استقلالی ها پرسپولیس نباش!

[ad_1]

خبرآنلاین: به دستور محمود فکری ملیچ به باشگاه واگذار شده است.

تصمیم عجیب و مفرح در استقلال. شاید هم قانون بلد نیست و شاید هم می خواهد لجبازی کند و برای خط کشی برای بازیکنان داخلی راهی را که تیم های دیگری مثل پرسپولیس طی کرده اند، یعنی بی تدبیری در برخورد با بازیکنان خارجی دنبال می کند.!

ترکیب استقلال مقابل گل گهر و پیام بد نیست

زمانی که ترکیب استقلال مقابل گل گهر اعلام شد، نام یک بازیکن در بین اعضا نبود. میلیک. یک حاشیه وجود دارد و اینکه چگونه مسئولان استقلال به هواداران قول می دهند که میلیچ به جایی نمی رسد. به هر حال او آمد و دوباره جزو استقلال شد. اما وقتی میلیچ در بازی استقلال مقابل گل گهر قرار نگرفت، پیامی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «بی دلیل روی نیمکت بنشین!» چیزی نیست که همیشه از تیم حمایت کنی. ما دیروز خوب بردیم و هم تیمی هایم هم خوب بودند.» اما با تصمیم کادر فنی، این بازیکن به باشگاه واگذار شد تا درباره او تصمیم بگیرد.

مسائل فضای مجازی و حساسیت فکری

محمود فکری هفته گذشته درباره دلایل ناکامی استقلال صحبت کرد و گفت بسیاری از مشکلات این تیم مربوط به فضای مجازی است! او حتی در حین تمرین به بازیکنان گفت که اگر چیزی در دنیای مجازی ببینند بر آن غلبه خواهند کرد. دسترسی میلیچ به باشگاه نیز ربطی به این موضوع نداشت. میلیچ در هفته های گذشته نیز با اظهارات طولانی به کادرفنی حمله کرد و باعث شد که هواداران زیادی در آن زمان از محمود فکری حمایت کنند.

جلسات کمیته انضباطی؛ به زودی

جلسه رسیدگی به پرونده میلیچ امروز یا فردا برگزار خواهد شد. واضح است که میلیچ کری را برای هیچ تیمی نخوانده است و پست هایی که او گذاشته به اندازه کافی حساس نیستند که تیم را تحقیر کنند.

احساس استقلال از تمرکز؛ او دیگر نمی تواند بازیکنان خارجی را قبول کند

میلیچ به باشگاه سپرده شده است و در هر صورت مسئولان استقلال می توانند تصمیمی بگیرند که منجر به جدایی این بازیکن از استقلال شود. فسخ یک طرفه قرارداد ناگزیر خسارت زیادی به باشگاه وارد می کند. گرفتن جریمه های سنگین در استقلال و پرسپولیس باید چراغ روشنی برای جلوگیری از تصمیم گیری های احساسی باشد. جدای از جریمه های دلاری و غرامت برای بازیکنان، حس استقلال باید بر این واقعیت متمرکز شود که طبق قوانین جدید وزارت ورزش و جوانان، هر چه باشد. تیمی که بازیکن خارجی را از دست بدهد نمی تواند بازیکن خارجی جذب کند. میلیچ بازیکن خوب و یکی از تاثیرگذارترین چهره هاست. استقلالی ها باید مراقب باشند که این بازیکنان را به راحتی از دست ندهند و جریمه های سنگینی متحمل نشوند.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما