شایت رسولیس میخوای بری دستشویی؟

[ad_1]

خبرورزشی نوشت: پیش از دیدار شیراز استقلال و فجرسپاسی سازمان نظام وظیفه اطلاع رسانی صادر کرد و سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند را سرباز خواند که دیگر حق بازی در تیم فعلی خود را ندارند.

اینها حرف های دهان اوست. «بهزاد نوشادی» مربی بدنساز استقلال در حاشیه بازی با فجر سپاسی شیراز که با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وحید امری یک از بهترین بازیکنان ایران است و شکی در آن نیست، اما درباره او یک رسش دارم. او از نظر بدنی یکی از بهترین و آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است و حالا این سوال مطرح است که این بازیکن با چنین شرایطی چگونه کارت معافیتی از خدمت گرفته شده است؟ دو نوع افزودنی وجود دارد که هر کدام اجازه تکرار و تکرار را نمی دهند. اما امپراطور و پسرش با این بدن گوشتی و از خون مسیح، جلیقه و جلیقه خون پوشیده بودند.

این صحبت ها واکنشیحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را دنبال کرد که خطاب به نوشادی گفت: موفق پس از بازی استقلال و فجر سپاسی حتی مربی بدنمشان که نباید میکروفون جلوی دهنش ببرند، باشگاهورد باشگاه پرسپولیس حرف میزند. قوی و شجاع باش و بد کن و نیکی کن. از دو گوشه ی زمین یک گروه دوست و یک عده ای داری که می خواهند ازدواج کنند و خوش بگذرانند.

این درگیریها در فضای مجازی نیز بین هواداران دو تیم ادامه داشت و حالا یکی از باشگاه پرسپولیس که به افشای نامش به خبرورزشی رسید گفت: به زودی با مدرک و سند به همراه دو تیم لیگ برتری دیگر شکایت خود بابت 7 ماه بازی غیرقانونی محمد. حسین برای نجات مردم به خانه خداوند رفت. طبق استعلامی که ما از سازمان نظام وظیفه عمومی گرفتیم این مدافع که ملی پوش هم نبوده متولد اول تیرماه 1372 است و فقط تا روز اول تیرماه سال 1400 طبق قانون باید در لیگ برتر بازی میکرد، اما ازآن تاریخ به مدت 7 ماه غیرقانونی برای استقلال توپ. چه وقتی تلف کردیم!

:

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما