مشخصات گوشی سری 9 رایلی را اعلام می کند

[ad_1]

فرارو- طبق آخرین گزارش، گوشی های Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus مجهز به قابلیت 5G ممکن است در فوریه 2022 در سراسر جهان در دسترس باشند.

به گزارش فرارو، مدل جدید سری گوشی های هوشمند Realme 9 در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. این سری شامل دو مدل Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus خواهد بود که هر دو مجهز به قابلیت 5G هستند. انتظار می رود این دستگاه در فوریه 2022 عرضه شود.

Realme در تلاش است تا گوشی های هوشمند سری Realme 9 را در اسرع وقت عرضه کند. زمانی که شایعه شد Realme 9i در اواخر ژانویه عرضه می شود و مجموعه رندر و مشخصات اصلی دستگاه فاش شده است، تا به حال چیزی در مورد Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus مشخص نشده است. اما اکنون موکول شارما، یکی از بازیگران اصلی دنیای فناوری، از عرضه دو مدل جدید از سری 9 رایلی در بازار جهانی خبر داده است. به گفته شارما، Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus برای بازار اروپا گواهینامه دریافت کرده اند و انتظار می رود در ماه فوریه در دسترس قرار گیرند.

افشای مشخصات گوشی سری 9 پرو

جدول زمانی راه اندازی Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus

طبق اطلاعاتی که تاکنون دریافت کرده ایم، گواهینامه های مورد نیاز برای Realme 9 Pro با شماره مدل RMX3472 و Realme 9 Pro Plus با شماره مدل RMX3393 در اروپا تایید شده است و اگر همه چیز مطابق برنامه باشد، هر دو دستگاه. انتظار می رود در فوریه 2022 وارد بازار شود. علاوه بر این، قبلاً گزارش شده بود که Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus دستگاه های 5G خواهند بود و اگرچه این مورد تأیید نشده است، اما می توان انتظار داشت که با پردازنده هایی مانند MediaTek Dimensity 810 یا MediaTek Dimensity 920 سازگاری داشته باشد.
علاوه بر عرضه در اروپا، ما می‌توانیم منتظر عرضه دو گوشی هوشمند در بازار هند در فوریه 2022 باشیم. این برند تأیید کرده است که سری گوشی‌های هوشمند Realme 9 به زودی در دسترس خواهند بود، بنابراین دیگر نیازی نیست منتظر بمانیم. گوشی ها را ببینید اطلاعات دقیقی از موجود بودن این گوشی ها در بازارهای دیگر در دسترس نیست.

مشخصات مورد انتظار Realme 9 Pro Plus

انتظار می رود Realme 9 Pro Plus دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی +FHD باشد. در زیر کاپوت، دستگاه توسط پردازنده MediaTek Dimensity 810 پشتیبانی می‌شود. برای عکاسی، دستگاه با مجموعه‌ای از دوربین‌های مربعی در پنل پشتی عرضه می‌شود. این مجموعه شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی + 13 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی خواهد بود. پنل جلویی نیز دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. همچنین اطلاعاتی در مورد باتری دستگاه دریافت کرده ایم. همانطور که در لیست گواهی CQC تأیید شده است، Realme 9 Pro Plus ممکن است باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد و از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی کند.

منبع: 91mobiles

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما