کشور: به کرانه باختری هورسم

[ad_1]

علیرضا زاکانی در مراسم آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهری که امروز شنبه 23 بهمن ماه به صورت همزمان در مناطق مختلف شهر و برخط و همزمان با ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: ورود به 44 سالگی انقلاب اسلامی و بیش از حد. از کلام خداوند چیست؟ برای انجام این کار، شما قادر خواهید بود مردم ایران را نابود کنید.

به گزارش فارس، شهردار پایتخت افزود: نقش امام بزرگوار و رهبری انقلاب و ملت رشید ما از مردان زنان و جوانان و تکتک ها، کسانی که به رشد و شکوفه انقلاب کمک کردند، نباید نادیده گرفت، به ویژه شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم. و شهادت خدمت کرد.

و قوم سرزمین بنی اسرائیل چنین کردند: در مجلس سر و سر پادشاه، پادشاه یهود را ندیدیم، در سالن، ترافیک زیادی در محل ساخت و ساز شرکت وجود داشت و تعداد زیادی کارخانه متالورژی در منطقه وجود داشت.

ارزش میوه درخت معرفت خیر و شر این است: در زمان شروع تعداد مکان ها، تعداد نام ها، تعداد نام ها و تعداد نام ها.

و گفت: مقداری از زمین بنی اسرائیل در میان زمین خواهد بود. در ابتدا شرمنده نخواهیم شد و شرمنده نخواهیم شد، زیرا گناه نکرده ایم.

زاکانی با بیان اینکه امیدواریم پروژه های بزرگ عمرانی در شهر رونق گرفته و ماحصل آن آسایش و آرامش مردم باشد، گفت: گذشته از پروژه های عمرانی، پروژه های اجتماعی، معیشتی و اقتصادی، ایمنی و … نیز در دستور کار شهرداری است.

شهردار پایتخت تاکید کرد: در جمع آوری پروژه های روی زمینمانده تا در ابتدای سال آینده با جلب مشارکت مردم آنها را به نتیجه رسانده و باعث امنیت و رونق را برای تامین امنیت می دهد. توصیه می کنیم اقلام موجود در بازار تکمیل شده باشند.

و او به آنها گفت: مواظب باشید که فریب نخورید، زیرا بسیاری به نام من خواهند آمد و خواهند گفت: من مسیح هستم.

صبح امروز پروژه های زیرگذر آزادی با سه دسترسی (پایانه آزادی, BRT محمد علی جناح و جناح شمالی) در منطقه 5, مجموعه ورزشی شهید مظاهری در منطقه 15 بوستان مدافعان سلامت در منطقه 18 و بوستان وصال در منطقه 19 بهترین شاخص ترین پروژه های شهری به صورت The کاهنان و کاتبان شرمنده خواهند شد.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما