لیورپول 2 – 2 سیتی ؛ هر کاری که باشگاه انجام داد ، پپ پاسخ داد!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، لیورپول نتوانست در شب دوم پیش از منچسترسیتی در نیمه دوم برتری خود را حفظ کند تا این دیدار خوب در ورزشگاه آنفیلد با تساوی 2-2 به پایان رسید.

در دقیقه اول هیچ اتفاق خاصی در دروازه هر دو تیم رخ نداد و طعمه بازیکنان لیورپول و منچسترسیتی دقیق نبود و به این ترتیب توسط مدافعان جلوگیری شد. در دقیقه 17 ، با نفوذ ژائو کنسپسیون از سمت چپ ، گابریل ژسوس توانست گل اول را به ثمر برساند ، اما اندرو روبرتسون اجازه نداد که این اتفاق در موعد مقرر رخ دهد.

در دقیقه 20 ، برناردو سیلوا با یک حرکت انفرادی فوق العاده و یک پاس ابتدایی به سمت چپ ، فیل فودن را تک به تک کرد ، اما خروج آلیسون بکر اجازه نداد ضربه چیپ ستاره جوان به گل تبدیل شود.

در دقیقه 32 ، فیل فودن با حرکت از سمت چپ و ارسال دقیق موقعیت خوبی به سیتی داد تا ضربه سر کوین دی بروین بدون تعویض به زمین برسد و دروازه لیورپول را پشت سر بگذارد.

در ثانیه های پایانی نیمه اول ، فیل فودن توانست با گل لیورپول تک به تک شود که آلیسون هنگام خروج اجازه نداد و نیمه اول بدون نتیجه واقعی بدون برتری سیتی به پایان رسید.

لیورپول نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ابتدایی چرخش دیدنی میلیون ها شانس گل اول را داشت ، اما ضربه این بازیکن زاویه نداشت و ادرسون توپ را مهار کرد.

اما در دقیقه 60 لیورپول اولین گل را به ثمر رساند. محمد صلاح که برای بازی در خانه بازگشته است با شروع خوب از سمت راست حرکت کرد و در نهایت با پاس عمقی به سادیو مانه فرصت داد. ستاره سنگال در موقعیت های تک به تک با یک ضربه دقیق دروازه را باز کرد و لیورپول را پیش انداخت.

اما منچسترسیتی سعی کرد کار را تمام کند و در دقیقه 69 یک گل به ثمر رساند. گابریل ژس وس از حرکت چپ به چپ حرکت تکنیکی انجام داد و با یک پاس پایه به فیل فودن فرصت داد. ستاره جوان توپ را در گوشه زمین لگد کرد و با ضربه زمین کار را تمام کرد.

اما در دقیقه 75 ، لیورپول دوباره گل زد. محمد صلاح ، ستاره مصری از سد برناردو سیلوا و امریک لاپورت از سمت راست گذشت و توانست با ضربه دقیق در گوشه دروازه ، گل دوم را به ثمر برساند.

اما سیتی حاضر به ترک زمین نشد و دوباره در دقیقه 81 به گل رسید. کوین دی بروین در گوشه محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شد و ضربه فنی بعد از برخورد با جوئل ماتیپ تغییر مسیر داد و گل لیورپول را به ثمر رساند تا بازی 2-2 شود. به

در دقیقه 86 ، وقتی ادرسون اشتباه کرد ، فابینیو در مقابل دروازه سیتی صاحب موقعیت شد ، اما محرومیت این بازیکن در نهایت دروازه تیمش را نجات داد. هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و این بازی در سری 2-2 به پایان رسید.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما