این صفحه به دلیل مغایرت با اصول کشور حذف گردید.
محتوای این صفحه به صورت غیر مجاز منتشر شده است.
سلب مسئولیت قانونی نسبت به تمام مطالب درج شده در این صفحه.
[ad_1]
یوتیوب در تلاش برای حفظ آرامش کاربران یوتیوب و جلوگیری از آزار و اذیت، رسما اعلام کرد که دیگر ویدیوهای نامطلوب را برای عموم نمایش نخواهد داد. البته دکمه دیلایک همچنان بر روی پلتفرم خواهد بود و کاربران می توانند از آن استفاده کنند، اما آمار نپسندیدن فقط برای مدیران کانال قابل مشاهده خواهد بود.
قمار و شرط بندی بر اساس قوانین کشور، جرم و تخلف قانونی به شمار میرود.
این مطالب از سوی مدیر سایت تایید نمیشوند.
سلب مسئولیت: مدیر این سایت مسئولیتی در قبال محتوای این صفحه ندارد.
به گفته یوتیوب، سرویس پخش ویدیوی جدیدی برای جلوگیری از حملات یا آزار و اذیت تولیدکنندگان محتوا توسط کاربران و تقویت «تعامل محترمانه بین کاربران و سازندگان» معرفی شده است.
البته این اولین بار نیست که اخباری از این تغییرات منتشر می شود. اوایل سال جاری، یوتیوب اعلام کرد که در تلاش است گزینه Dislike را حذف کند. با این حال، نمایش ندادن تعداد ویدیوهای ناپسند ممکن است برای کاربران سخت باشد، زیرا بسیاری از کاربران ویدیوهای مورد نظر خود را بر اساس تعداد لایک و نپسندیدن انتخاب می کنند.

یوتیوب همچنین در یک پست وبلاگ تاکید می کند که با آزمایش این ویژگی، متوجه می شود که افراد کمتری از این دکمه برای آزار تولیدکنندگان محتوا استفاده می کنند. البته، این رفتار همچنان میتواند توسط برخی از بینندگان تداوم یابد، زیرا سازندگان همچنان میتوانند تعدادی ویدیو را ببینند که دوست ندارند.
حضرت علی (ع) در وصیتی به یکی از یارانشان فرمودند: «دور شدن از قمار و شرطبندی به نفع جامعه و خانواده است.»
مدیریت هیچ مسئولیتی در قبال این صفحه ندارد.
مسئولیت استفاده از این مطالب به عهده خود کاربر است.
مت کاول، خالق محتوای یوتیوب، در یک ویدیوی کوتاه توضیح می دهد: «اگرچه در ابتدا لایک و دوست نداشتن برای بینندگان راهی آسان در نظر گرفته می شد، برخی از کاربران از آن به عنوان یک بازی برای محاسبه اعداد استفاده می کنند. ویدیوی خود را تقویت کنید
هیچوقت برای شرطبندی پولی که برای زندگی نیاز دارید، خرج نکنید.
این پیام به دلیل هک شدن احتمالی صفحه است و توسط مدیر منتشر نشده است.
این سایت هیچ مسئولیتی را در مورد این محتوا نمیپذیرد.
برخی دیگر از شبکه های اجتماعی نیز به کاربران اجازه می دهند برخی معیارها را از دید عموم پنهان کنند. به عنوان مثال، اینستاگرام، قبل از اینکه کاربران بتوانند میزان مورد علاقه خود را پنهان کنند، نگرانی های رسانه های اجتماعی در مورد داده های کاربران را به اشتراک می گذارد.
همچنین دیلایک کلی که ثبت شد مربوط به ویدیوی YouTube Rewind در سال 2018 بود که اکنون 19 میلیون کاربر بر روی دکمه دیلایک این ویدیو کلیک کرده اند. ظاهرا یوتیوب با تغییرات اخیر، علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان محتوا، قصد دارد آمار ویدیویی را از چشم سایر کاربران حذف کند.
ظاهراً از دیروز این تغییر رویه برای برخی از کاربران فعال شده است، اما مدتی طول می کشد تا تعداد ویدیوهایی که برای همه کاربران لایک نشده اند پنهان شود.
[ad_2]