قرص های ضد کرونر مرک خطر بستری شدن در بیمارستان یا مرگ را کاهش می دهند

[ad_1]

داروی ضد ویروسی Merk and Ridgebeck Biotherapeutics Mulnopiravir در سومین مرحله آزمایش بالینی به نتایج امیدوارکننده ای دست یافت و میزان بستری شدن یا مرگ و میر بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب را تقریباً 50 درصد کاهش داد. مرک به دنبال مجوز استفاده اضطراری از قرص های ضد کرونر بود.

تجزیه و تحلیل اولیه مرحله سوم کارآزمایی بالینی نشان داد که تقریبا 7.3 درصد از افرادی که داروی مولنوپیراویر را دریافت می کردند 29 روز پس از مصرف دارو در بیمارستان بستری بودند. در مقابل ، 14.1 درصد از افرادی که دارونما دریافت کردند در آن مدت در بیمارستان بستری شده یا فوت کردند.

در بین افرادی که مولنوپیراویر دریافت کرده اند هیچ گونه تلفات جانی گزارش نشده است ، اما هشت نفر در گروه دارونما در طول مطالعه جان خود را از دست دادند. همه 775 داوطلب در مطالعه مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب بودند و به طور تصادفی بعد از علائم تا 5 روز در قرص های کرونر یا دارونما قرار گرفتند.

شرکت کنندگان در آزمایش ، واکسن دریافت نکردند و همچنین حداقل یک بیماری داشتند که خطر ابتلا به علائم آنها را افزایش می داد. شایع ترین عوامل خطر چاقی شامل چاقی ، سن بالای 60 سال ، دیابت یا بیماری قبلی است.

طبق این مطالعه ، تأثیر قرص های Corona Merck تحت تأثیر علائم ظاهر شده نیز قرار نگرفت. علاوه بر این ، داروهای خوراکی شرکت در برابر انواع سویه های دلتا مثر است.

عوارض جانبی تقریباً 10 در گروه مولنوپیراویر و دارونما گزارش شد. در میان آنها ، 1.3 people از افراد گروهی که قرص ضد کرونر Merck دریافت می کردند ، به دلیل عوارض جانبی ، درمان را ترک کردند ، که برای گروه دارونما 3.4 is است.

قرص های ضد کرونر مرک

مشاور پزشکی کاخ سفید دکتر آنتوچی فائوچی ، ضمن اعلام اثربخشی این داروی ضد ویروسی ، گفت که این شرکت ها نتایج تحقیقات خود را به سازمان غذا و دارو (FDA) ارائه می دهند:

“FDA داده ها را به طور موثر و در اسرع وقت بررسی و آزمایش می کند.”

مرک می خواهد مجوز اضطراری را در ایالات متحده به محض عرضه در بازار بین المللی دریافت کند. در صورت مجوز ، مولنوپیراویر اولین داروی ضد ویروسی خوراکی برای کووید -19 است. درمان های ضد ویروسی فعلی ، مانند Remedior ، به صورت داخل وریدی انجام می شود.

مرک امیدوار است تا پایان سال جاری میلادی 10 میلیون دوره تولید کند و این تعداد را تا سال 2022 افزایش دهد. شایان ذکر است که در صورت مجوز دارویی و فروش جهانی آن ، انسانها می توانند بیماری عروق کرونر را کنترل کرده یا با فشارهای جدید و بحرانهای جدید روبرو شوند. و همچنین واکسینه شده است.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما