سامسونگ جدیدترین گوشی از سری تلفن‌های همراه دارای 5G – Zomitet است

[ad_1]

سامسونگ فوریه 28, 2022 (9 اسفند 1400) اعلام کرد که با دیگر رهبران فناوری مانند دل, HPE, اینتل, Red Hat Wind River و برای ساخت اکوسیستم برای Vran 5G یا شبکه های دسترسی رادیویی مجازی 5G همکاری می کند.

بهگزارش Digitaltrends، این شرکت درادامه پیش بینی کرد که سامسونگ بهعنوان فروشنده بزرگ شبکه، وظیفه توسعه تجاری Vran را با اپراتورهای شبکه های بزرگتر Tier One در سراسر آمریکایشمالی و اروپا و آسیا برعهده دارد و با استفاده از این فرصت، می تواند فناوری 5G Vran را به بهترین نحو انجام دهد. چنین چیزی وجود ندارد. این خبر سامسون است که آخرین 5G برند Amdocs در بازار است.

شبکه بزرگتر Tier One شبکه پروتکل اینترنت (IP) است که می تواند به هر شبکه دیگری در اینترنت، تنها ازطریق اتصال و بدون پرداخت هزینه ای برای تبادل ترافیک دسترسی پیدا کند.

همچنین چندین ماه پیش نیز اعلام کرده بود که شبکه های دسترسی رادیویی مجازی 5G این شرکت می تواند تا سرعت 2. 25 گیگابیتبرثانیه برای دستگاه تککاربر در ساخت باند C فراهم کرد و راه را برای ورود به دنیای ارتباطات تقریباً بیحدوحصر هموار کنند.

ضبط های رادیویی 5G یا VRAN 5G.

نرم افزار پرسرعت، پرسرعت، پرسرعت، با کارایی بالا 5G با سرعت بالا، عملکرد بالا، با کارایی بالا. مجموعه داده های داده های حافظه RAN (RAN) توسط منبع داده ها و سیستم های اصلی تعیین می شود. این سیستم ها ویژگی های بی سیم 5G را ارائه می دهند.

تکه ها و اثاثیه خانه که در مزرعه فروخته می شد، امری بود. همه مؤلفه‌های خاص RAN معتبر نیستند. اپراتورهای مخابراتی و اپراتورهای شبکه تلفن همراه و اپراتورهای شبکه های خصوصی که در یک پلتفرم سخت افزاری خاص خرید می کنند و درنهایت، در آن اکوسیستم قفل می شوند و برای رشد و توسعه بیشتر باید می توانند هزینه های بیشتری را بپردازند.

برج 5 گرمی

دراینمیان، گروهی از اپراتورها و فروشندگان و افرادی که بدانند چگونه این اکوسیستم رشد شبکه 5G را کند می کند، باهم متحد شدند تا اتحاد O-RAN را برای ایجاد استانداردهایی برای فناوری Open RAN سازنده سازنده.

این اتحاد تضمین می‌کند که اپراتورهای تلفنهمراه می‌توانند اجزای سازنده را باهم ترکیب کنند تا ضمن ارائه مقرونبهصرفه‌ترین حلها، بهترین عملکرد را راه‌اندازی کنند.

همه برنامه‌های رادیویی دارای 5G یا VRAN به شما این امکان را می‌دهند که از زمان خود نهایت استفاده را ببرید. میوه تاکستان از بین نمی رود. این شبکه ها با حفظ این سختافزار نیاز، اجزای اصلی دیگر مانند ایستگاه های پایه و کنترل کننده ها را با نرم افزارهای مجازی اجراشدنی روی سرورهای تجاری جایگزین می کنند.

این دروازه ای است به سمت شرق خانه، به سمت غرب خانه خداوند. بنابرانی تعداد زیادی بازدید کننده از سایت یک سایت ویژه طراحی شده و تعداد زیادی از محصولات RAN.

شبکه 5G با رابط VRAN به شما امکان می دهد عملکردی با سرعت بالا و سریع ارائه دهید. افزودنی های 5G و ویدیوهای جدید در بازه زمانی وسیعی، سریع و آسان برای استفاده در دسترس خواهند بود.

منابع:

به گفته شرکت HPE و دل در مورد سیستم کامپیوتری، شرکت Redzantz و Red Hatezann River. سیستم کامپیوتری Samson اجازه نمی دهد که سیستم VRAN برای هدف برنامه استفاده شود. و اسامی بنی سامسون و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل.

نوآوری تجربی و تجربی تجاری در مقیاس بزرگ با اپراتور پیشرو سطح یک در سراسر جهان به این شرکت کمک می کند تا پیشرفت Vran و Open RAN را رهبری کند و وارد بازارهای تجاری بزرگ شود.

کیم امیدوار است که این اکوسیستم فناوری شبکه 5G را بهطرز چشمگیری بهبود بخشد و فرصتهای متعددی برای فعالان صنعت شبکه باز کند و به اپراتورها کمک کند تا کسبوکارهای خود را توسعه دهند.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما