نقد فیلم No Time to Die – خیلی خوب و خوب

[ad_1]

در ابتدا قرار بود در آوریل 2020 اکران شود ، اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا در سراسر جهان حدود یک سال و نیم به تعویق افتاد. پیش از این ، مسائل هنگام ساخت فیلم ، مانند جدایی دنی بویل در سال 2018 ، که قرار بود به عنوان یکی از نویسندگان و دستیار کارگردان کار کند ، تأخیرهای زیادی ایجاد کرد. علاوه بر این ، تعدادی حادثه در حین فیلمبرداری و فیلمبرداری رخ داد که حتی باعث مجروح شدن دانیل کریگ و کند شدن روند فیلمبرداری شد.


بهترین فیلم های اکشن ویجیاتو را بیاموزید:


اگرچه روند اکران کمی سخت بود ، اما خود فیلم ، به کارگردانی کری فوکوناگا ، بر اساس فیلمنامه خود با کمک فیبی والر بریج و اسکات ساخته شده است. برنز بی عیب و نقص به نظر می رسد. پنجمین و آخرین حضور دانیل کریگ در نقش جیمز باند آمیخته با تم های اکشن و احساسی عالی است ، اگرچه پایان آن نامعلوم به نظر می رسد. رویداد فیلم پنج سال پس از داستان اسپکتر اتفاق می افتد ، جایی که جیمز باند (کریگ) در ابتدای فیلم بازنشسته می شود و در جامائیکا زندگی می کند.

زندگی قدیمی و شاد او را متقاعد می کند که به ماموریت سیا بازگردد ، بنابراین دوباره با فلیکس لیتر (با بازی جفری رایت) همکاری می کند تا دانشمند گمشده روسی ، والدو اوبروچف (دیوید) را پیدا کند. متراکم) بدون شک ، این حادثه چندان آسان به نظر نمی رسد ، زیرا جیمز باند خطرناک است و مرتکب قتل می شود ، او مجبور است با تغییرات ناموجود روبرو شود – از جمله یک مامور جدید به نام نومی (لاشانا لینچ) که قرار است راه او را دنبال کند و سازگار شود. به

در فیلم ، جیمز باند با ام (ام رالف فاینس) ، ایو مانیپنی (نائومی هریس) ، کیو (بن ویشاو) و پالوما (آنا د آرماس) همکاری می کند و انتظار می رود دشمن قدیمی او ، بلوفلد (کریستوف والتز) باشد. و پاراگا مرکز جدیدی به نام صفین (رامی ملک) [یک دشمن ماهر و باهوش با برنامه‌های مرگبار و انتقام‌جو] صورت

فیلم زمان مرگ ندارد

در مورد آخرین نقش دنیل کریگ در جیمز باند ، این دقیقاً همان چیزی است که شما انتظار دارید. فایل داستانی قدیمی و بقیه فیلم قبلی را ببندید تا از کسانی که از این طریق در زندگی جیمز باند تأثیر زیادی گذاشته اند ، قدردانی شود. کریگ احساسات زیادی را به این شخصیت تزریق می کند و نمایشی را خلق می کند که از خیانت ، غم و خستگی افرادی که همه این احساسات را احساس کرده اند یاد می کند.

با این حال ، او هنوز جذابیت باورنکردنی خود را حفظ کرده است و بدون کناره گیری مدتی نقش محبت آمیزی را با بازی معروف بازی کرده است. No Time Dead شخصیت های فوق العاده گروه را نشان می دهد ، که در حالی که سعی می کردند یک زندگی عادی داشته باشند ، هنوز نگران اتفاق بدی هستند.

در مورد بازیگران دیگر ، از آنا دی آرماس تا لاشانا لینچ ، او نیز در کنار دنیل کریگ بازی خوبی داشت و نقش را به خوبی ایفا کرد. آنا د آرماس به عنوان مأمور جدید سیا ، از همکاری با باند بسیار خوشحال است و عملکرد خوب و رضایت بخشی دارد. همراه او لاشا لینچ در نقش نومی است که سعی می کند پس از بازگشت از جیمز باند آرامش خود را حفظ کند و به گروه کمک می کند تا اطلاعات جدیدی را بدست آورند.

فیلم زمان مرگ ندارد

فوکونگا ، که البته چشمی تیزبین و بسیار دقیق است ، با یک داستان سریع ، مجدداً مخاطب را آزمایش کرده است. بار احساسی یک موقعیت یا شوک یک رویداد پیچیده همراه با عمل مورد نیاز ، ترکیب فوق العاده ای در داستان ایجاد می کند. هماهنگی عالی پاتریک وو برای انجام این کار عالی بود. عملکرد تیم بدلکاری (به رهبری لی موریسون و پیتر ریچی) باورنکردنی بود ، به ویژه در صحنه هایی که در ایتالیا و کوبا اتفاق افتاد.

No Time to Die بسیار مراقب بوده است تا میراث مجموعه فیلم های جیمز باند را حفظ کند: آنچه از دیگران باقی می ماند و چه چیزهای دیگر. مسئله اعتماد هنوز برای باند حل نشده است ، اما آنها وفاداری و احترام کسانی را که در ماموریت های مختلف با آنها کار کرده اند حفظ می کنند. این فیلم ، هرچند اندک ، خطرات ناشی از آژانس های مخفی با حفاظت از جمعیت مسلح را بررسی می کند.

آتش این رویداد سریع بود و به سرعت گسترش یافت و هر روز بدتر می شدم ، مهم نیست چه کسی در دست بود. با این حال ، این به اندازه کافی پیشرفته نیست ، زیرا یکی از شخصیت های داستان می خواهد جلو برود ، اما در نهایت با دخالت جیمز باند متوقف می شود.

صفین به اندازه کافی روی این برنامه تمرکز نکرده است و بنابراین با وضعیت آشفته ای روبرو است. صحنه های پرتنش و اکشن کمی وجود ندارد ، اگرچه آخرین لحظات فیلم سرگرم کننده است ، زیرا داستان باند در شرف پایان است. برنامه جهانی صفین کمترین رایج است و او آنطور که باید احساس خطر نمی کند.

اما ویولن داستان (و اجرای رامی ملک) وقتی بهترین حالت را دارد که تهدیدی شخصی برای جیمز باند و مادلین سوان (لیا سیدو) باشد تا تهدیدی جهانی. وقتی هدف خیلی بزرگ و جدی می شود ، فیلم از تغییر تمرکز روی شخصیت های اصلی خودداری می کند. این واقعاً به این دلیل است که عدم توجه به شخصیت صفین باعث ایجاد تنش می شود.

فیلم زمان مردن ندارد

اوج فیلم زمانی شروع می شود که بیشتر روی داستان شخصی جیمز باند و میراثی که از خود به جا گذاشته تمرکز می کند. این فیلم در واقع مانند یک نامه عاشقانه به دنیل کریگ برای بازی مکرر جیمز باند است و پس از این پایان فوق العاده ، شخصیت های جدیدی به فیلم بعدی اضافه می شوند.

این عمل شگفت انگیز ، داستان فرعی شخصی و تمام وقایع فیلم به طور کلی توجه تماشاگران را به خود جلب می کند و در نهایت مدت ها مورد بحث قرار خواهد گرفت. تا کنون ، هیچ خبر خاصی در مورد جیمز باند آینده منتشر نشده است و باید منتظر ماند و دید چه کسی به عنوان نماینده جدید 007 انتخاب می شود.

No Time to Die در 30 سپتامبر (8 اکتبر 1400) در سینماهای انگلیس و در 8 اکتبر (16 اکتبر) در ایالات متحده اکران می شود.


مجموعه ای از مجموعه های فراموش شده در ویجیاتو را بخوانید:

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما