چگونه می توان نوار وظیفه ویندوز 11 را تغییر اندازه داد؟ – خانه

[ad_1]

از اکتبر 2021 ، دیگر نمی توانید اندازه نوار وظیفه را با استفاده از تنظیمات ویندوز 11 تغییر دهید. خوشبختانه ما یک هک رجیستری پیدا کرده ایم که می تواند نوار وظیفه را بزرگتر یا کوچکتر کند. در این مقاله مراحل لازم را برای انجام این کار به شما آموزش داده ایم.

گزارش Howtogeek ، برای تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 ، می توانید رجیستری ویندوز یا فایل زیپ سایت Howtogeek را به صورت دستی تعمیر کنید تنها با یک کلیک از همه تنظیمات مورد نیاز در سیستم خود استفاده کرده و اعمال کنید. با استفاده از این فایل ، می توانید سه اندازه نوار وظیفه را به سادگی با کلیک روی آن و راه اندازی مجدد کامپیوتر خود امتحان کنید.

هشدار: ویرایشگر رجیستری یک ابزار قدرتمند است و استفاده نادرست از آن می تواند به سیستم شما آسیب برساند یا حتی آن را از بین ببرد. با این حال ، این یک هک آسان است و اگر دستورالعمل ها را دنبال کنید ، مشکلی وجود نخواهد داشت. اگر قبلاً از ویرایشگر رجیستری استفاده نکرده اید ، نحوه استفاده از آن را قبل از شروع ببینید. همچنین توصیه می کنیم قبل از هرگونه تغییری از ثبت نام و رایانه خود پشتیبان گیری کنید.

اندازه نوار وظیفه خود را تغییر دهید

برای شروع تغییر اندازه نوار وظیفه به صورت دستی ، ویرایشگر رجیستری را باز کنید. روی دکمه شروع کلیک کنید ، regedit وارد کنید و پس از نمایش نماد نتیجه ، Registry Editor را انتخاب کنید.

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

هنگامی که نرم افزار Registry Editor باز است ، از نوار کناری برای رفتن به مسیر زیر استفاده کنید یا آن را در نوار آدرس نزدیک بالای پنجره بچسبانید:

HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Advanced

هنگام ورود به پنجره ، بر روی Advanced در نوار کناری راست کلیک کرده و New Value> DWORD (32-bit) را انتخاب کنید.

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

نوشته های جدید رجیستری به لیست سمت راست پنجره ویرایشگر رجیستری اضافه می شوند. نام TaskbarSi را وارد کرده یا جایگذاری کنید.

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

روی Taskbarsi دوبار کلیک کنید ؛ زیرا با این کار یک پنجره ویرایش ایجاد می شود به نظر می رسد. از طرف داده های ارزش ، یکی از ارقام 0 یا 1 یا 2 را وارد کنید. این عدد مربوط به اندازه نوار وظیفه است: “0” به معنی کوچکترین و “1” به معنای میانگین است. (به طور پیش فرض) و “2” به معنی بزرگترین است. پس از اتمام کار ، روی تأیید ضربه بزنید کلیک

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

در مرحله بعد ، ویرایشگر رجیستری را ببندید و کامپیوتر را راه اندازی مجدد کنید. وقتی بعد از این وارد سیستم می شوید ، متوجه می شوید که نوار وظیفه ویندوز 11 تغییر کرده است.

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

اگر پس از این از نتایج راضی نیستید و نظر خود را تغییر داده اید ، دوباره این مسیر را بروید و ویرایش کنید:

HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Advanced TaskbarSi

کافی است یکی از اعداد را مانند قبل وارد کرده و سپس سیستم خود را راه اندازی مجدد کنید. برای بازگشت به اندازه پیش فرض ، “1” را برای مقدار TaskbarSi وارد کنید. البته می توانید از فایل رجیستری زیر نیز استفاده کنید.

رجیستری را هک کرده و با یک کلیک اندازه نوار وظیفه را تغییر دهید

اگر نمی خواهید رجیستری را به صورت دستی ویرایش کنید ، می توانید فایل رجیستری howtogeek را هک کنید دانلود. در پوشه zip ، سه فایل خواهید یافت که پس از راه اندازی مجدد ، نوار وظیفه ویندوز 11 را تغییر اندازه می دهند.

فایل هک اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 را بارگیری کنید

مقالات مرتبط:

پس از بارگیری فایل ، آن را از حالت فشرده در محل مورد نظر خارج کنید. پس از این ، با سه فایل روبرو خواهید شد:

  • win11_taskbar_small.reg: این گزینه نوار وظیفه شما را کوچکتر از حالت پیش فرض می کند.
  • win11_taskbar_ Medium.reg: این گزینه نوار وظیفه را به اندازه متوسط ​​پیش فرض تبدیل می کند.
  • win11_taskbar_large.reg: این گزینه نوار وظیفه شما را بزرگتر از حالت استاندارد می کند.

معمولاً لازم نیست به پرونده های ثبت نام در اینترنت اعتماد کنید. اما آن فایلها از سایت howtogeek آمده است تهیه و تولید می شود. در صورت تمایل ، می توانید از محتوا با استفاده از استفاده کنید دفترچه یادداشت را تأیید کنید. روی فایل REG و نمایش گزینه های بیشتر راست کلیک کنید را انتخاب کرده و ضربه بزنید ویرایش کنید کلیک

پس از راه اندازی اولیه ، روی پرونده مورد نظر خود (با توجه به اندازه نوار وظیفه) دوبار کلیک کنید. با این کار هشداری را مشاهده خواهید کرد که افزودن اطلاعات به رجیستری ممکن است به سیستم شما آسیب برساند. برای ادامه ، روی Yes کلیک کنید کلیک

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

در مرحله بعد ، پنجره دیگری را مشاهده خواهید کرد که به شما اطلاع می دهد که آیا تغییری در رجیستری ایجاد شده است یا خیر. روی OK کلیک کنید روی راه اندازی مجدد رایانه خود کلیک کنید. پس از اتمام این مراحل ، هنگام ورود مجدد ، نوار وظیفه اندازه فایل رجیستری اجرایی را تغییر می دهد. اگر می خواهید نوار وظیفه به حالت عادی برگردد (به طور پیش فرض) ، win11_taskbar_ Medium.reg آن را اجرا کرده و سپس کامپیوتر خود را مجدداً راه اندازی کنید. امیدواریم این آموزش Zomit برای شما مفید واقع شده باشد.

نظر شما در مورد تغییرات مایکروسافت در ویندوز 11 چیست؟

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما