کرونا بازار جهانی بازی 180 میلیارد دلاری ایجاد می کند

[ad_1]

روزنامه ایران: از سوی دیگر به دلیل دورکاری کارکنان شرکت های تولید کننده انواع بازی ها، برخی از این پروژه ها به موقع وارد بازار نشدند و بسیاری معتقدند تا سال 2021 می توان انتظار بازی های جدید زیادی را داشت.

کرونا و بازار صنعتی 180 میلیارد دلاری

در بحبوحه اخبار بد و ناامید کننده کرونا در این دنیا و چالش ها و تنش های مرتبط با انتخابات ایالات متحده، باید گفت که صنعت بازی های جهانی در سال 2020 خبرهای مهمی دارد زیرا با قرنطینه و مسکن عمومی، خیلی زیاد است. علاقه مندان بدون بازی وارد دنیای بازی شدند و در واقع با افزایش تعداد کاربران در جهان، سال مهمی برای صنعت بازی شد به طوری که درآمد حاصل از صنعت بازی های رایانه ای به حدود 180 نفر رسیده است. میلیارد دلار

از سوی دیگر، پلتفرم بازی به عنوان بستری برای اعتراض به خشونت علیه سیاه پوستان و تبعیض نژادی و همچنین کنسرت های آنلاین و غیره عمل می کند که در نوع خود بی نظیر است.

درآمد بازی مشابه فیلم های جهانی و ورزش است

قرنطینه تا سال 2020 گیمرهای جدیدی را به دنیای بازی معرفی می کند و در عین حال علی رغم محدودیت های کرونری و مخابراتی، بازی های باکیفیت در اختیار توسعه دهندگان قرار می گیرد.

برای صنعت بازی، همه‌گیری کرونا در واقع به عنوان یک کاتالیزور عمل کرد و ثابت کرد که بازی یک بازار سرگرمی بزرگ است و پس از برداشته شدن قوانین قرنطینه، گیمرها در این فضا ماندند و تعداد کاربران کاهش پیدا نکرد. تا سال 2020، تقریباً 2.7 میلیارد نفر در سراسر جهان به بازی های ویدیویی خواهند پرداخت که بیشترین رشد در صنعت بازی های ویدیویی مربوط به بخش بازی های تلفن همراه است.

درآمد حاصل از خرید بازی های موبایلی با 13.3 درصد افزایش نسبت به سال 2019 به 77.2 میلیارد دلار در سال جاری رسید. نکته جالب دیگر این است که سود صنعت بازی جهان از کل درآمد صنعت ورزش و فیلم در سال 2020 بیشتر خواهد بود و این درآمد تقریباً 180 میلیارد دلار خواهد بود. البته این رقم 20 درصد بیشتر از حد انتظار برای سال 2020 است.

کرونا و بازار صنعتی 180 میلیارد دلاری

در سال 2019 صنعت سینما 100 میلیارد دلار و لیگ های ورزشی 75 میلیارد دلار درآمد داشتند، در حالی که در سال 2020 به دلیل تعلیق بازی های ورزشی و تعطیلی سینماها این درآمد کمتر از سال 2019 بود.

نکته مهم دیگر این است که 91 درصد از سود صنعت بازی در سال 2020 آنلاین و دیجیتال است، در حالی که این رقم در سال 2019 حدود 79 درصد است. Newzoo گفت صنعت بازی حدود 180 میلیارد دلار درآمد داشته است که حدود 164 میلیارد دلار آن از بازی های دیجیتال است.

Newzoo همچنین گزارش می دهد که بسیاری از بازی های آنلاین در تعداد کاربران رکورد شکسته اند و اگرچه قرنطینه برداشته شده است، اما تعداد آنها کاهش زیادی نداشته است.


کنسول ها ناجی این صنعت هستند

در حالی که بسیاری از گالری ها لغو و تولید فیلم به دلیل تاج گذاری و قرنطینه گالری ها مختل شده بود، سازندگان بازی احساس کردند که باید با تمام وجود این گالری را سرگرم کنند و از فرصت استفاده کرده و تمام تلاش خود را برای نمایش بازی های جدید به کار گرفتند. محبوبیت آن در صنعت بازی چیز جدیدی نیست، اما Corona توسعه بازی را سرعت بخشیده است و تعداد بازیکنان در جهان و همچنین زمان صرف شده برای بازی را افزایش داده است.

معرفی کنسول های جدید سونی و مایکروسافت، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، یکی دیگر از نکات برجسته صنعت بازی در سال 2020 با وجود بحران کرونا است. با عرضه Animal Crossing: New Horizons در ماه مارس، زمانی که قرنطینه در ایالات متحده آغاز شد، این بازی به یک نیاز جدی برای مردم تبدیل شد و نینتندو در شش هفته اول انتشار بیش از 13.4 میلیون نسخه از این بازی فروخت.

البته توجه ویژه مردم به این بازی ها نیز به دلیل کمبود کنسول و تجهیزات بازی است، بنابراین در ابتدای قرنطینه به سختی می توانید سخت افزار بازی را در بازار پیدا کنید. از سوی دیگر، به دلیل دورکاری کارمندان شرکت که انواع بازی ها را تولید می کنند، برخی از این پروژه ها به موقع وارد بازار نشدند و بسیاری معتقدند تا سال 2021 می توان انتظار بازی های جدید زیادی را داشت.

چندین کنفرانس و نمایشگاه مرتبط با صنعت بازی نیز لغو شدند، مانند رویداد E3 و کنفرانس توسعه دهندگان بازی.


جنگ آنلاین علیه نژادپرستی

اما همه اینها صنعت بازی را در سال اول خود شگفت زده نکرد. وقتی مرزهای دنیای واقعی و ابر ناپدید می‌شوند، افرادی که زمانی در مورد نژادپرستی و آزار جنسی در محل کار سکوت می‌کردند، اکنون پلتفرم‌های بازی را مکان خوبی برای اعتراض می‌دانند و به دلیل خشونت پلیس علیه سیاه‌پوستان است. موضوع نیز مورد توجه است. در میان گیمرها، شرکت‌های بزرگی مانند یوبی‌سافت و اکتیویژن قول داده‌اند تغییراتی ایجاد کنند و از جنبش «زندگی سیاه‌پوستان مهم است» حمایت کنند.

پس از ترور جورج فلوید توسط پلیس آمریکا، مردم علاوه بر خیابان ها و میادین شهر، مطالبات خود را در فضای مجازی نیز بیان کردند و یکی از همسایه ها در اعتراض به این حرکت پلیس و حمایت از سیاه پوستان گرد هم آمدند. زندگی مهم است. بازی محبوب Animal Crossing: New Horizons است.

کرونا و بازار صنعتی 180 میلیارد دلاری

The Sims بازی دیگری بود که در آن گیمرها به نژادپرستی اعتراض کردند. در Fortnite، Epic Games میزبان یک پنل آنلاین در مورد نژادپرستی و نفرین است. توسعه‌دهنده بازی Pokémon Go، Niantic نیز قول سرمایه‌گذاری 5 میلیون دلاری را برای توسعه‌دهندگان بازی‌های سیاه‌پوست داده است و خاطرنشان کرده است که بین جنسیت و نژاد در نیروی کار تعادل بیشتری خواهد داشت.


کنسرت در زمین بازی برگزار کنید

امسال، بسیاری از محبوب ترین خوانندگان جهان نیز از این پلتفرم و فضای بازی به عنوان یک صحنه مجازی برای حفظ ارتباط با مخاطبان استفاده می کنند. از آنجایی که بسیاری از بازیکنان هنوز جوان هستند و به موسیقی علاقه دارند، این خوانندگان از این ظرفیت استفاده می کنند. یکی از خوانندگان، تراویس اسکات رپر محبوب آمریکایی است که از Fortnite برای اجرای کنسرت آنلاین در ماه آوریل استفاده کرد.

Lil Nas X یکی دیگر از خواننده های آمریکایی است که از بازی های آنلاین برای نمایش موسیقی جدید خود استفاده می کند. Roblox یک خواننده رپ بریتانیایی است که جدیدترین موسیقی را با استفاده از پلتفرم بازی Watch Dogs: Legion معرفی می کند.

دنیای بازی های آنلاین در دوران کرونا به طرز چشمگیری تغییر کرده است و علاوه بر موسیقی، میزبان نمایش های تئاتر و فیلم نیز بوده است. به عنوان مثال، The Sims یکی از پلتفرم‌های تئاتر زنده در سال 2020 است.

علاوه بر این، بازی‌سازان سعی کرده‌اند این پلتفرم را به مکانی برای بازدید، برگزاری جشن‌های تولد مجازی، جشن‌های عروسی آنلاین و غیره تبدیل کنند. عبور از حیوانات: افق های جدید.

در این بازی علاوه بر بازی‌های معمول، بازیکنان می‌توانند از جزایر یکدیگر دیدن کنند و با افراد جدید ملاقات کنند یا در جشن‌ها شرکت کنند. در Fallout 76 بخش‌های جدیدی در دوران کرونا به بازی اضافه شد تا بازیگران راحت‌تر با دنیای مجازی ارتباط برقرار کنند و البته محیط بازی برای کاهش استرس ناشی از کرونا و سکوت ناشی از آن دوستانه‌تر شد. .


مسابقه اپل و بازی حماسی

اختلاف بین اپیک گیمز و اپل یکی از نقاط عطف صنعت بازی در سال 2020 بود که منجر به حذف فورتنایت از اپ استور شد. اپ استور 30 ​​درصد از درآمد فروش بازی خود را کاهش داد و اپیک گیمز آن را بزدلانه تلقی کرد و در واقع به اپل منتقل شد که باعث خشم و شکایت این شرکت علیه اپیک گیمز شد و فورتنایت را از اپ استور حذف کرد.

کرونا بازار جهانی بازی 180 میلیارد دلاری ایجاد می کند

پس از اپل، گوگل فورتنایت را از گوگل پلی حذف کرد و مشکل من Epic Games گسترش یافت. دادگاه اپل موظف به بازگرداندن فورتنایت به اپ استور نیست، اما به نظر می رسد که Epic Games در سال 2021 انتقام می گیرد و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما