ژاوی برگشت یا مسیح ظاهر می شود؟!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، هواداران بارسلونا هم اکنون می توانند آن را خریداری کنند! آنهایی که خدایان مستطیل سبز را در ابتدای فصل از دست دادند، حالا که ژاوی به نیوکمپ باز می گردد تا تیمی را که سقوط کرده است، تازه کند، دلشان در دم مسیحایی است. البته خوش بینی کولسیان بی اساس بود. ناب ترین محصول لاماسیا، بازیکنان وفادار باشگاه، قلب کاتالان ها و مغز متفکر تیم پرافتخار، ده سال پیش به نیوکمپ بازگشت. بنابراین اگر تنها یک مرد باشد که بتواند اقتدار و غرور بارسلونا را بازگرداند، بعید است که او را بهتر از ژاوی پیدا کنید.

اما این واقعیت را نباید نادیده گرفت. بارسا در حال حاضر ابزار کافی برای اجرای فوتبال مورد نظر هواداران و البته ژاوی را ندارد. آبی اناری ها در این فصل قدرت کافی برای نگه داشتن توپ در میانه میدان ندارند و دلیل آن مشخص است. بازیکنانی که فلسفه باشگاه را نمی دانند یا دنبال می کنند.

“ماموریت غیرممکن بازگشت به بارسا به عنوان مربی در بارسلونا، بدون حضور ژاوی در زمین، کسب عناوین و جوایز زیادی در طول دوران حرفه ای خود به سبک و فلسفه کاتالان ها است که فقط ژاوی (بازیکن) می تواند آن را درک کند. “همه افتخار می کنند.” در حالی که سرمربی جدید آبی اناری ها نه تنها مثلث ژاوی-اینیستا-مسی برای پیشبرد اهداف را ندارد، بلکه باید با ده ها بازیکن بی روح، ناآماده و خارجی با تفکرات تاکتیکی بسازد.

وضعیت مالی نامطلوب باشگاه احتمالاً به او اجازه نخواهد داد که مانند الان خرید کند، بنابراین اولین هدف لاپورتا از انتخاب او به عنوان جانشین کومان، قبل از علایق شخصی و خواسته های هواداران، خرید فرصت فارغ التحصیلی با آرامش و ایجاد فرصت است. فضای امید و بازگرداندن اعتماد به نفس. بارسا میدونه

لاپورتا فکر نمی‌کند همه این‌ها بهانه‌ای برای تمایل بیشتر ژاوی به استفاده از محصولات لاماسیا باشد، زیرا همه کسانی که به فلسفه فوتبال کاتالونیا پایبند هستند، انتظار دارند که بهترین بازیساز دوران به جای سرگرم شدن، با ستاره‌های مشهور بازی کند. دنیای فوتبال باید جواهرات آکادمی های باشگاهی و پرورش آنها را صیقل دهد، یکی دیگر از نشانه های درخشان و طولانی در تاریخ بارسلونا.

البته در اولین قدم ژاوی باید فصل جاری را با یک شگفتی مثبت آغاز کند و با یک وعده به پایان برساند. از این رو، او باید فوراً در دستور کار عمل کند، زیرا روش به وضوح تاکتیکی است، اما انجام آن زمان زیادی نخواهد برد.

اما ژاوی الان جایی است که باید باشد. در خانه. و این باعث خوش بینی کاتالان ها شده است و هواداران بارسا بسیار امیدوارند که او خاطرات خوبی از ژاوی داشته باشد. اگرچه تکرار جایزه پپ، ستاره نه چندان دور سال آبی اناری ها بسیار سخت و غیرمنتظره خواهد بود، اما در صورت موفقیت در پروژه بازسازی، مطمئنا تیمی خواهد ساخت که مانند یوهان کرایف از قدرت عمیقی برخوردار باشد. و ریشه ها برای فتح قله های بزرگ آینده درخشانی برای بارسلونا بعد از مسی وجود دارد.

مهدی بشکانی

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما