دلیل بازنشستگی الکس فرگوسن از مربیگری مشخص شد – روزیاتو

[ad_1]

سر الکس فرگوسن پس از 27 سال عملکرد فوق العاده و موفقیت و خداحافظی از اولدترافورد ، بازنشستگی خود را به عنوان سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد. اما چرا الکس فرگوسن بازنشسته می شود؟ بازنشستگی اسطوره ای اسکاتلندی باعث شکست این باشگاه شد و از زمان جدایی او ، شیاطین سرخ همواره موفق به کسب عنوان مهمی نشده اند.

به گزارش میرر ، فرگوسن دلایل بازنشستگی خود را اعلام کرده و گفته است که برای حمایت از همسرش کتی بازنشسته شده است که خواهرش به تازگی درگذشته است. فرگوسن 79 ساله گفت که پس از بازنشستگی ، زمانی که فوتبال بازی می کرد ، پس از تماشای فینال لیگ قهرمانان 2014 بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در لیسبون پرتغال بود.

دلایل بازنشستگی الکس فرگوسن

در این مسابقه ، پس از پیروزی راموس در آخرین دقیقه نیمه دوم ، بازی به وقت اضافه کشیده شد و رئال مادرید در وقت های اضافی مقابل اتلتیکو سه گل دیگر به ثمر رساند و رونالدو آخرین گل را برای رونالدو به ثمر رساند. به در همان زمان او احساس اشتیاق برای فوتبال داشت.

در مصاحبه با پادکست UTD ، از او پرسیدند چرا الکس فرگوسن بازنشسته می شود و آیا می خواهد برگردد ، او پاسخ داد: “نه. اگر کسی خودخواه باشد ، ممکن است چنین چیزهایی فکر کند. من تصمیم را به خاطر مرگ خواهرم کتی و تنهایی. یک سال بعد. بازنشسته ، کتی را به فینال لیگ قهرمانان بردم ، جایی که رئال و اتلتیکو با هم در لیسبون بازی کردند. و آنجا بود که ابتدا با خودم گفتم: “خدای من. “واقعاً دلم برای فوتبال تنگ شده است.”

دلایل بازنشستگی الکس فرگوسن

وی ادامه داد: “بعد از بازی ، من بعد از آن با رونالدو و کارلو آنچلوتی به عنوان مربی او آشنا شدم. او واقعا پسر خوبی بود. او من را در راهرو دید و گفت که رونالدو برای معاینه پزشکی می رود و از من دعوت کرد که به او مراجعه کنم و همه بازیکنان آمدند و با من دست دادند. “این یک لحظه شگفت انگیز است.”

دلایل بازنشستگی الکس فرگوسن

فرگوسن همچنین از کریستیانو رونالدو تمجید کرد و به اولدترافورد بازگشت. فرگوسن رابطه نزدیکی با رونالدو دارد و گفته می شود که نقش کلیدی در تصمیم رونالدو برای انتخاب یونایتد به عنوان مقصد بعدی خود داشته است.

بیشتر بخوانید:

مستند مبارزات الکس فرگوسن با عوارض خونریزی مغزی توسط پسرش کارگردانی می شود

کریستیانو رونالدو پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت


[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما