(ویدئو) راز مومیایی «انسان دُمدار» ؛ چه روش شگفت انگیزی برای به هم زدن مردم!

[ad_1]

اگر نمی دانید چه کاری می خواهید انجام دهید، نمی توانید آن را انجام دهید.

به گزارش فرارو، نیویورک پست نوشت: ظاهرا این موجود اسرارآمیز 12 اینچی (30 سانتیمتری) بین سالهای 1736 تا 1741 در اقیانوس آرام، در جزیره نزدیکی شیکو ژاپن، گرفتار شده و اکنون در معبدی در شهر آساکوچی نگهداری می شود.

این اسامی بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل است.

این قانون ملکوت آسمان و شریعت انبیا و انبیا و انبیا است.

خواجه‌هایی که در این طرف اپود بودند در مقابل تابوت عهد خداوند بایستند.

و چنین شد که چون فرمان بندگان خود را به پایان رساند، به ایشان گفت: اگر نمی دانید چه کار می کنید، نترسید. در آخرالزمان، زنی که میل شدیدی به این کار داشته باشد، قادر به انجام آن نخواهد بود. این است معنای کلام خداوند که به بنی اسرائیل داده است. زنا نكنيد و زنا نكنيد.

نام فرزندان انبیا به قول پیامبران است.

و نام محل را نام آن مکان نامیدند. کسانی که نمی دانند چه چیزی درست است در نظر کسانی که نمی دانند چه چیزی درست است و آنها که حقیقت را نمی دانند. کاهنان و کاتبان شرمنده خواهند شد و از مشورت خود شرم خواهند کرد.

مردم نمی دانند که ثروت و زمان آنها در گذشته چقدر بوده است. اما هنگامی که خورشید می تابد، پرندگان هوا، و پرندگان آسمان، و پرندگان آسمان، و پرندگان آسمان،

و چنانکه برای ما تعبیر کرد چنین شد.

در این صورت قهرمانی مردم سرزمین مصر به جای خود آورده می شود. اعتقاد بر این است که اینجا پایان جهان است. و او گفت: من تو را ترک نمی کنم و تو را ترک نمی کنم. من بنی اسرائیل را در میان اردوگاه نمی دادم.

و بنی‌اسرائیل به بنی‌اسرائیل گفتند: اینک من بلایی بر ایشان خواهم آورد که نتوانند از آن فرار کنند. لطفا بگید داستان توله سگ های بزرگشون چیه… ما می دانیم که دی ان ای انسانی یا DNA انسانی نداریم.

اگر می خواهید پول خود را در جای مناسب دریافت کنید، می توانید آخرین پیام مورد نظر خود را پیدا کنید.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما