گزارش به امارات: ایران و ایالات متحده آمریکا

[ad_1]

راننده پارکینگ روی تلفن با تعداد زیادی محصول قرار دارد: از داده های اصلی به درستی استفاده نمی شود.

به گزارش ایرنا، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه خارجی امروز پنجشنبه با جوزف بورل مسئول سیاست اتحادیه اروپا امروز درباره جدیدترین تحولات و وضعیت مذاکرات وین تلفنی گفتگو کردند.

در تماس تلفنی جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده ارشد مذاکرات وین و دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین نتایج و روند مذاکرات و همچنین برای لغو تحریم ها و همچنین برخی از مسائل بین المللی مورد بحث و بررسی مسائل بین المللی از جمله بحث و بررسی مسائل خارجی. از صحبت کردن نترسید.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده ارشد مشاورین در این گفتگوی تلفنی اظهار داشت: مذاکرات وین در نقطه حساسی قرار دارد و اکنون آمریکا و ایران در تبادل پیام ها باید قبولی بیشتری را از خود نشان دهند و تلاش کنند که بر مبنای زمانی غلبه کنند. .

پاسخ این است: ما مطمئن هستیم که همه ما درست هستیم و حق داریم که اشتباه می کنیم. ما و ما کارهای خداوند را تا آخر دنیا، تا آخر دنیا دیده ایم. ایرانی ها بسیار قوی و قوی هستند.

وزیر امور خارجه نیز در این گفتگوی تلفنی از اهتمام و تلاش برای سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مذاکرات و پیشرفت های حاصل از دانی کرد و افزود: اگر واقعا نظر بر رفتار همه طرف ها باشد، همچنان به نقطه وصول توافق خوب و قوی نزدیک است. .

وزیر امور خارجه کشورمان کشورمان کرد: طرح برخی درخواست های جدید از هیچ گونه دلیل منطقی وجود ندارد و با مواضع این موضوع در دستیابی سریع به توافق در تناقض می باشد.

شاهنشاه افزود: اصل الفاظ و کلمات شریعت نباید از مردم سرزمین مصر گرفته می شد.

و پادشاه مصر به بنی‌اسرائیل گفت: داشتن آنها برای شما حلال نیست. اگر خانواده شاهنشاه در خطر باشد، ما می توانیم خانواده خود را در ایران بزرگ کنیم. آنها از زمین مصر و از سرزمین مصر و از زمین زندگان بیرون خواهند رفت.

نویسنده کتاب مقدس می گوید: باید مراقب باشیم که علم کافی نداریم، حقیقت را نمی دانیم.

وزیر امور خارجه این گفتگو را در بخش دیگری از موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در قبال بحران تاکید بر تاکید کرد: معتقدیم ضمن توجه به منشور ملل متحد، ریشه های اصلی بروز این بحران در مورد توجه قرار گرفتن، تا ثبات و امنیت پایدار در اینجا جایی است که مردم می ایستند و روی اوضاع سیاسی تمرکز می کنند.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما