کدام آزمون شرکت کنیم ؟

معرفی بهترین تیم مشاوره کنکور سایت تحلیل دبیران ایران با رصد و پایش مجموعه های آموزشی، همه ساله برترین های حوزه آموزش را معرفی مینماید به نقل از وبسایت تحلیل دبیران ایران، مجموعه آموزشی کارنامه خرد تنها موسسه و تیم مشاوره کنکور است که برای مشاوره و برای تدریس گروهی و خصوصی منحصرا از دبیران برند ایران و بهترین مشاوران کنکور ایران استفاده می­نماید کارنامه خرد به عنوان بهترین تیم مشاوره کنکور با مدیریت اساتید برند ایران استاد مهدی باباخانی و استاد سامان سلامیان اداره می­گردد. وبسایت دبیران برند ایران به عنوان مرجع پایش و رصد عملکرد برترین اساتید و دبیران ایران، همه ساله اسامی برترین­های حوزه آموزش را معرفی می­نماید. ضمن معرفی مشاور تحصیلی و کنکور برتر کشور ، به معرفی مرکز مشاوره تحصیلی مسیرموفقیت شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم به عنوان بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم به بررسی نقاط قوت و ضعف آن از نگاه نفرات برتر کنکورهای سراسری و کارشناسان پرداخته می شود. آفتابنیوز : روزنامه آسیا هفته گذشته ضمن معرفی شش مشاور تحصیلی و کنکور، به بررسی نقاط قوت و ضعف آنها از نگاه نفرات برتر کنکورهای سراسری و کارشناسان آموزش و پرورش پرداخت.این روزنامه نوشت: مشاورین موفق تحصیلی چه کسانی هستند و چه ویژگیهایی دارند؟

بهترین مشاور کنکور در کرج

اسامی نفرات برتر کنکور سال ۹۹ در ۵ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، تجربی، انسانی، زبان و هنر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و بر این اساس داوطلبان آقا موفق به کسب تمامی رتبه های یک تا ۱۰ گروه آزمایشی ریاضی و فنی و داوطلبان خانم نیز موفق به کسب تمامی رتبه های یک تا ۵ گروه آزمایشی هنر شدند. همچنین نتایج خوب دانش آموزان، پیشرفت تحصیلی اونها، رشد شخصیتی، افزایش نمرات و تراز و در نهایت کسب رتبههای برتر کنکور تجربی و کنکور ریاضی توسط دانش آموزان این مشاور کنکور دلیل بر تخصص و تجربه بالای مهندس معین فلاح در مشاوره کنکور و همچنین مشاوره پایه هست.در ویدئو زیر نظر چند نفر از دانش آموزانی که با شرکت در جلسات مشاوره کنکور با مهندس فلاح موفق به قبولی در رشته پزشکی و دندانپزشکی و رشتههای مهندسی شدهاند رو درباره ایشون و دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا مشاهده میکنیم. نیاز دارد دانش آموزان دغدغه مند هم برای موفقیت در کنکور به فاکتورهای زیادی نیاز دارند یکی از راه های موفقیت در این مسیر داشتن مشاور تحصیلی حرفه ای است که اگر شما ساکن قزوین هستید می توانید از طریق شماره های پایین از طریق تلفن و واتساپ با ما در ارتباط باشید .

بهترین مشاور کنکور جیرفت

امید است سایر مشاورین تحصیلی نیز با الهام از تجربه پیروزیها و شکستهای این شش مشاور مطرح تحصیلی راه موفقیت خود و دانش آموزانشان را هموارتر سازند تا جامعهای پویاتر، بهتر و موفقتر داشته باشیم. برخلاف نظرات قدیمی که معمولاً مشاورین محترم، کتابدرسی را بهترین منبع و مرجع معرفی میکردند هم اکنون مشاوران برند ایران برای آموزش و یادگیری دروس مختلف جزوات اساتید مشهور و معروف ایران را به دانشآموزان پیشنهاد میکند . پیشنهاد ما این است که اگر به طور کامل نسبت به مسیر کنکور و موانع و باید ها و نبایدهای آن اشراف دارید و میتوانید پیشرفت کنید شاید نیاز به مشاور نخواهید داشت اما داشتن مشاور میتواند روند رشد شما را تسریع بخشد. مطمئنا مشاوری که چندین سال تجربه داشتن رتبه های 3 رقمی و 2 رقمی را با خود به یدک میکشد میتواند برای شما هم یک انتخاب خوب محسوب شود. کسانیکه در سال های گذشته به رتبه تکرقمی و دو رقمی رسیده و برخی از آن ها نیز دانش آموزان قبلی خود موسسه می باشند. یعنی به دانش آموزان زیادی کمک کرده باشند تا بتوانند رتبه برتر شوند. از طرفی با توجه به اینکه خودشان رتبه برتر کنکور می باشند به طور کامل مسیر کنکور را می شناسند و میتوانند دانش آموزان را به خوبی هدایت کنند.

بهترین مشاور کنکور لرستان

همواره با اعلام نتایج کنکور از سمت سازمان سنجش ، اسامی رتبه های برتر کنکور مشخص می شود. باشد. مشاور با دیدن گزارش کار دانش آموز باید پیشنهادات خود جهت اجرای هر چه بهتر برنامه را به دانش آموز ارائه دهد. هرچند در این مدت پیشرفت خوبی از نظر سطح سوالات داشته اما همچنان در بعضی از دروس جای کار دارد و می تواند خود را به استاندارد ها نزدیک تر کند. بهترین مشاوران کنکور باید تمام منابع را بشناسند و با توجه به سطح دانش آموز خود به او پیشنهاد دهند. بداند که کدام یک از آزمون ها بهترین برنامه راهبردی را دارا بوده و به دانش آموز خود پیشنهاد دهد. این مشاوران همگی دوره های تخصصی مشاوره تحصیلی را گذرانده ، تمام ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره شد را دارا بوده و به تخصص کافی در این خصوص رسیده اند. استفاده از برنامهریزی درسی عمومی برای تمام دانش آموزان، مثل استفاده از یه رژیم غذایی خاص برای چاق یا لاغر شدن همه افرادی هست که به دکتر تغذیه مراجعه میکنند. با توجه به تغییرات اخیری که بخاطر بیماری همه گیر کنونی در کشور ایجاد شده اکثر آزمون ها آنلاین شده اند. موسسات مختلف آموزشی، آگهی های روزنامه، سایت ها و کانال های متعددی در مورد انجام خدمات مشاوره توسط مشاور کنکور تبلیغات زیادی انجام می دهند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین مشاور های کنکور ایران بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما