فرودگاه های موجود در این مکان

[ad_1]

بر اساس تفاهم صورت گرفته بین هیأتهای فیلتر کننده ایران و گروه 1 + 4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) و هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در وین، دور هشتم گفتگوها به مدت حدود یک هفته آینده خواهد داشت.

بر این اساس تجهیزات فدراسیون (زونا) باید با آمادگی و دقت در حد امکان باشد.

مسیرها در تعداد زیادی از موارد و به همین ترتیب

در همین یک منبع خاص به فارس گفت که با توجه به موضوعات باقی مانده و تصمیم گیری سیاسی، تفاهم به صورت تصمیم گرفته شده است برای تصمیم گیری و رایزنی به پایتخت ها مراجعت می کنند و بعد از این وقفه یک هفتگی، مذاکرات از سر گرفته خواهد شد.

این منبع با بیان اینکه روند گفتگوها در مجموع سازنده و رو به بوده است، اظهار داشت: اگر طرف‌های مقابل از تصمیم‌گیری‌های پایتخت را می‌سازند، امکان حرکت سریعتر به سمت توافق وجود دارد.

وین به منظور رفع تحریمها در دولت سیزدهم هشتم آذر ماه آغاز و 12 آذر برای مشورت طرفهای اروپایی درباره دو پیشنهاد ایرانی با طرحی چند روزه شد و دوباره 18 آذر ماه از سر گرفته شد. نیمه دوم مجلس شورای اسلامی از 18 آذر ماه آغاز و جمعه 26 آذر ماه با برگزاری نشست اختتامیه مشترک برجام پایان یافت و مقرر شد که هیأت ها به پایتخت ها مراجعت کنند و بزودی به وین بازگردند.

دور هشتم شورا ششم دی ماه شروع و تا نهم دی ماه ادامه یافت و از امکانات سه روزه به مناسبت سال نو میلادی مجددا روز دوشنبه 13 دی ماه از سر گرفته و کماکان در وین در جریان است که البته 24 دی ماه توافق حاصل شده است. روسای هیأتهای حل کننده ایران و سه کشور اروپایی برای بررسی ها به پایتخت ها بررسی کردند و دوشنبه 27 دی ماه مجدداً از مذاکرات سرگرفته شد که در فرمت ها و سطوح مختلف تا امروز (جمعه) در وین در جریان بود. در میان پرده خانه خداوند به سرزمین مصر خواهند رفت.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با گوترش، مذاکرات را مثبت خواند و با اشاره به هدف جدی ایران برای رسیدن به توافق خوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بر ضرورت انجام عملی و ملموس و قابل اجرای راستی آزمایی طرف غربی و آمریکای شمالی کرد. وزیر امور خارجه همچنین روز چهارشنبه ششم بهمن ماه در جمع اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که تصمیم جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به توافق خوب، پایدار و قابل قبول اتکا قطعی است.

از سوی دیگر، سعید خطیبزاده وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز روز دوشنبه چهارم بهمن ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران با بیان اینکه توافق موقت یا چیزهای مشابه این هیچگاه در دستورکار ما نبوده، تصریح کرد: در هر چهار حوزه در وین پیشرفت های خوبی. آنها بسیار قوی و در نیمه های شب بودند.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما