بیش از 20 انقراض در ایالات متحده گزارش شده است – زومیت

[ad_1]

به گفته مقامات آمریکایی ، دارکوب عاج شکار شده توسط ناظران پرنده در خلیج آرکانزاس و سسک باکمن ، پرنده آواز خوار با سینه زرد که قبلاً بین جنوب ایالات متحده و کوبا مهاجرت کرده بود ناپدید شده است. آهنگ پرنده Kauai ، که در جنگل های هاوایی زندگی می کند ، فقط به صورت ضبط شده وجود دارد. علاوه بر این ، دیگر امیدی برای نجات برخی از گونه های صدف آب شیرین وجود ندارد که در نهایت آبراهه ها و رودخانه های جورجیا را به ایلینوی فیلتر می کند.

به گزارش نیویورک تایمز ، مقامات حیات وحش ایالات متحده روز چهارشنبه اعلام کردند که در مجموع 22 حیوان و یک گیاه باید منقرض شده و از فهرست گونه های در معرض خطر خارج شوند. این اعلامیه می تواند نشانه ای از آینده باشد و در بحبوحه بحران جهانی ، تنوع زیستی میلیون ها گونه را تهدید می کند و بسیاری از آنها در دهه های آینده منقرض می شوند.

چوب تراش عاج در سال 1935 در لوئیزیانا ثبت شد. حتی در آن زمان ، این پرندگان نادر بودند. شیکاگو میل و لامبر با وجود درخواست محلات و مقامات حیات وحش ، درختان این منطقه را قطع کردند.

فعالیتهای انسانی مانند کشاورزی ، جنگل زدایی ، معدنکاری و سدسازی می تواند به زیستگاههای حیات وحش آسیب برساند و سایر زیستگاهها را آلوده کند. آنها در سرقت و سرقت بیش از حد دست دارند. تغییرات آب و هوایی نیز خطرات جدیدی دارد. بریجت فاهی بر طبقه بندی گونه ها در خدمات شیلات و حیات وحش ایالات متحده نظارت می کند. او می گوید:

هر یک از این 23 گونه نشان دهنده آسیب دائمی به یکی از میراث طبیعی کشور و تنوع زیستی جهانی است. این فقدان همچنین به ما یادآوری می کند که انقراض نتیجه تغییرات محیطی بشر است.

انقراض های اخیر شامل یازده پرنده ، هشت صدف آب شیرین ، دو ماهی ، خفاش و گیاه است. بسیاری از آنها ممکن است با تصویب قانون گونه های در معرض خطر در سال 1973 منقرض شده باشند. بنابراین ، ممکن است هیچ حفاظتی نتواند شما را نجات دهد.

قدمت فیلم های Kauai به دهه 1970 یا 1980 برمی گردد

نوآ گرین والد ، مدیر بخش گونه های نادر در مرکز تنوع زیستی ، می گوید: “قانون گونه های فوری بیشتر برای نجات بیشتر این گونه ها طراحی نشده است.”

از زمان تصویب قانون ، 54 گونه در ایالات متحده از لیست گونه های در معرض خطر خارج شده است. چون جمعیت رو به افزایش است ؛ در حالی که 48 گونه به اندازه کافی خوب بوده اند تا از لیستی از گونه های در حال انقراض به فهرستی از گونه های در حال انقراض منتقل شوند. تا به امروز ، 11 گونه منقرض شده اعلام شده است.

دانشمندان می گویند بسیاری از گونه های دیگر بدون محافظت ناپدید می شوند. اما با تغییر چشمگیر انسانها در زمین ، بیشتر و بیشتر به حفاظت از گونه ها نیاز خواهند داشت. “تنوع زیستی پایه و اساس سیستم های اجتماعی و اقتصادی است ؛” با این حال ، ما هنوز نتوانسته ایم بحران انقراض را حل کنیم. “

ماه آینده ، بحث های جدید با توافق جدید در مورد تنوع زیستی جهان آغاز می شود. یکی از پیشنهاداتی که در حال حاضر در دست اجرا است ، پروژه ای 30×30 است که هدف آن حفاظت از حداقل 30 درصد از اقیانوس ها و خشکی های زمین تا سال 2030 است.

سان مارکوس گامبوزیا ماهی منقرض شده است

آلودگی شهرهای مجاور یکی از عوامل اصلی کاهش گونه ای به نام San Marcos gambozia در رودخانه سان مارکوس در تگزاس است. این ماهی آخرین بار در سال 1983 در طبیعت دیده شد

هیچ حیوانی در این گروه بیشتر از یک دارکوب عاج ، بزرگترین دارکوب در ایالات متحده ، مشتاق نیست. این پرندگان که در جنگل های باستانی و باتلاق های جنوبی زندگی می کنند ، هنگامی که مهاجران اروپایی و فرزندان آنها جنگل ها و شکار پرندگان را نابود کردند ، فرود آمدند. آخرین مستند در لوئیزیانا در سال 1944 دیده شد.

در سال 2004 ، دریانوردی به نام جین اسپارلینگ پس از مشاهده دارکوب ها مانند یک منطقه جنگلی در باتلاق آرکانزاس موجی از جستجو را ایجاد کرد. چند روز پس از شنیدن این خبر ، دو شکارچی باتجربه به نام های گالاگر تیم و بابی هریسون به جستجوی او پیوستند. روز دوم ، در حالی که در قایق پارو می زدند ، این دو نفر قصد داشتند ظهر توقف کنند که ناگهان پرنده بزرگی جلوی آنها پرواز کرد. هریسون به خاطر می آورد: “من و تیم فریاد می زدیم ،” عاج “. در نتیجه ، پرنده ترسید و فرار کرد. اما او اصرار داشت که بر اساس الگوی خاصی روی بالهای پرنده ، او متقاعد شده بود که دارکوب عاج است و نه دارکوب جنگلی ، که شبیه ترین خویشاوند پرنده است.

گروهی از پرنده شناسان دانشگاه کرنل ، بر اساس چندین جستجوی دیگر ، چندین مورد و سپس یک فیلم مبهم را در مجله Science در سال 2005 مشاهده کردند ، و گزارش دادند که گوزن کوهی (Campephilus principalis) هنوز در آمریکای شمالی وجود دارد. با اعلام این خبر ، جنجال برانگیز شد. برخی از کارشناسان اصرار دارند که این فیلم درباره یک حیاط چوبی است. تلاش های مکرر آژانس های حیات وحش برای یافتن پرنده موفقیت آمیز نبوده و بسیاری از کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که این پرنده منقرض شده است.

ایمی تراهان ، زیست شناس از خدمات شیلات و حیات وحش ، جدیدترین ارزیابی را برای صفحه جنگل تکمیل کرد. او گفت که باید بر اساس بهترین شواهد ممکن نتیجه گیری کند. تراهان سرانجام انقراض این پرنده را تأیید کرد. او گفت: “این احتمالاً یکی از سخت ترین کارهایی است که من در حرفه ام انجام داده ام و باعث گریه من شد.”

پرنده منقرض نوکوپو

نوکوپو و ماوی از سال 1996 در یک مستند دیده نشده اند

این جزایر ، که در آن حیات وحش مختلف رشد می کند ، به دلیل ورود گونه های دیگر به دست انسان ، به شدت تحت انقراض قرار گرفته اند و 11 مورد از این گونه ها به عنوان گونه های منقرض شده از هاوایی و گوام فهرست شده اند.

خوک ها ، گوسفندان و گوزن ها در حال تخریب کف جنگل هستند. موش ها و میمون ها و مارهای درختی پرندگان قهوه ای و خفاش های بومی را شکار می کنند. پشه هایی که قبلاً در هاوایی وجود نداشتند در دهه 1800 با کشتی سوار شدند و بر اثر آلودگی پرندگان به مالاریای پرندگان مردند.

مقالات مرتبط:

هاوایی در گذشته محل زندگی بیش از 50 گونه پرنده وحشی بود که به زنبور عسل معروف بودند. برخی از این پرندگان دارای رنگ روشن و منقار منحنی هستند که برای نوشیدن شهد گل استفاده می شود. با توجه به پیشنهاد انقراض در این دسته ، تنها 17 گونه از این پرنده باقی مانده است.

اکثر گونه های باقیمانده امروزه تحت استرس شدید هستند. پرندگانی که قبلاً در مناطق مرتفع زندگی می کردند از مالاریای پرندگان در امان بوده اند. زیرا محیط برای پشه ها بسیار سرد است. با این حال ، به دلیل تغییرات آب و هوایی ، پشه ها در ارتفاعات نیز در حال گسترش هستند. میشل بوگاردوس از اداره شیلات و حیات وحش جزایر اقیانوس آرام گفت: “ما با کاهش جمعیت قابل توجهی روبرو هستیم که ناشی از افزایش پشه ها در نتیجه تغییرات آب و هوایی است.” او گفت که تنها تعداد کمی از گونه ها در برابر مالاریای پرندگان مقاومت نشان می دهند. بنابراین ، اگر جمعیت پشه ها در همه زیستگاه ها قابل کنترل نباشد ، به طور کلی منقرض می شوند.

صدف های آب شیرین منقرض شده

مجموعه برتر از بایگانی های موسسه اسمیتسونیان شش گونه را در فهرست پیشنهادات چهارشنبه نشان می دهد.

صدف های آب شیرین یکی از خطرناک ترین گروه ها در آمریکای شمالی هستند. اما دانشمندان اطلاعات کافی از هشت گونه ذکر شده در لیست ندارند تا علت انقراض آنها مشخص شود.

به گفته زیست شناسان ، این انقراض ممکن است مربوط به مخزنی از آب باشد که در صد سال گذشته بشر ساخته است و اساساً رودخانه صدف را به دریاچه تبدیل کرده است. آیا تغییر محل زندگی باعث می شود برخی از جنبه های چرخه زندگی بسیار منظم باشد؟ آیا این دستگاه تصفیه آب بر اثر رسوب یا آلودگی آب آسیب دیده است؟

صدف های آب شیرین به سازگاری هایی بستگی دارد که در طول تکامل در طول زمان پیشرفت کرده اند. صدف های ماده بسته به نوع ماهی ها را به شکل متفاوتی جذب می کنند ، علاوه بر اینکه شبیه ماهی های کوچک ، کک ، حلزون ، حشرات یا کرم ها هستند. سپس آنها لاروها را در بدن ماهی رها می کنند تا در ماهی قرار داده شده و برای پخش لاروها در پناهگاه قرار گیرند.

دلیل انقراض صدف ها این است که ماهیان اصلی آنها جابجا شده یا آسیب دیده اند. تایلر هیرن یک زیست شناس از خدمات شیلات و حیات وحش ایالات متحده است که روی احیای صدف های آب شیرین کار می کند. او گفت: “من نمی دانم که آیا ما به طور کامل درک می کنیم که چه چیزی از دست رفته است.” این صدف ها رازی دارند که هرگز فاش نمی شود ».

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما