سناریوی باورنکردنی در ترکیب اصلی قرار می گیرد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته باشگاه پاری سن ژرمن تایید کرد که آمیتا دیالو، ستاره فرانسوی تیم زنان به دلیل تعرض به یکی از هم تیمی هایش بازداشت شده است. باشگاه فرانسوی به شدت این حادثه را محکوم کرد و اعلام کرد که تمام همکاری های لازم را برای اطلاع از جزئیات این حادثه انجام خواهد داد.

در بیانیه PSG آمده است: “پاری سن ژرمن می تواند تایید کند که آمیناتا دیالو صبح امروز توسط پلیس منطقه ای ورسای به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد حمله به یک بازیکن باشگاه در عصر پنجشنبه گذشته دستگیر شد. این می تواند خشونت را مجازات کند و از عصر پنجشنبه. ، باشگاه تمام تلاش خود را انجام داده است. اقدامات لازم برای تضمین سلامت، رفاه و ایمنی همه تیم های بانوان.

پاری سن ژرمن با پلیس ورسای برای روشن شدن این واقعیت همکاری کرد. باشگاه پیشرفت پرونده را پیگیری می کند و در مورد آن چه کاری انجام دهد را بررسی خواهد کرد.

اما این خبر عجیب تنها یک روز پس از آن منتشر شد که بازیکن تیم ملی فرانسه در جریان پیروزی 4 گلی پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به مدت 89 دقیقه در زمین حضور داشت و اتفاقاً عملکرد خوبی داشت.

جزییات این اتفاق عجیب پس از بیانیه باشگاه پاری سن ژرمن توسط رسانه های فرانسوی فاش شد. این تیم مدعی شد که دیالو چند نفر را با ماسک به کار گرفته و برای حمله و ضرب و شتم دوستش خیره همراهی پول پرداخت کرده است.

ماجرا از این قرار است که مردان استخدام شده توسط ستاره تیم زنان پاری سن ژرمن، حمره ای را از ماشین بیرون کشیدند و با لگد، مشت و میله آهنی او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

اما جزئیات تکان دهنده جدیدی منتشر شده است. به گزارش این تیم، شب قبل از بازی پاری سن ژرمن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، بازیکنان این تیم فرانسوی با هم در یک رستوران شام خوردند. در بازگشت، در ماشین دیالو نشست تا او را به خانه دعوت کند. ناگهان در میانه راه دیالو ماشین را متوقف کرد و چند نفر صورتش را پوشانده و به او حمله کردند و با ضربات سنگین او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به این ترتیب، این اتفاق دقیقا یک شب قبل از بازی پاری سن ژرمن و رئال مادرید رخ داد و باعث شد این تیم به دلیل مصدومیت نتواند به ترکیب اصلی راه پیدا کند و دیالو جایگزین او شود. مشکل همچنین از این واقعیت ناشی می شود که دیالو، که از حضور در ترکیب اصلی PSG انگیزه دارد، کارهای شگفت انگیزی در مورد هم تیمی خود انجام داده است.

دادگاه قرار است در روزهای آینده در مورد این موضوع تصمیم گیری کند و به نظر می رسد محکومیت دیالو قطعی باشد. همچنین پیش بینی می شود که خود بازیکنان نیز به کتک زدن هم تیمی های خود اعتراف کنند که در نهایت ممکن است جریمه های سنگینی در پی داشته باشد.

این داستان جنجالی شبیه به اتفاقی است که قبلا در یکی از بازی های المپیک زمستانی رخ داد. تونیا هاردینگ و نانسی کریگان اسکیت بازان خوبی بودند و به وضوح رقابت می کردند. با این حال، در سال 1994، قبل از مسابقات قهرمانی اسکیت ایالات متحده، شخصی با میله فلزی به کریگان حمله کرد و به پای راست او آسیب رساند. ویدیوی این حادثه زمانی که کریگان بسیار بیمارگونه و پیچ خورده گریه می کند بسیار دردناک است. در ابتدا هیچ شکی وجود نداشت و هیچ کس فکر نمی کرد هاردینگ با هم مرتبط است. اما کریگان بیشتر ادعا کرد که هاردینگ و همسر سابقش، همراه با محافظان هاردینگ، او را برای شکستن پایش استخدام کرده بودند. چه رسوایی بزرگی

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما