وعده بزرگ کومان پس از شکست بارسا در اتلتیکو

[ad_1]

کد خبر: 1783335/29

زمان: 01:07
1400/07/11

بازدید: 7285

پیروزی در El Cl

رونالد کومان ، سرمربی بارسلونا وعده داده است که پس از استراحت در سه بازی خانگی در لالیگا و لیگ قهرمانان برنده شود. یکی از آن بازی ها مقابل رئال مادرید (2 نوامبر) بود.

به گزارش “ورزش 3” ، بارسلونا سه روز پس از شکست 3-0 مقابل بنفیکا شکست دیگری را متحمل شد. آبی اناری ها از هفته هشتم لالیگا میهمان اتلتیکو هستند و دو گل از دست دادند. توماس لامار و لوئیس سوارز با گلزنی میزبان اولین شکست فصل خود را در لالیگا به دست آوردند.

رونالد کومان ، که آینده نامشخصی در بارسا دارد ، در پایان بازی گفت“من از نتیجه ناراحت هستم و فکر می کنم ما در برخی از آن بازی ها پیروز شدیم. ما به ویژه در اولین گل اتلتیکو اشتباه کردیم. قبل از بازی ، من نحوه دفاع را به بازیکنان توضیح دادم. این را در میانه میدان گفتم ، بازیکنان باید توپ را تعقیب کنند و ما اجازه نمی دهیم او به عمق برسد ، اما ما در مورد آن اشتباه می کنیم.

در اتلتیکو ، 1-0 کار را بسیار سخت می کند. شاید حریف را شکست داده بودیم ، اما یک گل در دقیقه آخر نیمه اول کار را برای کا حتی بیشتر دشوار کرد. شکست 2-0 مقابل اتلتیکو نیز کار را دشوارتر کرد. در نیمه دوم کوتینیو موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت که این موقعیت را از دست داد. متأسفانه ما هنوز در تکمیل آن بی دقت هستیم. “

میکروب ها ادامه می دهند:“ما موقعیت های زیادی برای گلزنی نداریم و همه می دانند که ایجاد موقعیت گلزنی در مقابل تیمی مانند اتلتیکو که خوب دفاع می کند کار آسانی نیست. برای پیروزی در اتلتیکو ، باید بهتر از این بازی کنید ، به ویژه در میانه بازی. “ما باید بازی های بیشتری را اجرا می کردیم ، اما نمی توانیم.”

صحبت با خوان لاپورتا:“دیروز ما شب گذشته تلفنی صحبت کردیم و همه چیز خوب پیش رفت. امروز صبح در مورد وضعیت تیم نیز صحبت کردیم.” حداقل در این زمینه ، بین ما شفافیت وجود دارد. “

لاپورتا بعدازظهر امروز تایید کرد که کومان با وجود شکست مقابل اتلتیکو اخراج نمی شود. هلندی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر است رئیس ابتدا حمایت کند ، گفت: “ مطمئناً ممکن است باشد ، اما در هر صورت ، ما همچنین باید کلمات فعلی او و آرامشی را که به ارمغان می آورند به خاطر بسپاریم. در بارسا ، قطعاً نتیجه مشخص می شود. بعد از روز فیفا ، ما سه بازی خانگی داریم و باید همه آنها را ببریم. “ما تلاش می کنیم تا به این هدف برسیم.”

لازم به ذکر است که دو بازی بعدی بارسا در لالیگا برابر والنسیا و رئال مادرید است. در لیگ قهرمانان اروپا ، بارسا میزبان دیناموکیف است.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما