انتخاب کانفیگ امنیتی وردپرس ساده است

فروشگاه قالب وردپرس توس وب همواره در مسیر خود همگام با تکنولوژی روز دنیا پیش رفته است و با به روز رسانی اطلاعات خود در توسعه و پیشرفت فعالیت های مشتریان نیز نقش به سزایی داشته است. ما می خواهیم به کسب و کار های سنتی کمک کنیم تا با ورود به عرصه اینترنت شیوه ای جدید از ارائه خدمات و فروش را تجربه کنند و همگام با تکنولوژی روز دنیا باشند. اگر می خواهید یکبار برای همیشه مشکل پایین بودن سرعت سایت خود را برطرف نماید، از تجربه ما استفاده کنید. 3- اگر بک آپ موجود نبود باید آخرین نسخه وردپرس را از سایت رسمی آن دانلود کنید و به صورت دستی فایل های اسکریپت را به همراه 2 فولدر wp-admin و wp-includes (فولدر wp-content مد نظر نیست) را ابتدا از هاست حذف کنید و سپس از طریق فایل های موجود در آخرین نسخه وردپرس مجدد بر روی هاست و مسیر اصلی آپلود نمایید(که این فرآیند با عنوان نحوه انجام آپدیت دستی وردپرس در زیر به صورت کامل توضیح داده شده است).

پوسته های ما با کدنویسی استاندارد و .سئو بالا طراحی شده اند که سرعت بارگذاری بالایی نیز دارند. اگر شما نیز به وضعیت سئوی سایت خود اهمیت می دهید ف توصیه می کنیم این سرویس را برای سایتتان سفارش دهید ، چرا که امروزه موتور جستجوی گوگل اهمیت ویژه ای را برای سرعت بارگذاری صفحات یک سایت قائل است. استفاده از قالب وب سایت باعث کاهش هزینه های طراحی و افزایش سرعت روند سفارش طراحی قالب وردپرس طراحی می شود. قالبهای رایگان معمولاً با در نظر گرفتن سطح دانش افراد مبتدی ساخته میشوند و به همین دلیل، استفاده از آنها ساده سفارش طراحی افزونه وردپرس است.

Insert Headers and Footers یک افزونه ساده است که به شما امکان می دهد کدهایی مانند Google Analytics ، CSS ، Facebook Pixel و موارد دیگر را بدون نیاز به ویرایش فایل های قالب در هدر و فوتر سایت وردپرس خود وارد کنید. افزونه وردپرس این امکان را به ما خواهد داد تا با استفاده از اونها قابلیتهایی که در پوسته یا همان قالب سایت ما وجود ندارند و کدنویسی اونها انجام نشده در سایت پیادهسازی کنیم. اگه با کدهایی که در فایل کانفیگ وردپرس میتوان از اونها استفاده کرد آشنایی داشته باشید میتونید بسیاری از قابلیتهای وردپرس کنترل کرده و سایتتون رو امنتر و بهینه تر کنید. به احتمال زیاد تا به حال راجع به هک شدن سایت های وردپرسی شنیده اید بزارید خدمتون عرض کنم که نه تنها سایت های وردپرسی هک می شوند بلکه تمام سایت ها با هر نوع سیستم مدیریت محتوا و هر نوع کدنویسی قابل هک شدن هستند.وردپرس یک سایت ساز بسیار محبوب و البته با امنیت بالا است، اما اگر کانفیگ امنیت وردپرس را به صورت کامل و صحیح انجام ندهید و یا اگر با مسائل امنیتی وردپرس آشنایی نداشته باشید و یک کاربر مبتدی در وردپرس باشید و زیاد به مسائل امنیتی سایت خود اهمیت ندهید و به اصطلاح امنیت سایت را به حال خود رها کنید قطعا مورد حمله هکرها و سودجویان قرار خواهید گرفت و سایت ارزشمندتان را در معرض نابودی قرار خواهید داد.

اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید و باید هزاران محصول را درون آن بارگذاری کنید، باید هاستی با حافظه جانبی بسیار بالا و سختافزاری قوی داشته باشید. برای داشتن یک سایت با بازدید بالا به طور حتم نیاز به امکانات خاصی دارد که از طریق افزونه ها قابل دسترسی است. شما در دنیای اینترنت ممکن است با هزاران طراح سایت مواجه شوید که هر کدام بنا به معیارهای خود قیمتی را به شما پیشنهاد دهند. تقریباً همه میتوانند بدون اینکه دانش خاصی داشته باشند، وب سایت وردپرسی خود را با استفاده از قالبهای رایگان یا پولی، نصب کنند. لرن دی ال یک رسانه محتوا محور در زمینه طراحی وب سایت و همچنین توسعه وردپرس است.که همه ابزارهای لازم برای توسعه سایت را در اختیار شما قرار میدهد. به قدری لازم و ضروری است که هرگز نمیتوان آن را فراموش کرد. سایت شما شامل اطلاعات حیاتی و بسیار مهمی مانند : اطلاعات کاربران سایت که خود شامل نام کاربری ، رمزهای عبور، شماره های تلفن ، آدرس ها، گزارشات خرید، دسترسی به محصولات خریداری شده (در سایت های فروش فایل های مجازی)، اطلاعات حیاتی خود سایت و مقالات یا فایل های ارزشمندی که ممکن است سالها برای جمع آوری آن ها زمان و هزینه صرف کرده باشید؛ است که به هیچ عنوان نباید به دست افراد سودجو و غیره بیافتد.

این افزونه علاوه بر اینکه یک افزونه ویرایشگر زنده CSS وردپرس است، یک ویرایشگر بصری نیز برای مبتدی ها فراهم می کند که دارای مجموعه ای از کنترل ها است و به آنها اجازه می دهد استایل ها، رنگ ها و دیگر تنظیمات را تنها با چند کلیک و بدون نیاز به مهارت کدنویسی CSS در وب سایت وردپرس خود ویرایش کنند. ما با مشاوره ها و تضمین هایی که می دهیم تلاش می کنیم کمترین ریسک را بر دوش مشتری بگذاریم. فعال کردن فشردهسازی GZIP به کاهش حجم کلی وبسایت کمک میکند و این مسئله بهنوبهی خود منجر به کاهش چشمگیر مدت زمان دانلود منابع، کاهش استفاده از دادهها برای مشتری و بهبود زمان اولین رندرینگ صفحه میشود. بدینترتیب یک سرور به صورت فیزیکی و کامل در اختیار کاربران قرار داده میشود و کاربران میتوانند مطابق میل خود آن را مدیریت کند. بنده یک vps ابری گرفتم و میخواهم چند سایت وردپرسیم را روی سرور جدید منتقل کنم . این مساله نه تنها افزایش زمان بارگذاری سایت می شود بلکه درخواست های ارسالی به سرور را نیز افزایش چشمگیر می دهد که این امر باعث بالا رفتن مدت زمان پاسخگویی و پینگ سرور می شود.

کاربران معمولاً زمان زیادی را برای لود شدن یک سایت صرف نمیکنند و در صورت لود نشدن سایت اقدام به ترک کردن سایت شما میکنند. از آنجایی که گزینههای سفارشیسازی زیادی در قالبهای رایگان موجود نیست که در قالبهای پولی وجود دارد، تفاوتها ناچیز خواهد بود و کاربران احتمالاً شروع به دریافت ویژگیهای تکراری این قالبها خواهند کرد. در این حالت، قالبهای رایگان مناسبی هم وجود دارد که میتواند از بین آنها، مناسبترینشان را انتخاب کند. از قابلیتهای خوب وردپرس اینه که در هر بازه زمانی که روی یک نوشته کار میکنید و تغییراتی که میتونه شامل ویرایش عنوان نوشته، دستهبندی و برچسب نوشته و… از اسمش مشخص است که به عنوان یک قالب شرکتی وردپرس رایگان، میخواسته نیاز کاربران و شرکتها را برطرف کند. قبل از تایید یک قالب، توسعه دهندگان وردپرس اطمینان حاصل میکنند که قالبهای موجود در کتابخانه قالب وردپرس، میتوانند توسط یک مبتدی به عنوان بخشی از فرآیند تست خود استفاده شوند. با شروع به استفاده از SSL برای وب سایت های وردپرسی خود از امنیت وردپرس اطمینان پیدا خواهید کرد.

در ادامه این مقاله ببعضی از کدهای کاربردی که با استفاده از اون میتونید سایت خودتون رو از نظر امنیتی بهتر کنید می پردازم. بسیاری از هک ها و نفوذ ها به وب سایت های وردپرسی به علت عدم رعایت مسائل ضروری و مهم و پیکربندی یا تنظیم دقیق و درست عوامل نفوذ به وب سایت اتفاق می افتد. این افزونه به شما امکان می دهد که به سادگی و مهمتر از آن با امنیت کامل، هر مقدار کد PHP که بخواهید در سایت وردپرسی خود پیاده سازی کنید.

طراحی و سرعت Zakra انتخاب این قالب را آسان می کند و شما می توانید باز هم با نصب رایگان آن از امکانات این قالب مطمئن شوید. این عملیات به کلی با نصب قالب روی سایت که از طریق گزینه “پوسته ها و افزودن” انجام می شود، متفاوت است. SiteOrigin CSS یک افزونه رایگان و پیشرفته ویرایشگر زنده CSS وردپرس است که با تمام قالب های وردپرس سازگار بوده و مجموعه ای از ابزارها را برای تأمین نیازهای همه کاربران، حتی آنهایی که با CSS آشنایی ندارند، فراهم می کند. این قالب کاملاً بر روی Customizer ساخته شده است که به شما امکان میدهد بیشتر تنظیمات آن را به راحتی با دموهای زنده سفارشی کنید. حال شما می توانید از تمامی خدمات تیم مهندسی امنیتی وبکیما با قیمتی باور نکردنی استفاده کنید. به طور کلی نصب یک وردپرس جامع با در نظر گرفتن تعداد زیادی از نکات و ظرافت ها حدود 20 مرحله دارد که کاملا با نصب پنج دقیقه ای وردپرس تفاوت دارد. پلاگین وردپرس شامل موارد گوناگونی میشه که هر کدوم کاربرد خاص خودشون رو دارند و برای یک کار شما میتونید چندین افزونه یا به اصتلاح نسخه انگلیسی با نام پلاگین را تست کرده و ببینید که کدومش امکانات و قابلیتهای بیشتری در اختیارتون قرار میده تا از اون استفاده کنید.

اگر سایت شما کند باشد و محتوا در کمتر از مقدار میانگین ۴ تا ۵ ثانیه نمایش داده نشود، کاربر به مرور حوصله خود را از دست داده و بدون اینکه منتظر لود کامل سایت باشد، پنجره را خواهد بست. با grow bussiness میتوانید به راحتی یک لوگو به سایت خود اضافه کنید و یک صفحه اصلی زیبا با استفاده از طرحبندی صفحه اصلی داخلی آن ایجاد کنید. برای افزایش سرعت وردپرس میتوانید این موارد را بررسی کنید. شما می توانید اسنیپت های خود را ردیابی کند و همچنین برای استفاده های بعدی آنها را فعال یا غیرفعال کنید. همانطور که در گزینه قبلی توضیح داده شد، غیرفعال کردن دسترسی کاربران جهت ویرایش این فایل ها تنها یک سطح امنیتی است ولی این اقدام نمی تواند از نصب پلاگین های ویروسی بر روی سایت توسط هکرها جلوگیری کند.

قالبهای رایگان میتوانند ظاهر سایت شما را نو کنند بدون اینکه هزینهی خاصی پرداخت کنید… بدون اینکه سرعت آن را کاهش دهد. همچنین به شما امکان میدهد روند بازار را دنبال کرده و موارد جدیدی را بدون نیاز به کمک برنامه نویس در وب سایت خود قرار دهید. در این مقاله میخوام به شما فایل کانفیگ وردپرس و همچنین کدهایی که با استفاده از اونها میتونید فایل wp-config.php رو مدیریت و از ترفند wp-config.php برای فعال یا غیرفعال کردن تنظیمات معرفی کنم که در سایت وردپرسیتون استفاده کنید.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما