یحیی گل محمدی خیلی مشکوک!

[ad_1]

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: در مجموع بازی خوب و لذت بخشی بود. بازی فیزیکی و گرفتن نتایج دلخواه چند دقیقه زمان می برد. پیکان یک تیم دونده و برنامه است. انصافا بچه ها انرژی زیادی می دهند. زدن سه گل در این شرایط واقعا سخت است، اما بازیکن ما امروز قصد دارد سه امتیاز را بگیرد و به خوبی تلاش کرد. به هواداران هم تبریک می گویم.

وی در خصوص اینکه هنوز هواداران در ورزشگاه حضور ندارند، گفت: او هوادار نیست اما انرژی او با ماست و امیدوارم راضی باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراض شدید خود به تصمیم داور در صحنه اعلام پنالتی برای پیکان، توضیح داد: بازی در آن زمان 2-0 بود. از بیرون زمین به ما گفتند که لک جلوتر از توپ بوده و سپس داور پنالتی را گرفت. من در این صحنه با داور اشتباه می کنم، اگر اشتباه باشد، این تصمیم فشار زیادی به تیم ما وارد می کند. ما برای انتقاد از چند هفته اخیر کار سختی داشتیم. الان هم اگر این اتفاق می افتاد و بازی 2-2 می شد، برای کل مجموعه ما سخت بود. امیدوارم حق با داور باشد، زیرا در غیر این صورت هیچ کس به خیلی چیزها مشکوک نیست. امیدوارم داور پنالتی درست را بگیرد.

گل محمدی در ادامه در نشست خبری اظهار داشت: نتایج مطلوب را گرفتیم. کسب سه امتیاز هدف اصلی است. ما هم کنترل بازی را در اختیار داریم و می توانیم از این فرصت استفاده کنیم. بازی واقعاً سخت است و در بسیاری از مواقع بازی بسیار فیزیکی و سرگرم کننده است. در آن شرایط به ثمر رساندن سه گل در طول بازی سخت بود که بچه ها به خوبی این کار را انجام دادند. من از همه شما تشکر می کنم. او انرژی زیادی ایجاد می کند و ما تمرکز خوبی روی دفاع و حمله داریم. این به ما کمک می کند تا بازی آینده را با امید بیشتری دنبال کنیم. این بازی سختی است اما بچه ها می توانند در زمین کار را انجام دهند و ما می توانیم سه امتیاز مهم و حساس را کسب کنیم.

او درباره دو گلی که تیم توسط بازیکنان تعویضی به ثمر رساند، گفت: همه بازیکنان ما کیفیت فنی خوبی دارند و می توانند در این راه به ما کمک کنند. در نهایت 11 نفر در زمین حضور داشتند و بازیکنان تعویضی که به زمین آمدند واقعاً خوب و مشتاق بودند. مهم این است که او با انگیزه وارد زمین شود و دوباره به تیم انرژی بدهد. رضا اسدی و سایر جانشینان بسیار خوب و راضی کننده بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره سیدرضا مهدوی داور این بازی و اینکه باید رفتار داور در طول هفته را نیز تحلیل کند، خاطرنشان کرد: است. به هر حال داور اشتباه کرد اما نگران بود که تکراری و سریالی شود. تنبیه امروز از نظر و کادرفنی ما اشتباه آشکار بازیکنان حریف است. 2-0 پیروز شدیم و وقتی گل خوردیم تیم تحت فشار بود. اگر دو گل می زدیم به راحتی دو امتیاز را از دست می دادیم و پرسپولیسی ها به خاطر هواداران زیاد تحت فشار بودند. مهدوی واقعاً انسان پاک و شخصی است. او یکی از صادق ترین داوران فوتبال دولتی است اما واقعا اعتراف می کند که در این صحنه اشتباه کرده است. متأسفانه آن اشتباه علیه ما تشدید می شود و این ذهنیت را برای ما ایجاد می کند که این توقع وجود دارد که تیم ما قهرمان نشود. این ذهنیت نیز از اشتباه یک داور ناشی می شود که بسیار طاقت فرسا بوده است. امیدوارم این اشتباه واقعا اشتباه و ناخواسته بوده باشد. خداوند از خطای عمدی نهی می کند. انشالله این مشکل به زودی حل شود. عدالت نه تنها برای تیم ما، بلکه برای کل تیم باید اجرا شود. در هر صورت داور اشتباه می کند، اما لازم نیست در یک صحنه تاثیرگذار اشتباه کند. مهدوی خیلی زرنگ بود اما در صحنه حتی کمک داور هم اعلام کرد که این پنالتی نیست. فکر می کنم داور تصمیم اشتباهی گرفت.

گل محمدی درباره کیفیت چمن ورزشگاه پاس قوامین گفت: متاسفانه زمین ایران در لیگ ما رو به افت است. این مایه تاسف است. به طور کلی زمین لیگ سال به سال ارزان تر و از نظر کیفیت پایین تر می شود. از نظر فنی لیگ ما کیفیت خوبی دارد و یکی از سخت ترین لیگ های آسیاست و فکر می کنم این لیگ یکی از دو سه لیگ آسیا باشد. تیم ها یکدیگر را بازخرید نمی کنند و به طور کلی تیم ها در یک سطح هستند. با این زمین ها کیفیت لیگ پایین می آید و امیدوارم بتوانیم بیشتر به امکانات و زیرساخت های فوتبال فکر کنیم. حالا استقلال، پرسپولیس و تیم ملی در یک زمین بازی می کنند. حتی چمن آزادی هم مشکل دارد. اگر می خواهیم لیگ بهتری داشته باشیم و البته تیم ملی بهتری داشته باشیم و باشگاه های ما در آسیا باید بگوییم باید به فکر زیرساخت ها باشیم. یا فشار باشگاه یا وزارت ورزش و فدراسیون شرایطی را برای بهبود زیرساخت های فوتبال فراهم می کنند. نه تنها امکانات فوتبال ما زیر خط فقر است. باید یک فکر اساسی باشد.

وی درباره بحث باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس نیز بیان کرد: آقای صدری قول داده که روز جمعه پنجره را باز کند. دو بازیکن تاجیک گرفتیم، اما در نیم فصل بیشتر گرفتیم. می خواستیم در این بازی از آن استفاده کنیم. این بازیکنان را در نیم فصل بر اساس نیاز به خدمت می گیریم. اگر دور دوم بیاید زمان تقویت تیم بیشتر می شود. الان شش یا هفت هفته است که بازیکنان اجازه بازی ندارند. امید

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما