آنچه از شروع Google Pixel 6 انتظار می رود – Zomit

[ad_1]

تا کنون ، گوگل جزئیات زیادی در مورد تلفن های هوشمند سری Pixel 6 فاش کرده است. با این حال ، برخی از ویژگی های پرچمدار بعدی این شرکت هنوز مبهم است. برای مثال ، قدرت پردازشی Pixel 6 چقدر خواهد بود و آیا Google از رویداد جدید شگفت زده می شود؟ در این مقاله ، ما همه چیزهایی را که از رویداد معرفی Google Pixel 6 انتظار داریم ، بررسی می کنیم.

بازگشت به یک تماس عالی

به گزارش Warm ، برخلاف سنت قبلی خود ، گوگل برخی از اصول اولیه در مورد خانواده Pixel 6 را به اشتراک می گذارد. گوشی پرچمدار بعدی گوگل در دو مدل Pixel 6 و Pixel 6 Pro در دسترس خواهد بود. هر دو این محصولات دارای بدنه ای از شیشه هستند که آنها را به یکی از مهمترین اجزای پرچمداران امروزی تبدیل کرده است. غول جستجوی اینترنتی همچنین از یک دوربین به روز شده در محصول خود استفاده می کند که عملکرد بهتری را برای مدتی ارائه می دهد. اگرچه پشتیبانی از شبکه های 5G مصرف باتری را افزایش می دهد ، اما گفته می شود که با هر بار شارژ گوشی Pixel 6 ، می توانید تا یک روز روی آن کار کنید.

کشتی پرچمدار بعدی گوگل از تراشه اختصاصی گوگل به نام tenor استفاده خواهد کرد. این شرکت هنوز مشخصات کامل ولتاژ را به طور رسمی اعلام نکرده است. اما این یک تراشه خاص است که توسط گوگل ساخته شده است. ویژگی هایی که قبلاً در تراشه های معمولی وجود نداشت ، اکنون به تلفن اصلی گوگل اضافه می شوند ، زیرا هوش مصنوعی در تراشه تنور ، از جمله پردازش زنده ویدئو ، تعبیه شده است.

تراشه تنور گوگل 6 پیکسل

البته گوگل هنوز اطلاعات کاملی در مورد مشخصات گوشی سری Pixel 6 اعلام نکرده است. جزئیات دقیق در مورد پرچمدار شرکت جدید هنگام عرضه اعلام می شود. البته ، اگر اطلاعات را روی کاغذ داشته باشید ، نمی توانید مقایسه دقیقی بین ولتاژ و رقبای این تراشه انجام دهید.

مقالات مرتبط:

علاوه بر این ، او یکی از گزارشگران اخبار فناوری بهنام است انتخاب کنید، صفحه تبلیغاتی Verhaus Carphone را نشان می دهد که اطلاعاتی در مورد گوشی سری Pixel 6 ارائه می دهد. بنابراین ، انتظار می رود Pixel 6 برای رقابت مستقیم با Galaxy S21 و iPhone 13 وارد میدان شود. این محصول از صفحه نمایش 6.4 اینچی با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 90 هرتز

دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسل است. Pixel 6 Pro همچنین دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. این مدل همچنین به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ، یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای لنزهای عریض و یک سنسور 48 مگاپیکسلی برای لنزهای تله مجهز خواهد شد. سایر ویژگی های مورد انتظار برای پیکسل 6 پرو شامل پشتیبانی از شارژ کابل 30 وات ، شارژ بی سیم 23 وات و امکان شارژ بی سیم برای شارژ هدفون و سایر دستگاه ها است.

داده های خرده فروشان نشان می دهد که عملکرد تراشه های تنور در مقایسه با پردازنده های پیکسلی 5 تا 80 درصد بهبود یافته است. اما مهمترین ویژگی این تراشه خاص در عکاسی است. گفته می شود گوگل برخی از ویژگی های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به دوربین پرچمدار بعدی خود معرفی می کند. به عنوان مثال ، می توان به پاک کننده جادویی برای حذف نور اضافی و ویژگی Face Unblur برای تمایز چهره افراد در عکاسی اکشن اشاره کرد. البته چنین قابلیتی در گوشی های شرکتی مانند سامسونگ ارائه شده است ، اما اکنون این اولین بار است که شاهد حضور چنین قابلیتی در گوشی گوگل پیکسل خواهیم بود. همچنین ممکن است عملکرد این ویژگی ها ، به دلیل تراشه کششی ، بهتر از رقبا باشد.

بر خدمات و پشتیبانی تمرکز کنید

گوگل پیکسل 6

این احتمال وجود دارد که فروش پیکسل 6 بیشتر از مدل پرچمدار قبلی گوگل باشد. برند لی ، گوگل اعلام کرد که با ادغام چندین سرویس محبوب به عنوان بخشی از سرویس PixelPass ، دارندگان Pixel 6 قادر خواهند بود با هزینه اشتراک ماهانه از همه این خدمات استفاده کنند. خدماتی که دارندگان Pixel 6 می توانند از آنها استفاده کنند شامل PlayStation Cloud ، Google One ، سرویس GoogleFa یا YouTube Music اختیاری و YouTube Premium است. به این ترتیب ، Google همه چیز را که کاربران نیاز دارند در یک اشتراک ارائه می دهد.

مقالات مرتبط:

در یکی از صفحات Carrefour Verhaus ، ذکر شد که گوگل به مدت حداقل پنج سال به روز رسانی های امنیتی را برای دارندگان Pixel 6 منتشر می کند. اکثر تولیدکنندگان تلفن های اندرویدی حدود سه تا چهار سال از محصولات خود پشتیبانی امنیتی می کنند. از این رو ، گوگل از نظر پشتیبانی نرم افزاری به اپل نزدیکتر است. البته ، ما هنوز نمی دانیم که آیا در این مدت یک به روزرسانی عمده Android منتشر می شود یا فقط برای ارائه وصله امنیتی نرم افزار.

قیمت و زمان عرضه

شکی نیست که قیمت پیکسل 6 نسبت به مدل های قبلی گوشی افزایش می یابد. شایان ذکر است که Pixel 5 یک گوشی با قیمت بالا است. اما پیکسل 6 برنده اصلی خواهد بود. بنابراین ، قیمت مدل Pixel 6 Pro قطعاً بالاتر از مدل معمولی این محصول است.

گوگل پیکسل 6

کاربران Reddit در لیست آلمان دارای قیمت 750 دلار برای پیکسل 6 هستند. وب سایت OneTodys Design نیز قیمت پیکسل 6 پرو را با برچسب قیمت 1050 دلار اعلام کرد.

اگر گوگل تصمیم بگیرد قیمت گوشی های سری Pixel 6 را کاهش دهد ، ممکن است مانند رقبای خود برخی جعبه ها از جمله شارژرها را حذف کند. با این حال ، هیچ خبر موثقی در مورد حذف شارژر از تلفن جدید گوگل وجود ندارد و گفته شده که یک شارژر USB-C در جعبه محصول موجود است.

بر اساس گزارش های موجود ، انتظار می رود پیکسل 6 در 25 اکتبر (3 نوامبر 1400) منتشر شود. همچنین شایعه شده است که پرچمدار بعدی گوگل در سراسر جهان در دسترس خواهد بود ، در حالی که Pixel 5a این شرکت تنها به دلیل محدودیت در ایالات متحده و ژاپن به فروش می رسد. شواهد نشان می دهد که گوگل قصد دارد Pixel 6 را در مناطق مختلف عرضه کند.

منتظر شگفتی های زیاد نباشید

گوگل پیکسل class=

به نظر نمی رسد گوگل محصول دیگری را در رویدادی آینده به جز گوشی جدید سری Pixel 6 و نرم افزار مرتبط با هر دو این دستگاه ها عرضه کند. همچنین ، بازاریابی جدید گوگل تنها بر روی گوشی های جدید این شرکت متمرکز شده است.

البته نمی توان گفت که امکان معرفی سخت افزار جدید وجود ندارد. هدفون Pixel Buds بیش از یک سال پیش معرفی شد و خوب ، ما مدتهاست که در مورد نسخه ارتقا یافته وای فای شنیده ایم.

علاوه بر موارد اعلام شده ، امکان معرفی خدمات یا ارتقاء جدید در این رویداد وجود دارد. با معرفی سرویس “Pixel After” ، Google می تواند گزینه هایی را در اختیار کاربران قرار دهد تا خدمات بیشتری را با هزینه بیشتر دریافت کنند ، مانند فضای ذخیره سازی بیشتر در ابر.

نظر شما در مورد پرچمدار بعدی گوگل پیکسل چیست؟

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما