کلیک کردن بر روی یا عدم کلیک بر روی: خدمات مالیاتی و اجرای وبلاگ

در مقر فعلی ما در تورنتو، بیش از 100 سال تجربه همراه با تیم متخصص و علاقه مندان به توسعه تجارت داریم. به عنوان مثال، آنها ممکن است نخواهند از محل کار فعلی خود مصاحبه کنند، بنابراین ممکن است یک مصاحبه عصرانه ضروری باشد. برای مثال، دکتر استیل آن را اینگونه بیان می کند. کاندید همچنان از تجربیات گذشته خود در بیشتر موارد استفاده می کند، بنابراین شما تقریباً همان اطلاعات را دریافت می کنید، اما نامزد بیشتر کار ایجاد ارتباط بین این دو را انجام می دهد. و اگر شما شروع به احساس ارتباط بین احترام عمومی پایین برای وکلا و افکار عمومی پایین اکثر سیاستمداران کردید، به این دلیل است که وجود دارد.

گرفتن نظر شخصی که یک نامزد شغلی در گذشته برای او کار کرده است می تواند بسیار مفید یا کمک بسیار کمی باشد. اجازه ندهید اولین مواجهه نامزد با شرکت شما از طریق کسی باشد که صلاحیت پاسخگویی به سوالات فنی ممکن است داشته باشد. اولین قدمی که ممکن است بخواهید انجام دهید یک مصاحبه تلفنی است. هم مصاحبه مبتنی بر رفتار و هم مصاحبه موقعیتی مهارت و تمرینی را برای مصاحبه‌گر می‌طلبد، اما قطعاً می‌تواند اطلاعات خوبی در مورد رفتار، اخلاق کاری و سبک کاری داوطلب به دست آورد. سیستم رتبه‌بندی که استفاده می‌کنید می‌تواند به سادگی یک مقیاس 1-5 یا چیزی پیچیده‌تر باشد. یادتان هست که گفتیم آمادگی به معنای داشتن روش رتبه بندی برای مقایسه کاندیداها نیز هست؟ آمادگی به معنای داشتن مجموعه‌ای از سوالاتی است که از هر نامزد دنبال می‌کنید، نوعی روش رتبه‌بندی برای مقایسه کاندیداها (بسیار مهم است اگر بیش از یک مصاحبه در روز انجام دهید)، و توانایی یادگیری برای ایجاد نظرات بی‌طرفانه. همانطور که هر سوال را می‌پرسید و در مورد پاسخ نامزد یادداشت می‌کنید، باید برای پاسخ آنها به آن سوال امتیازی نیز تعیین کنید. اگر از یک کارفرمای سابق یا مرجع دیگر نظری دریافت کردید (یا حتی اگر آنها از اظهار نظر امتناع کردند)، مطمئن شوید که همه چیز را در مورد مکالمه مستند کرده و در مورد آنچه آنها گفته اند یادداشت بردارید.

مشابه وکالتنامه برای مسائل مالی، یک وکیل مراقبت های بهداشتی فردی را منصوب می کند تا در مورد سلامتی شما تصمیم گیری کند، در صورتی که شما نتوانید چنین تصمیماتی بگیرید. پس اگر پول زیادی ندارید، وقت و مراقبت خود را با داوطلب شدن هدیه دهید. در مورد در دسترس بودن مراقبت از کودک نپرسید. اطلاعات ارائه شده توسط مراکز مالیاتی در فورت بلوآر و پایگاه مشترک مایر-هندرسون هال نشان می دهد که آنها ممکن است خدمات آماده سازی مالیاتی محدودی را در سال جاری ارائه دهند که محدود به مشتریانی است که معیارهای معینی مبتنی بر درآمد و اقامت را دارند. ملاقات با مستاجران و جمع آوری درخواست ها همه بخشی از فرآیند غربالگری مستاجران است. در مورد مصرف قانونی مواد مخدر نپرسید (مگر اینکه به عنوان بخشی از غربالگری مصرف غیرقانونی مواد مخدر باشد).

متداول ترین روش تمدید یک پیشنهاد شفاهی از طریق تلفن و پیگیری آن با نامه ای است که در آن جزئیات پیشنهاد از جمله مواردی مانند حقوق توافقی، ساعات کاری و غیره مشخص شده است. هرگونه موارد احتمالی مانند معاینه فیزیکی، دارو را در نامه درج کنید. تست ها و غیره. سپس از کارمند بخواهید که یا نامه را امضا کند و به عنوان سابقه پذیرش این موقعیت را برگرداند یا با شما تماس بگیرد. پس از پذیرش کاندیدای مورد نظر خود، با سایر کاندیداهایی که با آنها مصاحبه کرده اید از طریق تلفن یا نامه تماس بگیرید. اگر بازار کار فشرده است، شرکت شما و همچنین متقاضی کار مصاحبه می شود.

شاید جدا شدن از همسالان چندان سرگرم کننده نباشد و ممکن است خود را در انتظار چک در صندوق پستی بیابید، اما خوداشتغالی و کار کردن در خانه مزایای مشخصی دارد: دیگر رفت و آمد پر استرسی وجود ندارد. اغلب کارفرمایان قبلی از ترس شکایت از کارفرمای قبلی در گفتن چیزی در مورد کارمند قبلی مردد هستند. مگر اینکه نمونه‌های خاصی از نحوه نشان دادن این ویژگی‌ها در محیط‌های کاری گذشته خود داشته باشید، چیزی بیش از حرف آنها برای آن ندارید. انواع سنتی‌تر (اگرچه احتمالاً کمتر مؤثرتر) تکنیک‌های مصاحبه بیشتر از ویژگی‌های شخصیتی و ادعاهای خود داوطلبان به اخلاق کاری و سطح مهارت‌هایشان می‌آیند. در مورد ادعای غرامت قبلی کارگران یا سابقه آسیب شغلی نپرسید. ممکن است این سؤال مطرح شود که آیا واحد تجاری به‌عنوان نماینده ارائه‌دهنده خدمات به دلیل عدم ارائه تدارکات GST به مشتریان عمل می‌کند یا می‌تواند تأمین‌های مشمول مالیات را برای کارگران به‌عنوان مثال شامل تسهیلات یا خدمات اداری ارائه کند. حتی اگر برخی از (یا همه) این نگرانی‌ها را به اشخاص ثالث یا کارمندان واگذار کرده باشید، به احتمال زیاد هنوز مشغول تصمیم‌گیری اجرایی یا گسترش کسب‌وکار هستید.

اکثر موسسات خیریه می گویند که هنوز برای بقا به این هدایای فردی تکیه می کنند. مقامات می گویند جورج اولا، ساکن شهرستان پاسکو، مجموعه ای از اسناد تقلبی جعلی ایجاد کرده است (قوانینی که مالکیت یک خانه را به طرف دیگری واگذار می کند) که از آنها برای تصاحب چندین خانه توقیف شده استفاده می کرد که هیچ ساکنی در آنها نبود. به عنوان مثال، قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت برای محافظت از افراد دارای معلولیت در برابر تبعیض ناشی از معلولیت ایجاد شد. بخش 3.1 قانون نظام مالیاتی جدید (مالیات بر کالاها و خدمات) 1999 (Cth).

این عمل پرسیدن سؤالات خاص از نامزدهای شغلی در مورد ناتوانی های آنها را غیرقانونی می کند. از اقدامات خود در موقعیت های قبلی برای پیش بینی نحوه عملکرد آنها در شغل مورد نظر یا واکنش به موقعیت هایی که به عنوان بخشی از آن شغل ایجاد می شود استفاده کنید. ابتدا از کاندید بخواهید یک موقعیت کاری را توصیف کند، سپس از آنها بخواهید اقدامات خاصی را که انجام داده اند توصیف کنند، سپس نتیجه نهایی اقدامات خود را توضیح دهند. اگر شما مصاحبه کننده نیستید، مطمئن شوید که اولین مصاحبه کننده فردی است که کار را بلد است. این اولین مواجهه باید به مدیر موقعیت برود. چرا آن سمت را ترک کردند؟ با این حال، یک چیز که نمی تواند شامل شود، چشم پوشی از حقوق تضمین شده توسط دولت مانند پرداخت اضافه کاری برای کارکنان غیرمعاف، قوانین تبعیض و آزار، قانون مرخصی خانواده و پزشکی و غیره است. این قرارداد یک جاده دو طرفه است. هم.

چنین مشتریانی این امکان را دارند که برای آماده کردن بازگشت، بلاک H&R را بپردازند یا یکی از آماده‌شده‌ها را وارد کنند. آیا آنها به اندازه کافی در موقعیتی بودند که تجربه مورد نیاز خود را داشته باشند؟ اگر می خواهید اقامتگاه خود را تغییر دهید، باید معیارهای خاصی را رعایت کنید. یا اینکه تغییر واقعی در سطح مسئولیت یا وظایف شغلی ایجاد نشده است؟ اینها بر شایستگی‌های ضروری شغل تمرکز می‌کنند و از داوطلب می‌خواهند که مهارت‌های خود را در آن زمینه‌ها اعمال کنند. تمرکز شما در بیشتر موارد باید روی تجربه کاری متقاضی باشد. اگر متقاضی حتی برای تحقیق در مورد شرکت شما وقت نگذارد، ممکن است برای پوشش جزئیات شغل مورد نظر وقت نگذارد.

چندین تکنیک مصاحبه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند مفیدترین اطلاعات را از متقاضی دریافت کنید. شما از سوالات آماده استفاده می کنید، اینطور نیست؟ داشتن یک لیست آماده از سوالات برای مصاحبه های تلفنی به همان اندازه مهم است که هر نوع مصاحبه دیگری مهم است. مصاحبه های مبتنی بر شایستگی یکی هستند. اینها اغلب شامل تست، مراکز ارزیابی و حتی مصاحبه های روانشناختی است. آنها حتی ممکن است پاسخ خود را به موقعیت فرضی شما با مثالی از نحوه برخورد با موقعیت مشابه در تجربه کاری گذشته خود نشان دهند. با این حال، این بر اساس یک موقعیت فرضی است که شما ایجاد می کنید نه یک تجربه خاص گذشته از نامزد. البته، سؤالات دیگری وجود دارد که ممکن است به طور خاص هنگام بررسی رزومه ها و برنامه ها به آنها پاسخ دهید، اما اینها شما را شروع کرده و شما را به سؤالات و پاسخ های خاص تر هدایت می کند. باز هم، عمق بررسی شما در مورد تحصیلات آنها بستگی زیادی به نوع موقعیتی دارد که برای آن استخدام می کنید. به طور معمول، یک نگاه سریع به آموزش برای اطمینان از داشتن هرگونه آموزش رسمی مورد نیاز تمام چیزی است که باید انجام دهید. شما می توانید مراجع تجاری، شخصی و حتی تحصیلی را از نامزدهای خود بخواهید.

اگر فضای اداری یا تجهیزاتی را برای کسب و کار خود اجاره می‌کنید، می‌توانید هزینه‌های مربوط به اجاره و اجاره را کسر کنید. معمولاً این به شکل افزایش حقوق در محل کار است، اما می‌تواند یک صورت‌حساب اجاره کمتر (اگر به مکانی ارزان‌تر نقل مکان کنید) یا پایان پرداخت ماشین باشد – هر چیزی که هر ماه پول بیشتری در جیب شما می‌گذارد. لازم نیست زمان زیادی را صرف برنامه ریزی یا رزرو فضا کنید، آنها کمتر رسمی هستند (یعنی، استرس کمتری داشته باشید)، و هیچ تصور اولیه ای بر اساس ظاهر یا سایر ویژگی های فیزیکی ایجاد نمی کنید. حواس پرتی در خانه (به عنوان مثال، بچه ها، حیوانات خانگی، صداهای دیگر) نیز از عوامل هستند.

هزینه وکالت بر اساس عواملی است که از موقعیت مکانی گرفته تا سالها تجربه، تخصص قانون مالیات و محل کار (مانند یک شرکت حقوقی در مقابل یک آژانس امداد مالیاتی) متغیر است. در اینجا 25 کسر مالیات مشاغل کوچک برای سال مالیاتی 2022 آمده است: 1. تیم درجه یک گروه حقوقی دالو به عملکرد و حرفه ای بودن شهرت دارد. همچنین، برای دریافت ایده‌های بیشتر، به نحوه کار کردن و آموزش تیم فروش خود مراجعه کنید. چگونه انتخاب می کنید که چه کسی در هر تیم می رود؟ با وادار کردن نامزد به ارائه جزئیات، نسبت به بسیاری از تکنیک‌های مصاحبه به سطح عمیق‌تری می‌رود. به آنها مهلتی بدهید که در آن نیز پاسخ دهند تا بدانید چه زمانی باید به انتخاب دوم خود فکر کنید. به حسابدار، کنترل‌کننده یا مدیر مالی خود اطلاعات کمی در مورد کسب‌وکارتان و آنچه اخیراً در حال وقوع است، ارائه دهید تا آنها را در ذهنیت مشاوره برای کسب‌وکارتان و ارائه توصیه‌هایی که برای شما مناسب است، بیاورید.

سیستمی را طراحی کنید که برای انواع اطلاعات و پاسخ هایی که انتظار دارید دریافت کنید، بهترین کارایی را داشته باشد. بررسی پیشینه، بررسی سوابق جنایی و سایر مراجع می تواند برای انواع خاصی از مشاغل بسیار مهم باشد. البته برخی از تکنیک ها برای انواع خاصی از مشاغل مفیدتر خواهند بود. بورسیه های تحصیلی مبتنی بر شایستگی یکی از معدود انواع کمک های مالی است که بر اساس نیاز مالی اثبات شده نیست. یا، به نظر می‌رسد که الگوی حروف استانداردی است که آن‌ها برای نام شرکت‌ها و عناوین شغلی استفاده می‌کردند، که شما به سادگی یکی از ۷۵ مورد از آن‌ها است؟ دستاوردهای گذشته خود، مزایای آنها برای کارفرمایتان و اینکه چرا آنها شما را کاندید مناسبی برای شغل می کنند برجسته کنید. ما در زمینه‌های خود متخصص هستیم و در گذشته مشتریان بسیار راضی داریم.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاوره مالیات وب سایت خود باشید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما