سومین برنامه فروش Fidelity با افزایش قیمت 25 میلیون اعلام شد

[ad_1]

هنوز سه ماه از معرفی خودرو می گذرد کرامت بهمن موتور به عنوان یکی از محصولات گروه چینی دانگ فنگ ، تأیید نکرد که این شرکت قصد دارد کراس اوور دیگری به نام Fidelity را روانه بازار کند ، کراس اووری که نه تنها بی ارتباط با دانگ فنگ نیست ، بلکه شگفت آور است که یکی از محصولات برند چینی است. Jantor اخیراً تأسیس شد و به یکی از زیرمجموعه های چری تبدیل شد. ماشین غیرقابل قبول بود.

سومین برنامه فروش Fidelity اعلام شد [به‌روزرسانی] – اکتبر 1400

به گفته شرکت بهمن موتور ، کسانی که به دنبال خرید خودروی Fidelity هستند می توانند از ساعت 10 صبح یکشنبه 4 اکتبر از ساعت 10 صبح به وب سایت این شرکت به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه کرده و نسخه 5 صندلی این خودرو را با پرداخت 735 میلیون دستگاه خریداری کنند. تومان مردم.

لازم به ذکر است که شرایط فروش به صورت نقدی ، با قیمت ثابت و تاریخ تحویل یک ماهه تسویه خواهد شد.

بهمن موتور دو شرط داشتن گواهینامه و سن بالای 18 سال را به شرایط خرید عمومی خودروی Fidelity اضافه کرد.

زمزمه افزایش قیمت وفاداری [به روز رسانی]- اوت 1400

دیروز قیمت جدید یک ماشین وفاداری ویژه برای سپتامبر 1400 در رسانه ها منتشر شد. بر اساس این خبر ، با افزایش حدود 50 میلیون تومانی ، قیمت مدل 5 صندلی را بیش از 712 میلیون تومان و مدل 7 صندلی را بیش از 725 میلیون تومان دیدیم ، اما چند ساعت بعد ، بهمن موتور تکذیب کرد. این اخبار ، و بر این اساس ، گویی حتی باید منتظر باشیم. مطابق با افزایش مجدد نرخ ارز ، اعداد بیشتری داشته باشید.

بخشنامه فروش مستقیم خودرو وفاداری رسمی [به روز رسانی] – 14 آگوست

گروه بهمن قرار است فروش خودروهای جدید Fidelity خود را با قیمت ویژه اوت 1400 از روز سه شنبه آغاز کند.

این حلقه در روز سه شنبه 4 اوت 1400 از ساعت 10:00 تا 16:00 معتبر است (یا ظرفیت تکمیل شده است).

تاخیر در فروش خودرو بهمن موتور وفاداری [به روز رسانی] – 14 ژوئیه

از روز گذشته ، پس از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز و بانک های مالی ، بسیاری از مشتریان محترم خواستار شدند که به دلیل این موضوع (تعطیلی مراکز مالی) فروش خودروهای Fidelity در بقیه تعطیلات به پایان برسد. به

از این رو ، به دلیل اینکه گروه بهمن رضایت مشتریان گرانقدر خود را می خواهد ، اطلاعات فروش آنلاین از 26 مرداد به سه شنبه 12 مرداد تغییر کرده است.

دومین طرح فروش خودروهای Fidelity اعلام شد [به روز رسانی] – 14 ژوئیه

مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه خودروسازی بهمن اعلام کرد:

شرایط فروش خودروی جدید Fidelity از ساعت 10:00 صبح 26 اوت آغاز می شود و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. وفاداری بر روی دو مدل 5 نفره با قیمت 655 میلیون تومان و 7 نفر با قیمت 670 میلیون تومان به صورت نقدی در اختیار خریداران این خودرو قرار می گیرد.

گروه خودروسازی بهمن Fidelity را در رنگهای سفید ، مشکی ، سربی ، آبی ساتن ، قرمز و خاکستری کهکشان به سلیقه مشتریان خود می فروشد.

بخشنامه رسمی فروش خودرو وفاداری [به روز رسانی] 1400 ژوئن

شرایط فروش نقدی مستقیم خودروهای جدید Fidelity Prime با قیمت ثابت بصورت آنلاین (در تعداد محدود) از روز سه شنبه ، 01/04/1400 از ساعت 9.00 تا 16.00 در همان روز مطابق جدول زیر و مشروط به موارد زیر اعلام می شود. شرایط diumumake

بهمن موتور برای جلوگیری از واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کنندگان نهایی خودروها ، فیلترهایی را مطابق با شرایط مندرج در قوانین و مقررات بخشنامه قرار می دهد که در صورت مغایرت هرگونه ثبت نام با شرایط مندرج در قوانین و مقررات طبق دستورالعمل ، ثبت نام خریدار توسط شرکت بهمن موتور لغو می شود و پول مسترد می شود.

بخشنامه رسمی فروش خودرو وفاداری

قیمت وفاداری اعلام شده کمتر از 670 میلیون تومان است. فروش از اول ژوئیه [به روز رسانی] 1400 ژوئن

بهمن موتور قرار است در هفته های آینده دومین کراس اوور متوسط ​​خود را با نام Fidelity عرضه کند و آنچه اعلام می شود قیمت 655 میلیون تومان برای مدل پنج سرنشین و 670 میلیون تومان برای نسخه هفت سرنشین آن است. این ماشین. این عملاً رقیبی برای عبور یک میلیارد نفری است که در بازار موجود است. همچنین فروش این خودرو از تیرماه آغاز می شود.

بهمن موتور Fidelity را محصولی استراتژیک و تعیین کننده دانست و بر همین اساس تصمیم گرفت مستقیماً روی این پلت فرم خودرو سرمایه گذاری کرده و خط تولید پیشرانه (سری موتور تیوان) ایجاد کند. در این زمینه ، محمد ضرابیان ، مدیرعامل بهمن موتور ، از تیراژ اولیه 9200 دستگاه Fidelity برای سال 1400 خبر داد که در صورت تحقق این مدل می تواند پرفروش ترین خودروی مونتاژ شده در کشور توسط خودروسازان خصوصی باشد. بر اساس آمار سال گذشته ، پرفروش ترین محصولات در کرمان خودرو و مدیران خودرو کمتر از 6000 دستگاه به فروش رسید.

قیمت وفاداری

اگر بهمن موتور بتواند با قیمت یک خودرو اختلاف قیمت بیش از 200 میلیون تومان را با یک خودرو حفظ کند ، Fidelity رقیبی قوی برای کراس اوور سطح پایین خواهد بود و در واقع قادر است با یک تیر از هر دو بخش عبور کند. صرفه جویی های اقتصادی تک دیفرانسیل (مانند MVM X33 و Tigo 5) و محصولات نیمه لوکس مانند Chery Tigo 7 و Jack S7.

Fidelity از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر استفاده می کند که توسط شرکت AVL اتریش طراحی شده است و از نظر ساختار شبیه موتورهای مورد استفاده در سری Chery است ، اگرچه احتمالاً به دلیل تنظیمات مختلف ECU ، قدرت بیشتری به دست می آید. به جای دستگاه چری گیربکس شش سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال نیرو به چرخ های جلو را بر عهده دارد.

قیمت وفاداری

به گفته مدیران بهمن موتور ، Fidelity از نظر امکانات نیز خودرویی قدرتمند است و دارای گزینه های پیشرفته از سقف های پانوراما تا سیستم های تشخیص نقطه کور 360 درجه و شارژرهای بی سیم تلفن همراه ، رادار خطی و شفت های قدرت است.

با آن اطلاعات ، به یقین می توان گفت که بهمن موتور می تواند با پیشی گرفتن از سطح تولید گروه خودرو و مدیر خودرو کرمان ، نام خود را به عنوان سومین خودروساز بزرگ کشور و بزرگترین خودروساز خصوصی در آینده ارتقا دهد.

می توانید تست وفاداری اولیه را بخوانید و از طریق این پیوند آن را مرور کنید.

تولید آزمایشی بهمن وفاداری آغاز شد [به روز رسانی] – 14 مه

به گزارش روابط عمومی گروه بهمن ، تولید تست کراس اوور Fidelity آغاز شده و قرار است این خودرو بعداً رسما وارد بازار شود.

در حال حاضر ، شرکت بهمن موتور تولید انبوه Dignity Prime را آغاز کرده و ترافیک متقابل این شرکت خودرو در جاده های کشور آغاز شده است.

اخیراً مدیران ارشد گروه بهمن و شرکت بهمن موتور اعلام کرده اند که سبد محصولات مسافری خود را تا سال 1400 گسترش می دهند و در راستای این طرح ، امسال محصولاتی مانند Dignity Prime و Prestige ، Fidelity و سدان های جدید را عرضه می کند. در حال حاضر ، Fidelity Crossover قرار است با داخلی سازی 30 production به تولید انبوه برسد و به زبان ساده ، این کراس اوور اولین خودرویی است که در داخلی خودروهای خصوصی با داخلی سازی نسبتاً بالا قرار دارد.

در نمایشگاه قطعات خودرو در سال 1399 ، شرکت کروز همچنین قطعات الکتریکی و ایمنی ، ایمنی و وفاداری را به نمایش گذاشت و اعلام کرد که عرضه قطعات محصول جدید گروه بهمن با ظرفیت داخلی آغاز شد. همچنین وقتی کارخانه تیوان راه اندازی می شود ، می بینیم که مونتاژ رسمی موتور 1.5 لیتری توربوشارژ در شهرک صنعتی کاسپین آغاز شده است و این شرکت مهندسی پیشرانه قرار است در سال 1400 چندین هزار موتور Fidelity را بهمن موتور عرضه کند.

تولید آزمایشی وفاداری بهمن

در همین حال ، تردد وفاداری با پلاک موقت در جاده های ایالت همچنان ادامه دارد. تصاویر منتشر شده نشان می دهد یک وسیله نقلیه وفاداری بهمن آبی با علائم پوشیده و پلاک موقت از سری آزمایشات فنی در حال حرکت در اتوبان تهران بود. برنامه گروه بهمن نشان می دهد که در سال 1400 ، درآمد Dignity و Fidelity از بازار کراس اوورهای ایران به رقم قابل توجهی تبدیل شد و امسال ، سازنده یک جهش مهم را در بازار خودروهای سواری با نام خود ثبت خواهد کرد.

قبل از شروع سال جدید ، گروه بهمن مشخصات رسمی Fidelity را در وب سایت خود قرار داد. انتظار می رود این خودرو در دو نسخه 5 و 7 صندلی به بازار عرضه شود و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود نوع مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این ، رینگ این خودرو با نوع 20 اینچی در دو طرح عرضه می شود و خریداران این خودرو با توجه به سلیقه خود ، رینگ وفاداری را انتخاب می کنند. کراس اوور جدید گروه بهمن با موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 155 اسب بخار و 230 نیوتن متر تولید می شود.

این پیشرانه از طریق گیربکس اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های وفادار جلو نیرو می بخشد. رادار خطی ، رادار نقطه کور ، درب صندوق عقب برقی با سنسور حرکت پا ، سقف پانوراما ، دوربین 360 درجه ، شارژر بی سیم تلفن همراه ، صندلی جلو برقی با گرمایش ، تهویه اتوماتیک ، آمپر دیجیتال جلو ، ترمز دستی برقی ، سیستم کنترل پایداری ، فضای داخلی چرم تریم ، دکمه استارت و … شامل ویژگی های بهمن وفاداری است.

بهمن یک دستگاه کراس اوور با نام Fidelity روانه بازار خواهد کرد [به روز رسانی] – انتخاب کنید

پس از تحریم های اخیر صنعت خودرو ، بسیاری از مارک های چینی تصمیم گرفتند همکاری خود را با خودروسازان ایرانی متوقف کنند و برخی از آنها به تدریج تصمیم گرفتند به جای مارک های اصلی خود ، به مارک های تازه تاسیس و ناشناس نگاه کنند. ادامه در بازار ایران. به همین دلیل است که پس از خروج هاوال از بازار ایران ، بهمن موتور مجبور شد Dignity را به عنوان یکی از خودروهای دارای لوگوی جدید ، حداقل روی کاغذ ، روانه بازار کند ، اسناد و شواهدی برای محکومیت دانگ فنگ وجود داشت. آن را نداشته باش

در همین راستا ، چری اخیراً قرار دادن لوگو بر روی محصولات خود در ایران را متوقف کرده است و اخباری از انتشار Chery Arezzo 5 Turbo با نشان MVM منتشر شده است. کرمان موتور همچنین قصد دارد در مواقعی خودرویی با نام تجاری جک با نشان خود (KMC) را روانه بازار کند ، اما پس از تغییرات در نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و احتمال لغو تحریم ها ، این اقدام حداقل بوده است. مبهم.

Crossover Fidelity نام دارد

با این حال ، می توان گفت که در چنین وضعیت پر سر و صدا ، بهمن موتور تصمیم گرفت کراس اوور Jotor X70S را کاملاً جمع و جور کند اما با لوگوی Finglish Fidelity (به معنی صداقت یا وفاداریاین زمانی است که کوپه متقاطع این شرکت یا دانگ فنگ IX5 با صفت انگلیسی Dignity (وقار) در ایران معرفی شد ، اما ارتباط معنایی این کلمه با نام خودرو به عنوان یک محصول فنی و تجاری مشخص نیست.

اما صرف نظر از موضوع ، Fidleti از نظر مشخصات فنی بسیار نزدیک به Chery Tigo 7 است و از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ (عموماً با خودروهای چری) با ظرفیت 147 یا 157 اسب بخار (بر اساس موارد مختلف) استفاده می کند. منابع). قدرت بدست آورید. گیربکس های اتوماتیک CVT یا دو کلاچه ، مانند محصولات چری ، وظیفه انتقال نیرو به چرخ های جلو را بر عهده دارند و اگرچه بهمن موتور Fidelity را به عنوان SUV معرفی کرد ، اما هنوز هم می توان آن را پردازش کرد. ما تنها تفاوت در بازارهای کشورهای مختلف هستیم ، که معمولاً نمی توانند در مورد عملکرد خارج از جاده صحبت کنند.

به دلیل نامشخص بودن قیمت ارز در زمان راه اندازی (اوایل دهه 1400) و عدم وجود لیست دقیق امکانات ، برآورد قیمت وفاداری آسان نیست ، اما قابل درک است که این خودرو باید با قیمت چری تیگو 7 عرضه شود محدوده و پرمیلا ، واضح است که نه تنها ما در کراس اوور ارزان قیمت نیستیم ، بلکه باید انتظار داشته باشیم که این خودروها به عنوان محصولات لوکس و برتر معرفی شوند تا شکاف واردات خودروهای کره ای پر شود.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما