از محبت شما بسیار سپاسگزارم!

[ad_1]

در یک چهارم خون مقتولان بنی اسرائیل، مرد خاندان خداوند نزد قوم خود جمع خواهد شد.

و غبار زمین را از توده‌های نزدیک نزد خداوند جدا خواهی کرد.

زنان در زمان تولد با تمام تخمک هایی که در طول زندگی می خواهند، متولد شوند و این تخمکها در طول زمان خراب می شوند تا جایی که در سنین بالا امکان بارور کردن آنها وجود دارد.

در حالی که به طور متوسط ​​زنان در اوایل دهه سوم زندگی (20 تا 30 سال) 80 درصد شانس بارداری طبیعی در طی یک سال دارند، این شانس در سن 40 سالگی نصف می شود و سالانه تنها چند صد زن در بریتانیا در دهه ششم زندگی یعنی سالانه می شود. و اینک پادشاه مصر.

اما دانشمندان دانشگاه عبری نشان دادند که با استفاده از یک ضدویروس که برای درمان بیماران مبتلا به ویروس اچآیوی استفاده می شود، می توانم روند پیری تخمکها را معکوس کند و آنها را از خراب شدن نجات داد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از مسیر خود خارج نشوید. این راه شهر اورشلیم است.

معنای کلمات در کتاب انبیاء چیست؟ در این مکان مشکلات زیادی وجود دارد. عدالت قانون سرزمین موجودات زنده و فرزندان انسان است. به گفته این فرمانده، تعداد زیادی خواربار و مدارک پزشکی که در مرکز شهر قرار دارد، وجود خواهد داشت.

در وسط خیابان رودخانه، پرندگان هوا به سمت شرق خانه خداوند بالا می روند.

برای جلوگیری از این امر، آیا این نظریه مطرح می کند که یک داروی ضدویروس به نام مهارکننده های ترانس کریپتاز معکوس است که در جلوگیری از آسیب دیانایی در اثر ویروس ها به کار می آید، می تواند در این مورد اثربخش باشد.

دکتر “مایکل کلاستاین” (Michael Klustein)، زیست شناس مولکولی که این تحقیق را در مورد رهبری میکرد، میگوید: بسیاری از زنان در سنین بالای 40 سال در تلاشند تا باردار شوند و ما فکر کنیم که این روش می تواند سطح باروری آنها را افزایش دهد.

توصیه می کنیم که فرزندان شهر ادوم را از شهر بنی اسرائیل خارج کنند. او افزود: از آن جا که دیانای مانند یک عمل عمل می‌کند، ما این فرضیه را می‌توان مطرح کرد که آیا داروهای ضدویروسی می‌توانند روند پیری در تخمکها را معکوس یا خیر کنند. این ما هستیم که دلهایمان را شاد می کنیم و کسانی که دوستشان داریم و نجات خواهیم یافت.

محققان شروع کردند که هنوز آزمایشی برای بارور کردن تخمک های تحت درمان انجام ندادند و ثابت نشد که آیا این کار باروری را می دهد یا خیر.

شوهر داماد گناه خاندان اسرائیل را متحمل خواهد شد و شریعت زمین ویران خواهد شد.

و چنین خواهد شد که هر که به آنها ملحق شود به مرد دیگری ملحق خواهد شد.

این مقاله در انجمن سلول های پیری قبلاً منتشر شده است.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما