چرا هر چیزی که در مورد چاپ می یابید دروغ است؟

تا همین اواخر، ترجمه یک کتاب از چاپی به خط بریل به رونویسندگان بینا نیاز داشت تا کتاب را با دست ترجمه کنند. در دستم کلیدهای فصل بعدی خود را می گیرم – به زودی مرکز خلوت مسافرخانه کویلتویل. فصل بعدی بانی: مسافرخانه کویلتویل! می‌خواستم امروز صبح را به تأمل در مورد زمانم با لحاف‌های دره ناپا بپردازم – و نمایش و اشتراک‌گذاری شگفت‌انگیز Quiltville که آنها به رویدادهای ما آوردند. و این همان جایی است که من در 4 روز گذشته بودم. از بین تمام لحاف های موجود در آن کتاب، باید بگویم که جیمزتاون لندینگ مورد علاقه بوده است – و چه چیزی را دوست ندارید – واحدهای ریسمانی ساده و مثلث های نیم مربعی در تمام طول مسیر! لحاف های تمام شده را باید زیر بخوابانید – بلافاصله! ما سال ها در مورد نیاز به کاهش سرعت صحبت می کردیم.

رویاهای پیاده‌روی‌های طولانی ماه آوریل – یا در جاده از کابین، یا پشت سر گذاشتن روی کوه راجرز در میان اسب‌های وحشی در امتداد مسیر آپالاچی – خوب، همه آنها به دلیل گل و لای معلق مانده‌اند. دیروز هیچ گاوی در چشم نبود – آنها در جستجوی مراتع سبزتر در اطراف پیچ سرگردان بودند. حیف که بالاخره این چسب و برچسب دوخته و تکمیل شد. نه، این لحاف هنوز به طور کامل بسته نشده است – اما من فقط یک طرف و آستین و برچسب آویزان را دارم. حدس بزنید چه کسی یک مکان عکاسی مورد علاقه جدید برای عکاسی با لحاف دارد؟ داستانی وجود دارد که با علاقه خانواده ما به این فیلم همراه است – علاوه بر این که در کودکی مورد علاقه من بود (بله، من هنوز همه کلمات همه آهنگ ها را می دانم.) جف این فیلم را بارها و بارها و بارها با نوار VHS پخش کرد. تا اینکه فرسوده شد و مجبور شدیم یکی دیگر بخریم.

این بدان معناست که برای مدتی چیزی در صف صحافی نمانده است و مبادا دستانم بیکار بمانند – این کنار صندلی راحت من در کابین برای کاربردهای چاپ دیجیتال – https://centralchap.com/blog/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF – تماشای تلویزیون است. حتی ممکن است یک صندلی دنج در گوشه اتاق خواب خود داشته باشید، اما آیا واقعاً متوقف شده اید تا همه صندلی های خانه خود را بشمارید؟هر صندلی هدف خاص خود را دارد – یا فضای کار، فضای آشپزخانه، فضای ناهار خوری، فضای نشیمن – و اوه، فضای ایوان جلو را فراموش نکنیم!

آنها جلوی چرخ خیاطی ما، پشت میزهای ناهار خوری و محل زندگی ما هستند. آیا شگفت انگیز نیست که چگونه چیزی که به ندرت به آن فکر می کنید – جلو و مرکز می شود، و تنها چیزی است که می توانید به آن فکر کنید؟ بنابراین وقتی از من می پرسند که آیا گوشی هوشمند خود را برای یک گوشی "آجری" نوکیا به مدت یک هفته رها می کنم، فکر می کنم، چرا که نه؟ دوره ها اغلب انعطاف پذیری بیشتری را با هزینه کمتر ارائه می دهند، زیرا متخصص مجبور نیست زمان و هزینه خود را برای رفت و آمد به کلاس تلف کند. شکاف بین حالت های بالاتر و پایین تر انرژی، فرکانس فوتون را تعیین می کند که ما آن را به عنوان یک رنگ خاص نور مشاهده می کنیم.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما