(فیلم) ماجرای درگیری راننده کامیون با پلیس

[ad_1]

معاون اجتماعی پلیس راهور ماجرای درگیری راننده کامیون با ماموران راهور در محور ساوه – همدان را تشریح کرد.

سرهنگ عین الله جهانی درباره کلیپی منتشر شده در فضای مجازی از برخورد مامور پلیس راهور با راننده کامیون در جاده ساوه گفت: این حادثه از دو ماه پیش شروع شد؛ حدود دو ماه پیش حوالی ساعت 16 یک راننده کامیون بنز نارنجی رنگ در حال راه رفتن بود. اتوبان ساوه – همدان به تهران.

نماینده اجتماعی پلیس راهور افزود: به گشت پلیس راه به دلیل تخلف راننده کامیون دستور ایست داده شده اما راننده بی توجهی کرده است. .

وی تصریح کرد: ماموران موضوع را به همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی گزارش کردند و کامیون دوستان مقابل پلیس راه متوقف شدند. افسر راهنمایی و رانندگی برای اطلاع از تخلف و اجرای قانون از راننده درخواست مدارک کرد اما او از این مامور بی خبر ماند.

این افسر پلیس ادامه داد: سپس خودروی گشت ما در محل حاضر شد و از راننده خواست مدارک را به پلیس تحویل دهد که راننده نپذیرفت، شماره خودرو. در همین حین راننده کامیون حرکت کرد و قصد داشت از سرباز سبقت بگیرد.

جهانی خاطرنشان کرد: پلیس راه همچنان بر روی پدال کامیون راه می رفت و اعتراض داشت که راننده کامیون زمانی که دو مامور بر روی پدال کامیون بودند شروع به حرکت کرد، راننده کامیون حدود 13 کیلومتر را طی کرد. از دوستان ما با او سوال، اگر یکی از آنها روی پدال بیفتد چه اتفاقی می افتد؟

نماینده اجتماعی پلیس راهور گفت: راننده کامیون پس از طی 13 کیلومتر در مسیر مجبور به توقف شد که در اولین اقدام پس از پیاده شدن از کامیون مورد اصابت چاقو قرار گرفت و سپس با جسم سختی به سر سربازی که آنجا بود برخورد کرد. ، بعداً فیلمبردار این داستان هم بود که خودی بود و با کامیون ارتباط داشت و باید از فیلمبردار پرسیده می شد که اگر قبلاً این کلمه را به زبان آورده بود از کجا می دانست که زن و بچه در کامیون هستند. رسیدن به لبه از کامیون

این افسر انتظامی هشدار داد: با حضور ماموران انتظامی و شکایت همکاران راهنمایی و رانندگی به دلیل سرکشی، بی توجهی به قانون، ضرب و شتم، چاقوکشی و ضرب و شتم سربازان، تحویل مراجع انتظامی و در نهایت تشکیل پرونده شد. در دادگاه پس از دو ماه از همکاران ما اجازه خواست اما همکاران ما نیز رضایت ندادند و این کلیپ را پخش کردند در حالی که بینندگان این کلیپ از قبل و بعد از ماجرا اطلاعی نداشتند.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما