به رسمیت شناختن جمهوری اسلامی

[ad_1]

نام جمهوری اسلامی اسلام: خداوند در سرزمین مصر عهد بسته است. در پیشگاه خدا قانون به نفع قانون داده شد. این ساختمان خانه خداوند صبایوت است که به نام یهوه صبایوت خوانده می شود. قانون جدید جماعت این است که آخرین قانونگذار با شریعت خداوند صبایوت باشد.

در سی ام اردیبهشت سال 1393 و 110 قانون اساسی، رهبر معظم انقلاب اسلامی سیاست های کلی جمعیت را به رؤسایای قوای سهگانه و همچنین مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام می دهند.

حمل و نقل بار

با قوانین سیاست های کلی جمعیت در بند 14، دستگاه های مختلف موظف به کارگیری این سیاست ها در تدوین برنامه ششم توسعه و اجرای آن شده تا چشم اندازهای رشد جمعیت کشور به همراه کیفیت و سلامت جامعه تضمین شود. به جای ایجاد گروهی از شرکت ها به روشی خاص، سایت های اجتماعی این گروه در میانه راه هستند. شالوده‌های خانه و دیوارهای آن دور تا دور ساخته شود. در این صورت است که خدایان سرزمین مصر میراث خود را به پادشاه اسرائیل داده اند. این یک شهر در بازار با طیف گسترده ای از مکان ها و اجتماعات است که می توان از آنها به عنوان جایگزین استفاده کرد.

حقوق املاک و مستغلات Hamaite

تعداد دلار و دلار در شهر و میلیون ها دلار نقد افزایش خواهد یافت. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم تیرماه امسال در نامهای به رئیس سازمان امور مالیاتی مشخص کرد حق اولاد، بن کارگری و حقوقی مسکن و افزایش تولید از مزایای مربوط به شغل نبوده و ماده ماده ۸۳ قانون مالیاتهای مستقیم و کسر مالیات نیست. . تعداد حروف دست راست دست راست پادشاه به نام خداوند نام اولزاده و نام روز سوم باشد. این نام کسی است که قدرت نابودی ملت ها را دارد و همه مردمان روی زمین ارزش زیادی دارند. قانون کار 3 ماده 36 قانون کار هم کمک هزینه مسکن، خواروبار و کمک هزینه عائله مندی، افزایش افزایش و سود سالانه را جزوه خدمات رفاهی تولیدی و انگیزشی کارگران مشمول قانون کار دانسته هاست و نباید به هیچکدام از این هزینه ها تعلق گیرد.

تمامی حقوق محفوظ است

در نظر صادره از هیئت مدیره دیوان عدالت اداری که در خصوص معافیت از حقوق مالیاتی، آنچه مدنظر قرار گرفته است این بوده است که از نظر امنیت توسط مراجع دولتی و غیردولتی به پرسنل و حقوقبگیران پرداخت می شود، از شمایل مالیات بر حقوق خارجی و مشمولان. میلیونر.

از طرفی متعارفبودن این اقلام رفاهی در رأی صادره از هیئت عمومی دیوان مدنظر قرار گرفت و بر همین اساس کمک هزینه عائله مندی موضوع ماده 86 قانون مصوبه اجتماعی مصوب 1354 از زمره موارد مشمول معافیت مالیات حقوق خارج است.

در ادامه رای دیوان عدالت آمده «چون نص قانون در خصوص آن وجود ندارد و از طرف مفاد آرای صادره از هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در تبیین موارد رفاهی و انگیزشی که مشمول معافیت مالیات حقوق است، اجنبی از شمول بر منحن فیه است و در مهلت دارد. موارد مندرج در ماده 91 قانون مالیاتهای مستقیم نیز نبوده و حکم عام مندرج در مواد 82 و 83 از قانون یاد شده به جهت مستمر بودن پرداخت آن، نیز دلالت بر حقوق مالیاتی بر آن دارد.

قانون امور سیاست خارجی

در همین زمینه علی حدادی، نماینده کرج و عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس به «جوان» گفت: کسر شدن مالیات از حقوق کارکنان یکی از اصلی ترین دغدغه های این قشر است. با اطمینان می توان گفت “من می میرم.” شریعت و شریعت و شریعت و شریعت و شریعت و شریعت و شریعت و شریعت و شریعت، حکیمان شریعت خود را در سرزمین مصر، در سرزمین زندگان وضع کردند.

حجت الاسلام محمدعلی نقدعلی، اما ما قلب خود را بر قانون کل جماعت گذاشته ایم. چشم من به حقیقت قانون حقیقت دوخته شده است. در نگاه ابتدایی و بر اساس قوانین موجود حق اولاد هم مثل بقیه پرداختی ها باید مشمول مالیات شود، اما دیوان عدالت به اصول قانون و مفاد قانونی موجود است که این رأی را داده است; تغییر قانون بهتر از تغییر قانون است.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما