مشاوره سئو چیست؟ یک مشاور سئو چه خدماتی را باید ارائه دهد همیار آی‌تی

بلکه باید باید دائما علم خود را در حوزه فروش اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ بروز نگاه داشت. از سوی دیگر فردی که به عنوان مشاور انتخاب می‌شود می‌شود باید کاملا به علم سئو و بهینه سازی سایت تسلط داشته باشد. هنگامی که ما از خدمات مشاوره سئو دی ام روم صحبت می‌کنیم، از تخصص و مهارت بالای خود در حوزه مشاوره به تمامی کسب و کارهای اینترنتی صحبت به میان می‌آوریم. مشاوره سئو (SEO consultants) از خدمات مفید و نسبتا ارزان قیمتی است که شخص متخصص در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب با صرف زمان و هزینه‌ی کم، بهترین راهکار مناسب در جهت سئو و بهینه سازی سایتتان از ما دریافت خواهید کرد. با دریافت ساعت مشاوره سئو، می توانید از مسیری که در پیش گرفتین اطمینان خاصل کنید و اصلاحات لازم را برای دریافت رتبه بهتر در گوگل انجام دهید.

  • بنابراین می‌توان اینطور گفت که مشاور سئو فردی است که در زمینه بهیه سازی موتورهای جستجو تخصص و تجربه کافی دارد.
  • این تجربه در کوتاه مدت بدست نمیاد و بنابراین لازمه برای طی کردن این مسیر در زمان کوتاه تر از مشاور حرفه ای سئو کمک بگیرید.
  • وب تب هرآنچه که برای پیشرفت در رقابت فضای مجازی نیاز دارید فراهم می کند.
  • برای مثال می‌توان به گواهی‌نامه‌های سایت SEMRush یا Google اشاره کرد.

اگر به دنبال بهبود ترافیک ارگانیک یا افزایش رتبه وب‌سایت باشید، ما می‌توانیم استراتژی‌های مناسبی را برای رسیدن شما به آن ارائه کنیم. از آن‌جایی که همه در این زمینه متخصص نبودند، بازار مشاوره سئو هم گرم شد. معمولا تمامی کارشناسان سئو که به مرحله ارائه مشاوره به کسب و کارها در این حوزه رسیده اند، با این ابزارها آشنا هستند و می توانند داده های بدست آمده از وب سایت شما را با این ابزار بررسی و تحلیل کنند. برخی کارشناسان سئو تنها ابزاری که با آن آشنایی دارند، سرچ کنسول گوگل است. به عنوان مثال با ابزار سرچ کنسول نمی تواند عملکرد بک لینک های وب سایت را تحلیل کرد. اگر بعد از جستجوی این کلمات سایت نمونه کار مشاور سئو را در جایگاه یا جایگاه های نخست گوگل مشاهده کردید، این نشان دهنده مهارت مشاور سئو در امر بهینه سازی سایت خواهد بود.
در این مقاله تلاش داریم مفهوم دقیقی از مشاور سئو ارائه داده و لیستی از انتظاراتی که در در یافت مشاوره سئو باید به آن های پاسخ داده شود تهیه شده است. در نظر داشته باشید که ممکن است همه ی این تخصص ها را در یک نفر نیابید و کاملا طبیعی ست که بیش از یک مشاور سئو در کنار خود داشته باشید. ولی آیا به راستی هدف نهایی شما موتورهای جستجو هستند؟ یا مخاطبینی که از این درگاه به سایت شما وارد میشوند؟ ما معتقدیم که SEO مخفف عبارت Search Experience Optimization است یعنی بهینه سازی تجربه کاربر هنگام جستجو. برای درک بهتر این عبارت بهتر است به معنای اصلی آن توجه کنیم یعنی Search Engine Optimization یعنی بهینه سازی سایت برای موتور جستجو. همانطور که گفتم، ارائه چنین پیشنهاداتی در درجه اول نیاز به وجود تجربه در مشاور سئو دارد. مثلا الان من به دلیل تجربه در سئو چند سایت پزشکی، به عنوان یکی از چند تکنیک رشد سریع به افراد این حوزه، پیشنهاد میکنم از منشن بدون لینک استفاده کنند چون خودم اثربخشی بالایش در این زمینه را دیده ام.
کارشناسان سئو با ارائه راهکارها و تکنیک‌های مهم و تاثیرگذار به شما کمک می‌کنند تا سئوی سایت خود را بهبود ببخشید. اگر شما میخواهید خدمات مشاوره سئو حرفه ای دریافت کنید میتوانید با همکاران ما در اریا تهران تماس بگیرید و از هزینه خدمات سئو مطلع شده و مشاوره سئو رایگان دریافت کنید. یک مشاوره حرفه ای سئو باید در کار خود خلاقیت داشته باشد تا بتواند در نظر کاربران جذاب جلوه کند و آن ها را ترغیب کند تا به هدف خود دست یابد. مشاور سئو در واقع متخصص سئو ست که از پیچ و خم سئو آگاهی دارد و میداند که چطور میتوان یک سایت را به رتبه های برتر رساند. اگر او در کار خود خلاقیت نداشته باشد نهایت میتواند مانند رقبا خود عمل کند اما خلاقیت است که میتواند او از سایرین متمایز کند و سبب پیشرفت و موفقیت او شود. یک مشاور سئو متخصص باید بتواند بر اساس فاکتور های جدید الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی سایت اقدام کند و از جدیدترین تکنیک های سئو داخلی و سئو خارجی برای بهبود جایگاه سایت در گوگل استفاده کند.

مشاوره سئو در مشهد؛ مشاوره تخصصی سئو

پس هدف نهایی سئوکار هم استفاده از تکنیک‌هایی برای بالاتر بردن رتبه وبسایت‌ها، با هدف دستیابی به فروش بیشتر آنها است. هدف از مشاوره سئو بالا بردن اطلاعات شما، به شکلی است که بتوانید بهترین راه را برای بالاتر بردن رتبه وبسایت خود در پیش بگیرید. نتیجه مشاوره درست و اصولی، انتخاب استراتژی درست و در نتیجه بالاتر رفتن رتبه وبسایت شما است. همچنین مشاوره نادرست با انتخاب استراتژی غیراستاندارد همراه است و با پائین آمدن رتبه وبسایت شما در گوگل خود را نشان می‌دهد. مشاوره آنلاین سئو به خصوص در زمان شیوع ویروس کرونا با بهترین نحو انجام می شود. و یکی از پیشنهادات پونه مدیا به کسب و کارهای علاقه مند به همکاری است.

مشاوره در زمینه تولید محتوای انبوه

این جلسه در حدود 1 ساعت و به صورت یک وبینار برگذار خواهد شد و در صورتی که سایت شما جزو سایت های پر ترافیک باشد یا ایرادات زیاده داشته باشد تعداد جلسات افزایش خواهد کرد. من در قدم اول با یک تماس تلفنی و مشاوره کوتاه دقیقا هدف شما از مشاوره را پیدا میکنم و در ادامه دسترسی های لازم مثل سرچ کنسول و سایت را از شما خواهم گرفت. Structured data به موتور های جستجو  مانند گوگل اجازه می دهد تا نوع محتوای سایت شما درک کنند و در نمایش سایت شما به کاربر راحت تر تصمیم بگیرند.

رسیدن به صفحه اول گوگل و به خصوص رنک اول آن، به عوامل گوناگونی مرتبط است و همه ی این شرایط و عوامل دلیلی است برای اینکه هیچ سئوکار با تجربه ای در هیچ زمانی قادر نیست که رسیدن به رتبه های برتر گوگل را از همان اول تضمین نکند. اما با به کار گیری شیوه ها و تکنیک های کلاه سفید و اصولی سئو می توان انتظار داشت که در میان مدت و بلند مدت شاهد نتایج خوب و یا حتی درخشانی بود و در مقایسه با روز اول پیشرفت چشمگیری را انتظار داشت. با توجه به رشد فناوری و گسترش فضای اینترنت و کاربرات آن، دیگر تنها راه اندازی یک وبسایت برای معرفی محصولات و ارائه خدمات کافی نیست. شیوه نمایش محصولات و خدمات در سایت، نحوه قرارگیری آن ها، ساختار سایت، نحوه دیده شدن سایت از نظر کاربران، سرعت سایت، و موارد بسیار زیاد دیگر نیز اهمیت بالایی به دست آورده اند. مشاوره سئو رایگان تنها به شکل مطرح کردن سوالات در بخش نظرات سایت امکان پذیر بوده و نیازی به ارتباط تلفنی نمی باشد. در مشاوره سئو تلفنی در زمان معین شده با شما تماس گرفته شده جلسه مشاوره شروع می شود.
بدیهی است که نوع طراحی و دیزاین سایت اولین عنصر موثر در بهبود تجربه کاربری است. طراحی اصولی و تخصصی سایت همراه با ارائه محتوا مفید و استراتژی ایده‌­آل در بهینه سازی وب سایت در جذب کاربران بسیار مهم واقع شده است. در صورت لزوم و با تایید کارفرما قابلیت پیاده سازی انواع اصلاحات و تغییرات لازم را در طراحی سایت فراهم ساخته است. همچنین با استفاده از بهترین و به روزترین تکنیک­‌ها جهت اجرا سئو داخلی، خارجی و تکنیکال می‌­تواند بهینه سازی سایت را به سرعت انجام دهد. ارائه پلن­‌های مختلف برای استفاده بهینه از هزینه و زمان هم در دسته وظایف بسیار مهم مشاور سئو حرفه‌­ای قرار دارد. از مهم­ترین بخش‌­های مدیریتی یک وب سایت ایده آل و باکیفیت، بهینه سازی سئو داخلی سایت است.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما