پیروزی سخت پیاسگی با آمباپه (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، تیم پاری سن ژرمن پس از شکست در هفته نهم مقابل رن ، هفته دهم شب برابر آنژه با رتبه چهارم بازی کرد. این تیم در این فصل سهوا عمل کرد و سعی کرد تیم را متوقف کند در حالی که هیچ ستاره پاریسی وجود نداشت.

مائوریسیو پوچتینو امشب تیم را بدون لیونل مسی و نیمار به زمین فرستاد و نام سرخیو راموس در لیست تیم ها نیست. لیونل مسی و نیمار فردا تیم ملی را تا مقدماتی جام جهانی همراهی می کنند و امشب وارد پاریس می شوند و غیبت در دیدار مقابل آنژه قابل پیش بینی است. سرخیو راموس که دو روز پیش شایعه حضور در لیست را داشت ، سرانجام از بازگشت به پزشک محروم شد.

در غیاب مسی و نیمار ، شاهد شکل گیری مثلثی از رافینیا ، امباپه و ایکاردی در خط حمله پاریس بودیم. شاگردان پوچتینو که در هفته نهم شکست خوردند ، با گل 36 دقیقه ای آنجلو برای آنژه مات و مبهوت شدند. تیم مهمان با همین هدف در رختکن قهرمان شد.

پاریس چاره ای جز پیروزی در خانه نداشت و پوچتینو آن را به خوبی می دانست. اگرچه ما نیمار و مسی را در این تیم نمی بینیم. در دقیقه 15 نیمه دوم ، میزبان همچنان در گلزنی ناکام بود تا اینکه پوچتینو تصمیم گرفت دو تعویض انجام دهد و جورجینیو وینالدوم و خوان برنات را به زمین بیاورد. چند دقیقه پس از دو بازیکن تعویضی ، پاری سن ژرمن روی پاس امباپه و ضربه پریرا یک گل به ثمر رساند.

تساوی 1-1 نتیجه ای نیست که هواداران پاریس را پس از شکست دو هفته پیش در خانه خوشحال کند. تلاش پاریسی بالاخره با نزدیک شدن به آخرین دقیقه موفقیت آمیز بود و این بار کیلیان امباپه به نظر می رسد گلزن خود او باشد و نفر اول بازی باشد.

در دقیقه 85 بازی ، یک پنالتی برای پاریس به دلیل خطای کلیسای هندی اعلام شد. ضربه ای که امباپه در دقیقه 87 متوقف کرد و تبدیل به گل شد. با آن گل ، پاری سن ژرمن توانست حریف خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. تیم پوچتینو امشب با 27 امتیاز 27 امتیاز کسب کرد و در لیگ قهرمانان اروپا با 9 امتیاز از تیم دوم (لنس) قوی تر است.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما