واکنش سعید عزت اللهی به پیشنهاد پرسپولیس

[ad_1]

فرارو: پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به هر دری می زند تا جانشینی مناسب برای احمد نوراللهی هافبک که راهی امارات می شود پیدا کند. یحیی گل محمدی و مسئولان باشگاه پرسپولیس بالاخره به این نتیجه رسیدند که باید رضا اسدی، هافبک ایرانی باشگاه سنت پل را به خدمت بگیرند. پولتن اتریش، به تهران.

به گزارش فرارو، رضا اسدی در نهایت در شرایطی با شرایط و ضوابط مختلف به پرسپولیس پیوست که زمزمه هایی مبنی بر تعدد قراردادها بالا گرفت اما او هرگز نتوانست احمد نوراللهی در این تیم باشد. هرچند یحیی گل محمدی در پرسپولیس موقعیت های زیادی به اسدی داد اما این بازیکن از نظر فنی سطح قابل قبولی از خود نشان نداد تا اینکه در نهایت روی نیمکت نشست و کمال کامیابی نیا به ترکیب اصلی بازگشت.

حالا که پرسپولیس هنوز جانشین مناسبی برای احمد نوراللهی پیدا نکرده است، شایعه شده که مسئولان این تیم قصد دارند سعید عزت اللهی، هافبک ملی پوش و البته باشگاه دانمارکی ویلا را به خدمت بگیرند. عزت اللهی در شرایطی در لیگ دانمارک قرار دارد که شرایط باشگاه خوب نیست و در انتهای جدول رده بندی قرار دارد. از سوی دیگر با توجه به حضور کوین یمگا در استقلال که او هم اهل وایل دانمارک است، شایعاتی مبنی بر اینکه سعید عزت اللهی دومین بازیکنی است که از ویل به تهران آمده اما این بار به یامگا خواهد پیوست، اوج می گیرد. باشگاه رقیب پرسپولیس

این موضوع در شرایطی مطرح شد که سعید عزت اللهی امروز در گفتگو با «ورزش ایران» به آن پرداخت. سعید درباره شایعات پیشنهادی پرسپولیس گفت: شایعاتی وجود دارد و من هر از چند گاهی این شایعات را می شنوم اما من بازیکن ویا هستم و تیم از من می خواهد که باید با باشگاهم صحبت کنم، نه، نه به صورت رسمی و نه رسمی صحبت نکرده ام. به صورت حرفه ای برای صحبت با باشگاه های دیگر بدون هماهنگی ویلا «اگر پیشنهادی هست باید به ویا برسم.» نکته مهم در این بین اما صحبت های سعید عزت اللهی که دیگر در ویلا راحت نمی گفت و می خواست بماند. در این باشگاه هم کدهای خاصی داد و گفت اگر تیم بخواهد بهتر است با مسئولان باشگاه ویا صحبت کند.

این مشکل اما برای پرسپولیس به راحتی حل نخواهد شد، زیرا حتی با فرض اینکه سعید عزت اللهی به پیشنهاد پرسپولیس چراغ سبز نشان دهد، هنوز شرایط خرید بازیکنان جدید در این باشگاه با توجه به نقل و انتقالات آماده نیست. اساسا پرسپولیس تعطیل است و امکان خرید بازیکن جدید وجود ندارد.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما