریخ و تاریخ هنوز مشخص نیست.

در هر صورت تایید ساخت فصل دوم Game Squid راه را برای احتمالات داستانی بی پایان هموار می کند. این مجموعه اکنون این فرصت را دارد که نگاهی کامل و کامل به تاریخچه مسابقات مرگبار بازی ترکیبی داشته باشد که به نظر می رسد یک توطئه جهانی است که توسط نخبگان بین المللی طراحی شده است. حالا که او تمام دوستان و یاران خود را در طول بازی از دست داده است، قطعاً یک جهاد تن به تن در برابر مهمان ویژه ای که نقاب بر سر دارد جلب توجه می کند.


[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما